Polecane posty

ROBERTO0808    0

Czy ktoś robił sprzeglo a mianowicie regulacja 1 stopnia ta sprężyna co siedzi w siłowniki napina cały czas łozysko do łap i łożysko cały czas się kręci czy trzeba jakoś dodatkowo sprężynę zapożyczeń łapy miały przerwę od łożyska może w Potterze lub w poziomie tak jest

20180213_143249.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

 caly czas sie styka z lapkami i nie ma zadnych sprezyn bynajmniej w serii *211/*245 tak jest wiec tu raczej tez bo podobna komnstrukcja sprzegla. przy okazji radze dobrze nasmarowac wlasnie te lozyska ja wlalem w ta szczeline oleju lub wymienic.

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    290

jesli nie ma roznicy z seria 72 to reguluje sie to na ciegnie pod ciagnikiem na zewnatrz -2 klucze 13 i na zlozonym i pracujacym ciagniku to robisz skrecasz lub rozkreczas,wedlug potrzeby,tak by nie bylo slychac charakterystycznego dzwieku,jak wejdziesz pod ciagnik i posluchasz to od razu ustawisz.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64

dźwigienki mają przylegać do łożyska

ŁAPKI.jpg


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTO0808    0
Dnia 28.02.2018 o 18:23, adrian2 napisał:

 caly czas sie styka z lapkami i nie ma zadnych sprezyn bynajmniej w serii *211/*245 tak jest wiec tu raczej tez bo podobna komnstrukcja sprzegla. przy okazji radze dobrze nasmarowac wlasnie te lozyska ja wlalem w ta szczeline oleju lub wymienic.

Kolego Adrian czy mam rozumieć że u Ciebie cały czas się kręci łożysko 1 stopień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64

Kolego "Roberto 0808" -czego Ty tu  nie rozumiesz  ?????

Masz opis regulacji wzięty z instr,. obsługi  . Przeczytaj pierwsze ,podkreślone zdanie i masz  odpowiedź


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

w sumie to nawet nie sprawdzalem tego ale skoro tak napisane w instrukcji i na hydraulicznym sprzegle to stykaja, po zalozeniu sprzegla na kolo zamachowe nalezy ustawic odleglosc lopatek od obudowy kola zamachowego w instrukcji jest to tez opisane i pozniej sprzeglo rzekomo jest bezobslugowe


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTO0808    0

Może ktoś podpowie jak ustawić sprzęgło w zetorze7341 pierwszego stopnia żeby łożysko oporowe się nie krecilo

20180213_144701.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    290

dobrze myslales-nie powinno sie krecic:D, powinno dochodzic do lapek a nie opierac sie o nie, rzeczywiscie przez okienko to tak wyglada ze sie kreci, ,ustawiasz zderzak sprzegla zeby bylo jak najblizej lapek , tak ustawiasz skok jalowy sprzegla- nigdy nie powinno dzialac odrazu tylko miec chyba 2 cm luzu[pozniej sprawdze w ksiazce] mierzonego na koncu pedalu.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64

kolego nie wprowadzaj w błąd ! Luz ma mieć pedał sprzęgła pomiędzy trzpieniem a  tłoczkiem pompy 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTO0808    0

Porządku chłopaki zastosowałem dodatkowo napinacz z zewnątrz z regulacji na pracującym silniku po zdjęciu nogi że sprzęgła łożysko się zatszymuje

20180320_151438.jpg

20180320_151326.jpg

Fotka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    60
Dnia 1.03.2018 o 10:25, DarekD napisał:

dźwigienki mają przylegać do łożyska

Czy miałbyś do sprzedania taką instrukcję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    290

a na necie nie znajdziesz ???  sa jakies linki,instrukcja napraw tez jest ale trzeba sie zarejestrowac i nauczyc czeskiego😛, mam 7745 T ale nie wiem na ile on sie rozni od tego 7341- przednia os i kabina na pewno a reszta pewnie taka sama.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemrolnik
      ZETOR 7211
       
      DaneTechniczne:
       
      Rok produkcji: 1987r.
      Silnik typu : Z7201 4cyl.
      Pojemność : 3595cm3
      Moc: 66km przy 2200obr./min
      Pojemność zbiornika paliwa: 70L
      Wysokość na kołach r28 to 265cm
      Wydatek pompy hydraulicznej to 30L/ 160Bar
      Udźwig TUZ to 2400KG
      Opony Tył/przód to 16.9r28/ 7,50-20
       
      Skrzynia biegów to 10/2, Bieg 4 i 5 synchronizowany.
      WOM zależny/niezależny 540/1000obr/min
       
      Ceny za taki model górują od 25tyś do 35-38tyś.
      Jest u mnie od nowości, czyli od 1989r.
      Pracuje z agregatem uprawowym 3m i pługiem 3skibowym UG.Jest to ciągnik główny,pracuje na 10ha.Mtg to ma około6-5,5tyś Niewiem ponieważ w tej serii zetorów często siadały te liczniki mtg.
      Remontu silnika nie było od nowości, ale już powoli się szykuję.
      Usterki: Usterek z winy ciągnika niebyło, były tylko z winy użytkowania. A mianowicie siłownik pomocniczy się posypał, tzn. od siania nawozów i płukania wodą ma wżery, i się nie nadaje już do niczego. Po 4tyś mtg. Około. Poszła tarcza sprzęgłowa. Po ponad 5tyś mtg, poszedł Simmering między skrzynią biegów a tarczą sprzęgłową, koszt to około300zł, z robotą.
       
      Koszt serwisowania: wymiana oleju kosztuje około 100zł. Filtry paliwa to groszowe sprawy.
       
      Kabina bardzo komfortowa, sczelna, cicha, duża. Praca w tej kabinie jest przyjemnością. Jest także w kabinie ogrzewanie, szyberdach.
       
      Silnik jest bardzo wytrzymały(jeszcze nie remontowany, i nie pali oleju) Około 6tyś mtg. Ma w obecnej chwili.
       
      Wom jest dobry, lekko się włącza.
       
      Spalanie, szacuję mniej więcej około 7-10 litrów na godzinę ciężkiej pracy.W transporcie spali około 5-6 litrów ON na godzinę.
       
      Opinia na temat 7211 wg. mnie jest bardzo dobra, Bardzo mało awaryjny ciągnik, komfortowy, łatwy dostęp doczęści.
       
      Plusy:
      +duża kabina,
      +wspomaganie,
      +szerokie opony,
      +zmiana prędkości reakcji tylnego TUZ,
      +trzy regulacje podnośnika, D M P. (D -siłowa M- mieszana P-pozycyjna)
       
      Minusy:
      -Spalanie.
       
      Ponowny zakup?
      Oczywiście że tak.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez chrobi123
      Witam,  od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem w case farmall 75a, a mianowicie sytuacja wygląda tak że gdy jadę ciągnikiem i naciskam pedał to idzie bez żadnego oporu do podłogi i nie wysprzęgla, casem problem sie naprawia jak zgaszę i włącze od nowa silnik ale teraz już coraz rzadziej to pomaga a problem pojawia sie coraz częściej, pomaga natomiast wybicie wszystkich wajch na neutral a potem na siłe wbić pierwszy zakres i pierwszy bieg i rewers do przodu , jak zacznie ciągnik jechać to gaz do dechy i po chwili pedał sie robi twardy, proszę o pomoc co z tym robić
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj