Skocz do zawartości

Polecane posty

wojtal24    242

a w jakim celu? odkrec korki lub przewód podstaw bańkę i olej zleci

  • Thanks 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

withanight    846

Odkręcić węże od tłoków i wyciągnąć i wepchnąć kilka parę razy i wyleci , węże wydmuchnąć i gotowe.

  • Like 1
  • Thanks 1

Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1683

Ja wszystko przepchałem olejem z nowego ciągnika. Trochę strat w oleju jest tą metodą ale 100% pewności,że w układzie starej maszyny czy przyczepy mamy już tylko nowy olej.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    846
Dnia 19.01.2018 o 04:14, extrabyk napisał:

Ja wszystko przepchałem olejem z nowego ciągnika. Trochę strat w oleju jest tą metodą ale 100% pewności,że w układzie starej maszyny czy przyczepy mamy już tylko nowy olej.

Jak to zrobiłeś? np w siłownikach jednostronnych? 


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1683

Odkręcam przewód przy siłowniku (jednostronnym) w pozycji schowanego tłoczyska. Resztka oleju z siłownika wycieka sama. Daję ciśnienie w przewód i olej leci do podstawionego baniaka. Chwila moment i mam przeczyszczony przewód. Przykręcam do siłownika i po wszystkim. Przy siłownikach dwustronnego działania odkręcam na przemian przewody i ciśnieniem z ciągnika wypycham stary olej z przewodu i kolejnych stron tłoczyska. Tak jak pisałem trochę oleju przy tym się marnuje ale coś za coś i mam przynajmniej pewność,że w układzie nie ma starego oleju a ten wypchnięty też zawsze do czegoś się w gospodarstwie przyda więc tak całkiem na straty nie idzie.

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1683

Po sprężarce dużo oleju zostaje. Lepiej już grawitacyjnie ale to trzeba mieć czas i musi być ciepło żeby olej do czysta zleciał z powieszonego wysoko za jeden koniec przewodu. Po dwóch dniach zleci wszystko nawet z bardzo długiego przewodu.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    799
Napisano (edytowany)

U nas jak przechodziliśmy na jeden olej  w skrzyniach to najpierw zetorem poprzechylaliśmy wszystkie węże gdzie był hipol do wiadra/baniaka tak jak extrabyk mówi. W zetorze był 10w30, parę mth nastukał i przyszło do wymiany, docelowo stary olej od zetora miał być wlany do c360 ale był zużyty bardziej niż sądziliśmy i wg. to by była pozorna oszczędność więc ursus też dostał nowy olej. Głupio było by mieć dwa ciągniki i dwa rożne oleje.

Edytowano przez Bartek933

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koniu    241

wszystko zalezy z ilu maszyn masz zamiar zlać stary olej. Jak jedna lub dwie maszyny to odżałuj olej z nowego ciągnika i przepchaj. Jak więcej maszyny to poczekaj do zmiany oleju w ciągniku i przepchaj przed zmianą.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marecki250
      Witam zabieram się do wymiany oleju w skrzyni biegów w volvo s830  Wie ktoś jaki najlepiej zalać jaki powinien być i gdzie jest poziom oleju pozdrawiam i czekam na odpowiedz 
    • Przez witch
      Witam mam mf 6290 i powie mi ktoś co ile mth trzeba wymienić olej w silniku?  Mój pracuje na okrągło i robie dużo nim mth 
    • Przez MateuszKlecha
      Otóż tak jak w temacie , mam problem z wentylatorem chłodnicy oleju nie załącza mi się wiatrak przy wzroście temperatury , ktoś miał taki problem bądź wie co może być przyczyną?
    • Przez Janek84
      Witam wymieniał ktoś z Was czujnik ciśnienia oleju w New Hollandzie 8560, TM 155, TM 165?
      Może ktoś poleci jakiś zamiennik
      Pozdrawiam J
    • Przez bartex
      Witam. Mam problem z MF 3060 bez przedniego napędu. Zaświeciła mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni po umyciu ciągnika, wspomaganie działało, EHR też, a żółw/zając, WOM i blokada już nie. Więc przeczyściłem styki na czujniku ciśnienia i od tamtej pory nie zaświeca się po wciśnięciu sprzęgła przed uruchomieniem silnika kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i żółw/zając. W czym jest problem? Pomóżcie. Z góry dzięki.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.