Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Temperatura w granicach 40-50 stopni bo termostatu niema i odpalany był dzisiaj na wszystkich obrotach polatuje taka lekka mgiełka.Co do spalania oleju to jak by go spalał to powinien rzucać iskry z wydechu a cały czas obserwowałem i nic nie widać

 

Opublikowano
ja polecam wymiane na inny nie polaki ale jak koledzy wyżej piszą musi wbierdalać olej czyli że nie mam pana musi sie tracić olej co = silnik do remontu czyli wyjąć ten jebanie wielki silnik zrobić wszystko co sie da i będzie spokój do momentu gdy nie zjebie sie kolejna rzecz a w bizonie to nie długo trzeba czekać... Więc największa rada pociś jakiemuś jeleniowi dalej a ty kup sobie JD lub Claasa szkoda nerwów ale jak kto woli
Opublikowano
Pierscienie muszą się ułożyć, z tego co mechanik PGRowiec powiadał ze te silniki muszą zrobić 50 do 100 nawet mtg żeby to się ułożyło, może również być ze przez głowice olej sie dostaje...
Opublikowano
no Tomaszeek niestety taka jest prawda polskie maszyny zawsze były robione toporne oporne aby tylko więcej stali dać żeby masywniej wyglądało taka prawda... zapytaj kogo kogokolwiek czy wrócił by np do starego polskiego pługu jak ora aktualnie zagranicznym to cie wyśmieje i niestety z większością polskiego sprzętu jest tak... Fajnie z pługami określił tata chyba JockerFarm po wymianie grudziądza na kvernelanda i tak jest ze wszystkim... Więc sorry jestę Polakiem ale rolnictwo w polsce zawsze było niżej jak zachodnie i tego kolego nie zmienisz... Pozderki
Opublikowano

Podocieram go jeszcze kilka godzin i zobacze,dla pewności oddam jeszcze pompe do regeneracji.A jeśli chodzi o termostat to u  mnie w okolicy żaden bizon go nie posiada bo wszystkie się grzały w czasie upału i bez termostatu łapie temperature oleju i wody

Opublikowano (edytowane)

Przy wymianie pierścieni zwróciłeś uwagę jaki jest luz na zamku? Może tuleję już były zbyt zużyte, albo zrobiło jajko z tulei. Od pompy nie dymił by na niebiesko. Jeżeli najbardziej dymi po postoju i dymienie słabnie z czasem to najprawdopodobniej olej idzie od góry. Jak dymienie nasila się przy obrotach, gdy nie ma obciążenia to pierścienie nie zgarniają. Rowki w tłokach wyczyściłeś, żeby pierścienie się nie klinowały?

Edytowane przez Elektryk
Opublikowano (edytowane)

Przykre to, ale prawdziwe. Ursusy są jeszcze w miarę udane, choć mają takie denerwujące szczegóły. Ale np. taki bizon to jest tragedia. Fakt, młóci, czyści. Ale jak mam go naprawić to chory jestem. Ktoś, kto go rysował olał obsługę czy remont. Skrzynia biegów składana na lusterko, rozbieranie pół kombajnu żeby wymienić łożysko na młocarni. O rozkręcaniu odrzutnika czy wymianie łożysk na wytrząsaczach na pierwszym wałku nawet nie wspomnę. Kiedyś nie było wyboru ani możliwości kupna czegoś innego to wiadomo, człowiek się cieszył z tego co miał. Teraz jak coś się kończy, to raczej tego samego nie kupuje. Co do tematu, to dobrze koledzy pisali że niebieskie spaliny to olej. U mnie  silnik zapala od strzała nawet po zimie, równo pracuje, ale też widać niebieski dym. A skoro silnik jest suchy, a oleju ubywa to tylko przez tłoki. 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Zostaw układ paliwowy w spokoju.Możesz jezszcze 30 razy robić pompę i wtryski a niebieski dym nie zniknie...nie wiesz ,że niebieski dym to spalany olej??

 

Nie napisałeś nic ile Ci ubywa oleju podczas pracy.

Zostaw ,zobaczysz w pracy jak pochodzi czy pierścionki się ułożą "dotrą" do tulei.

Opublikowano
ale ludzie mają problemy skoro nie bierze Ci oleju nie grzeje się to co ci przeszkadza delikatny niebieski dymek jeśli chcesz mieć czysciutkie spaliny to se DPF ZAŁÓŻ jak w nowych i dopiero narzekaj
Opublikowano
Uzupełnia sadzą... Jeżeli silnik z termostatem się grzeje to ogień idzie na dół. Wtedy wywalają termostat i dalej działa aczkolwiek niszczy tuleje. Na grzanie bizona wymyślili komin na wlocie chłodnicy i to działa. Pierścienie wymieniłeś przed żniwami ale czy filtr powietrza jest sprawny? Te rurki w zgrubnym? Jeżeli nie, to nahapał kurzu i masz znów do wymiany. Ważne czy korek wlewu oleju jest sprawny. Kwestia też tego niebieskiego dymu. Czasem płyn w komorze tak zmieni kolor spalin. Może też zawór na tulejce mieć duży luz... Naprawy silników to nie jest piernąć w kij jak to się niektórym wydaje. Pierścienie i owszem muszą się do kształtu tulei ułożyć.
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź ciśnienie sprężania to wiele nie kosztuje a będziesz wszystko wiedzieć.Nowe pierścienie do starych tulei to tylko antidotum w przypadku kombajnu na pół jednego sezonu.Jak tuleje były ok to należało głowice zrobić.Najlepiej jak koledzy doradzili weź i to sprzedaj i kup coś zachodniego chyba że dopiero kupiłeś to musisz się z tym bujać.

Edytowane przez asharot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krystiano35
      Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze
       
      Ortografia. @quercus
    • Gość
      Przez Gość
      xxxxxxxxxxxxxxx
    • Przez mateunia19
      Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno.
      czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej.
      Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...???
      dzięki za rady....
    • Przez dawid2795x
      Witam mam problem, otóż gdy ruszam lub daje gazu mój ciągnik dymi szaro-czarnym dymem (nie żeby jak pociąg parowy ale jest to widoczne). Również gdy jechałem z agregatem ścierniskowym po wkręceniu na obroty widać było ze z wydechu wydobywa się lekka chmurka dymku. Zwracam się do Was z prośba o porady jak te dymienie zlikwidować, wiem akurat ze każdy diesel dymi, lecz u mnie to za dużo dymi gdyż koło mnie pracuje MF 3645 i nie dymi tak. Już rozmyślałem ze maga być winne wtryski lub pompa ale pewny nie jestem. Z góry dzięki :lol:
    • Przez adas157
      Witam mam taki problem jak nieraz chodzi ciagnik na wyzszych obrotach to sie cos takiego dzieje ciagnik zacznie klekotac i zadymi jak mu ujme gazu i z powrotem wcisne jest wszystko ok co to za probelm czy to moze byc wina zle ustawionych zaworow prosze o pomoc gory dzieki i jaki powinien byc luz w modelu 3070
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v