Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

silnik bmw zapewne 2.8

ecu master DET3 tylko po co? skoro oryginalny DME ma wszystko co jest potrzebne chyba że nie ma się pojęcia jak to przeprogramować a i tak korzysta dalej z oryginalnego DME już wolał bym założyć PMU  no ale co do silnika to mam takowy mogę ci go oddać za free :) bo jak budować to bestie ;) wracając to tobie chyba chodziło a AFR a nie o analizator bo analizator do benzyny i do diesla to 2 różne urządzenia

i jak już wspominałem wcześniej   ty masz swoje racje ja mam swoje racje wydaje mi się ze temat można uznać za wyczerpany bo nie ma co dalej mierzyć sobie bo nas jeszcze admin zbanuje ;) jak chcesz to zapraszam do siebie pogadamy posiłujemy się i jeszcze się nadziwisz

https://ibb.co/g4c4P0S

https://ibb.co/9HYDxdy

https://ibb.co/55FqdNj

https://ibb.co/nnGpp3z

 

Opublikowano

Silnik nie miał turbo w Ori.  Świnkę kupiłem używaną za 300zł. Więc mi to pasowało. I szybciej zrobiłem i podłączyłem wymagane czujniki.  Teraz kończę leksusa z kombinowanym 2JZ też ECU master.

Nie AFR tylko normalnie porządny analizator. Łącznie z NOx. I bardzo ładnie widać co się zmienia.

Opublikowano

Pytanie. Co może głośno  rzęzić w okolicy rozrządu w silniku Deutz BF6L913T . Przy dodawaniu gazu albo jak schodzi z obrotów. 1. pompa oleju silnika kończy swój żywot  2. Zamontowana  nowa pompa oleju 3. Została zmieniona któraś zębatka. 4.?  Planuję rozbiórke dopiero na wiosnę

Opublikowano
pawel885 napisał:

Przed remontem też hałasowało ? U mnie też hałasowało z tej strony silnika - przyczyną było wybite gniazdo łożyska wentylatora 

Jest to,, stary nowy zabytek "więc pewnie kiedyś remont będzie. Paski od wentylatora i altka zostały zdjęte, żeby wykluczyć ale ten hałas dalej występuje Jutro wstawię film

Opublikowano
Dnia 3.12.2020 o 19:24, Steyerek8100 napisał:

Jest to,, stary nowy zabytek "więc pewnie kiedyś remont będzie. Paski od wentylatora i altka zostały zdjęte, żeby wykluczyć ale ten hałas dalej występuje Jutro wstawię film

Gdzie go kupiłeś ? Ile to jest koni ? 

Opublikowano
Laval napisał:

Normalny klekot diesla. Do tego  chyba wyje pompa oleju. Masz zapchany smok.

Też tak sądzę , że coś związane z pompa oleju silnika .. Dzięki


ogarek napisał:

Dnia 3.12.2020 o 19:24, Steyerek8100 napisał:

Jest to,, stary nowy zabytek "więc pewnie kiedyś remont będzie. Paski od wentylatora i altka zostały zdjęte, żeby wykluczyć ale ten hałas dalej występuje Jutro wstawię film

Gdzie go kupiłeś ? Ile to jest koni ? 

Maszyna DX 6.50 137 KM W tamtym roku kupiłem, południe Polski ja i też w południowym rejonie kupiony.


piotrbm_211320 napisał:

kiedyś taki wyjec trafił do mnie i wył i falował okazało się że ktoś nie dość że źle założył wałki wyważające to jeszcze za ciasno i zmieliło cały rozrząd

Nie wiedziałem,że takie bajery ten silnik posiada. Patrząc po śrubach to dawno obudowy i miski nikt nie zrzucał choćby jeśli to pewnie jeszcze jak Helmut użytkował. .


Silnik chodzi dobrze, pali od strzała, nie dymi z odmy też mało co paruje, ale oprócz tego rzężenia z przodu to po konkretnym rozgrzaniu na 1 cyl główka korbowodu stuka. 😎 Ale to dopiero wiosną wszytko postaram się ogarnąć.

Opublikowano

Wystarczy że kawałek szmaty przysłoni smok. A wrzucisz przez korek wlewowy. 

Tak w opcji są wałki, tylko między bajki możesz włożyć zmielony rozrząd bo za ciasno.

Opublikowano
Dnia 5.12.2020 o 21:50, Laval napisał:

Wystarczy że kawałek szmaty przysłoni smok. A wrzucisz przez korek wlewowy. 

Tak w opcji są wałki, tylko między bajki możesz włożyć zmielony rozrząd bo za ciasno.

ty widzę że masz jakieś dziwne problemy emocjonalne

taka sama opcja jak ktoś wymieni uszczelkę od adaptera sprężarki w silniku same i nie zmierzy luzu międzyzębnego  i też pewnie to jest bajka że miele ;)

Opublikowano

Ta mam same problemy emocjonalne. Wiadomo. Tylko jak rozpatruje Deutz, to nie wyjeżdżam z SAME. W Deutz ma napęd rozrządu przez koło pośrednie. A wałki przez inne koło pośrednie. Więc nie da rady. Wstawić zdjęcia?

Oto one. Więc jak widać nie daje się zmielić rozrządu.  Widać mamy inne podejście do tematu jak i do klienta. Ja robię i mówię co. Za to należy mi się tyle i tyle. Nie wymyślam nie stworzonych rzeczy. I dopisuje sobie do rachunku.

 

 

 

 

Screenshot_20201207-181534.jpg

Screenshot_20201207-181422.jpg

Opublikowano

nie rozumiem to znaczy że co? że wałki wyważające nie są od stron rozrządu? hmm dziwne ...

oczywiście nie ma możliwości zmielenia trybów i oczywiście rozrząd nie może ucierpieć ? dziwne ...

może i ty robisz tak jak piszesz ja zawsze zapraszam i szczegółowo pokazuje i wyjaśniam klientowi co jest uszkodzone itp. nie ukrywam swojej roboty nie chowam się gdzieś tam ...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Opublikowano

 

Zaznaczone na żółto koło rozrządu, ma napęd od koła pośredniego zaznaczonego na fioletowo. A to z kolei koło ma napęd o wału korbowego, zaznaczonego na biało. Tu się luzów miedzyzębnych nie reguluje.

Teraz przejdźmy do wałków, zaznaczone jak wyżej na biało koło na wale korbowym napędza koło pośrednie wałków zaznaczone na zielono. I same wałki napędzane zębatka zaznaczona na pomarańczowo. I tu luz miedzyzębny reguluje się podkładkami.  Więc jak widać na załączonych zdjęciach przy za małym luzie tylko koła zaznaczone na zielono i pomarańczowo będą ulegać przyspieszonemu zużyciu.  Trzy koła dalej zużycie nie nastąpi. Tam luz jest stały i nie podlega regulacji, tylko sprawdzeniu czy nie są nadmiernie zużyte koła podczas remontu silnika. Natomiast po dostaniu się ciała obcego może nastąpić uszkodzenie kół współpracujących, powtórzę współpracujących, a nie z gruszki czy pietruszki koła od rozrządu, które to ma się zmielić i tylko one. Przypomnę że jest trzecie po drodze od za małego luzu.

 

 

 

 

 

Screenshot_20201210-120601.jpg

Screenshot_20201210-121343.jpg

Opublikowano

bardzo dobrze i dokradnie opisałeś zgadza się wszystko prócz:

1 godzinę temu, Laval napisał:

Trzy koła dalej zużycie nie nastąpi

więc według ciebie koło zębate nie! nadmiernie zużyte tylko zmielone gdzie nie istnieje połowa! zębów nie uszkodzi koła na wale korbowym i na pewno nie uszkodzi pozostałych?! no to panie "profesorze" to se wsadź między bajki !!!

Opublikowano

BF6L913 Podłączyłem zegar ciśnienia oleju silnika, na zimnym 2 bary i wraz z dodawaniem gazu rośnie przy pełnym gazie prawie 8 Bar pokazuje Niestety na gorącym pomiarów nie mam Czyżby to zawór bezpieczeństwa przy pompie? Czy co innego?

Opublikowano
28 minut temu, Steyerek8100 napisał:

BF6L913 Podłączyłem zegar ciśnienia oleju silnika, na zimnym 2 bary i wraz z dodawaniem gazu rośnie przy pełnym gazie prawie 8 Bar pokazuje Niestety na gorącym pomiarów nie mam Czyżby to zawór bezpieczeństwa przy pompie? Czy co innego?

miałem podobny problem ale w innym silniku wina pompy

Opublikowano (edytowane)

Rozbiórkę zacząłem. Pompa olejowa wleci nowa. Obecnie będę zabierał się wymontowanie tłoka nr.1 przy okazji wrzucam zdj. Panewek  lewa górna, prawa dolna  oryginalne deutz   

Możliwe że deutz stosował różne numery panewek? 

IMG_20210108_163040.jpg

Edytowane przez Steyerek8100

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v