Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@krowiebieszczady co mają twoje wypociny o przeinwestowaniu do tego ze konkretny ciagnik jest zbyt słaby do konkretnych maszyn i do areału? masz chyba coś nie po kolei w glowie. jak chcesz to mozesz sobie uprawiac swoim pierdkiem 80km mnie to zwisa. ale wiem z doswiadczenia ze przy tym areale juz jest potrzebny konkretny ciagnik i konkretnej mocy i wadze.
z reszta do pracy z kosiarka, zgrabiarką i prasą większego nie potrzebujesz wiec o czym my rozmawiamy
Opublikowano
25 minut temu, Rolnikkv napisał:

Jeśli chodzi o modele T5.105 a forterre 110CL t fortka jest cięższa 50kg a długości raczej podobne  

Napisałem T5.120 a nie T5.105. To są 2 różne ciągniki :)

Opublikowano (edytowane)

sumek666 pomyliłeś się jednak, z tego co się orientowałem to forterra jest zarówno cięższa jak i zdecydowanie ma większy rozstaw osi. Dociążyć ciągnik zawsze można ale osi się nie przesunie, podnośnikiem też zetor wygrywa. T5 należy bardziej porównywać do proximyhs czy jak się tam nazywa nowa powerka.

Edytowane przez Bartek933
Opublikowano
1 minutę temu, Rolnikkv napisał:

sumek666 wiem że różne ale mi codzi właśnie o te :)

No to jeżeli porównujemy T5.x5 to wybrałbym Forterre. Jeżeli T5.XX0 to MY zdecydowanie. 

Opublikowano

Śmieszne wywody co niektórych czytam,na 30 ha,gdzie góra połowa tego  będzie orną ziemią, a oni proponują ciągnik 140km pod który będą zapinać  agregaty 5 metrowe,pięcio skibowe obrotowe pługi,na 15ha ornej ziemi haha.Niestety mamy takie czasy że nikomu nie chce się pracować,są tacy,wyjedzają,w trzy dni obrobią a ciągnik stoi więcej jak robi.Wyrabiacie zły nawyk swoim dzieciom,Oni po was robić nie będą

Opublikowano
4 minuty temu, Alamo napisał:

Śmieszne wywody co niektórych czytam,na 30 ha,gdzie góra połowa tego  będzie orną ziemią, a oni proponują ciągnik 140km pod który będą zapinać  agregaty 5 metrowe,pięcio skibowe obrotowe pługi,na 15ha ornej ziemi haha.Niestety mamy takie czasy że nikomu nie chce się pracować,są tacy,wyjedzają,w trzy dni obrobią a ciągnik stoi więcej jak robi.Wyrabiacie zły nawyk swoim dzieciom,Oni po was robić nie będą

Gadałem z jednym gościem na temat ciągnika Steyr Multi 4120. Ma warzywa ok 20 ha plus jakieś tam zboża itp. Jak ciągnik 600 godzin w roku nie robi to na siebie nie zarabia. 

Nie oceniam tego tylko tak mi powiedział. Gdyby miał robić mniej to lepiej usługę nająć.

Opublikowano

Mnie się wydaje, że 5350 kg jest z obciążnikami. 400 kg na pewno jest na walizkach z przodu, zostaje po 200 kg na każde z tylnych kół i mamy już 4550 kg + 800 kg, czyli 5350 kg.

Opublikowano

a co powiecie na to że na niecałe 100ha ktos majac już dwa JD serii 6030 kupił nowego 7R 250KM ? :D

Opublikowano
15 minut temu, Bartek933 napisał:

Dokładnie, ja nie mam zamiaru się wykłócać czy lepsza jest forterra cl czy T5 bo szczerze to żadnego z nich bym nie wybrał.

A co byś proponował? 

Opublikowano
@Alamo nie kazdy chce się tluc rozklekotaną 360 bez maski jak Ty. ojciec 9 lat temu kupił Forterre a dzis sobie w brode pluje ze nie wzial NH 6050 z silnikiem 6 cyl. Nie za bardzo rozumiem Twoja wypowiedz ze polowa jest orna? a to ze ktos chce kupic ciagnik 140KM to nie oznacza ze bedzie zapinal 5 skibowy plug i 5m agregat bo najzwyczajniej w swiecie np u mnie by się obsrał z takimi maszynami....
  • Like 1
Opublikowano

Rolnikkv mówiąc że nie wybrał bym forterry cl i T5 miałem na myśli ciągniki 120konne, a Ty chcesz ciągnik ok105km. Przepraszam że nie sprecyzowałem od razu co mam na myśli.

Wg jakich dilerów masz najbliżej?

Opublikowano
19 minut temu, sumek666 napisał:

Gadałem z jednym gościem na temat ciągnika Steyr Multi 4120. Ma warzywa ok 20 ha plus jakieś tam zboża itp. Jak ciągnik 600 godzin w roku nie robi to na siebie nie zarabia. 

Nie oceniam tego tylko tak mi powiedział. Gdyby miał robić mniej to lepiej usługę nająć.

I właśnie tak powinno być. Kupując maszyne za kilka set tysięci ma pracować a nie STAĆ, stać ma ale co innego. BASTA.

A co kupić jaki ciągnik itd. na dany areał to nic nie znaczy, podstawa to grubość portfela,  ile ma pracować i co ma dokłądnie robić.

Opublikowano

Bartek933 spoko :) 120KM to bym pewnie pistawił na case mx 

A jeśli chodzi o dilerów to zetora mam troche bliżej ale do nh też nie daleko tym bardziej że w okolicy jest sporo maszyn od dealerów NH 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v