Skocz do zawartości

Polecane posty

wojtal24    233

a w jakim celu? odkrec korki lub przewód podstaw bańkę i olej zleci

  • Thanks 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

withanight    752

Odkręcić węże od tłoków i wyciągnąć i wepchnąć kilka parę razy i wyleci , węże wydmuchnąć i gotowe.

  • Like 1
  • Thanks 1

Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1471

Ja wszystko przepchałem olejem z nowego ciągnika. Trochę strat w oleju jest tą metodą ale 100% pewności,że w układzie starej maszyny czy przyczepy mamy już tylko nowy olej.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    752
Dnia 19.01.2018 o 04:14, extrabyk napisał:

Ja wszystko przepchałem olejem z nowego ciągnika. Trochę strat w oleju jest tą metodą ale 100% pewności,że w układzie starej maszyny czy przyczepy mamy już tylko nowy olej.

Jak to zrobiłeś? np w siłownikach jednostronnych? 


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1471

Odkręcam przewód przy siłowniku (jednostronnym) w pozycji schowanego tłoczyska. Resztka oleju z siłownika wycieka sama. Daję ciśnienie w przewód i olej leci do podstawionego baniaka. Chwila moment i mam przeczyszczony przewód. Przykręcam do siłownika i po wszystkim. Przy siłownikach dwustronnego działania odkręcam na przemian przewody i ciśnieniem z ciągnika wypycham stary olej z przewodu i kolejnych stron tłoczyska. Tak jak pisałem trochę oleju przy tym się marnuje ale coś za coś i mam przynajmniej pewność,że w układzie nie ma starego oleju a ten wypchnięty też zawsze do czegoś się w gospodarstwie przyda więc tak całkiem na straty nie idzie.

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1471

Po sprężarce dużo oleju zostaje. Lepiej już grawitacyjnie ale to trzeba mieć czas i musi być ciepło żeby olej do czysta zleciał z powieszonego wysoko za jeden koniec przewodu. Po dwóch dniach zleci wszystko nawet z bardzo długiego przewodu.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    526
Napisano (edytowany)

U nas jak przechodziliśmy na jeden olej  w skrzyniach to najpierw zetorem poprzechylaliśmy wszystkie węże gdzie był hipol do wiadra/baniaka tak jak extrabyk mówi. W zetorze był 10w30, parę mth nastukał i przyszło do wymiany, docelowo stary olej od zetora miał być wlany do c360 ale był zużyty bardziej niż sądziliśmy i wg. to by była pozorna oszczędność więc ursus też dostał nowy olej. Głupio było by mieć dwa ciągniki i dwa rożne oleje.

Edytowano przez Bartek933

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koniu    182

wszystko zalezy z ilu maszyn masz zamiar zlać stary olej. Jak jedna lub dwie maszyny to odżałuj olej z nowego ciągnika i przepchaj. Jak więcej maszyny to poczekaj do zmiany oleju w ciągniku i przepchaj przed zmianą.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez leo10
      witam.
      mam jedno pytanko.mam nadzieje ze bedziecie mi mogli w stanie mi pomóc
      .czy mógli byście zmierzyc jaką długość ma mieć bagnet oleju w silniku.
      to znaczy jaką ma długość od wejscia bagnetu w silniku do poziomu na miarce .to znaczy poziom minimalny i maksymalny.
      bardzo byłbym wdzięczny za wymierzenie tego gdzyż zakupiłem ciągnik i nie ma on własnie miarki oleju
      z góry dziękuje/
    • Przez EmoGirl33
      Witam  kupiłem ciągnik MF  274 to jest podobno takie same co Landini 6500  i chce wymienić olej i jak gdzie sa wszystkie filtry np oleju paliwa czy mógł by mi kota powiedzieć lub wysłać jakiegoś linka  jak on wygląda?
    • Przez Marko07092010
      Witam. Mam problem z moim JD 7820 2004 r skrzynia PQ. Mianowicie podczaj nie dawnej jazdy wyskoczyl bład o tytule wysoka temperatura oleju hydralicznego. w nie dawnym czasie byl wymieniony orbitrol. jak wyszledlem z traktora to bylo czuc takim przegrzanym olejejm. traktor pochodzil chwile na wolnych obrotach i jakos docjechalem na domu. co moze byc przyczyna  takiego pledu??? ktorys z zaworowo mogl sie zaciac??? druga sprawa to ze podczas jazdy do prozud lub do tylu wyskakuja biegi... na zimym oleju jest okaje ale po 30 minutach jazdy sam wyskauje i rewres do tlu lub do porzud i w kierunku wymaganym jazdy i jedzie dalej ale ten blad  sie nasiala coraz czesciej.... pprosze o szybka pomoc....
    • Przez suzuki18l
      witam, zapomniałem spuścić wodę na noc a był mróz, oczywiście woda zamarzła, wywaliło korki w głowicach, a teraz zobaczyłem że woda znikła z chłodnicy i poszła do oleju bardzo szybko , aż się wylewa przez bagnet, czy ktoś wie gdzie w środku najprawdopodobniej mogło pęknąć, czy możliwe że tuleja? 
    • Przez adhock
      Chłopaki,

      Szybkie (może i głupie) pytanie. Chcę założyć zwolnicę na pochwę po wymianie hamulców ale coś mi się pokiełbasiło i nie wiem którą stroną ma być założony odrzutnik. Jak rozbierałem to nie odłożyłem sobie tego tak jak było założone na półoś i teraz mam zagwozdkę. 
      Pomożecie nowicjuszowi?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.