Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No i właśnie z tego powodu pytam na tym forum, problem teoretycznie niemożliwy a jednak wystąpił, myślałem że już ktoś się z tym spotkał. 

Plan mam taki, dostaję pompki i wtryski po regeneracji, montuję wszystko do kupy(zdjęte kolektory) nowe filtry, wszystko dokładnie wyczyścić i odpalić na bańce przezroczystej, obserwować co się dzieje i tyle, oby problem zniknął po regeneracji pompek. 

 

Tak jak pisałem prędzej jest to mieszanina 20l ropy i jakieś 4-5l oleju z silnika. Czarne jak smoła ale gęstość prawie że ropy. 

Edytowane przez witek88
Opublikowano

Silnik stary i już dawno nie produkowany. Nigdy tego nie miałem. A jest to dość popularny silnik. Do dziś jest spotykany. Zastąpiony został innym silnikiem. A ten z koleji następnym. Ale dla świętego spokoju wczoraj wysłałem zapytanie do centrali Deutza. Dziś lub jutro spodziewam się odpowiedzi. Fajnie jak byś dał mi numer silnika. To bym posprawdzał osprzęt w Serpicu. Zresztą centrala się o numer upomni.

Opublikowano

Sprawa zakończyła się na regeneracji pompek z wtryskiwaczami oraz wymianie pompki zasilające, oczywiście wymiana przewodów paliwowych, filtrów i przemycie zbiornika, silnik chodził u mnie ok 2h i nie stwierdziłam mieszania się ropy z olejem silnikowym, więc sprawę można uznać za zamkniętą. Nie mniej jednak postanowiłem napisać informację dla potomnych. 

Opublikowano

C to wersja wzmocniona ma mniejszy stopień sprężania za to mocniejsze doładowanie. Inne tłoki, wałek rozrządu, wtryski inne nastawy pompy, pompa ma inny numer, głowicą.

Opublikowano (edytowane)

Te silniki miały różną moc w zależności od nastawy pompy wtryskowej i zapłonu. To producent maszyny zgłasz zapotrzebowanie na moc i moment obrotowy. I to dostaje. I chyba KM pomiliłeś z kW. Bo najmniejszy silnik 6 cyl miał chyba 105KM jak mnie pamięć nie myli.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

C to wersja wzmocniona ma mniejszy stopień sprężania za to mocniejsze doładowanie. Inne tłoki, wałek rozrządu, wtryski inne nastawy pompy, pompa ma inny numer, głowicą.

 

O kurcze sporo tego... Myślałem że tylko turbo i dawka.

Opublikowano

Te silniki miały różną moc w zależności od nastawy pompy wtryskowej i zapłonu. To producent maszyny zgłasz zapotrzebowanie na moc i moment obrotowy. I to dostaje. I chyba KM pomiliłeś z kW. Bo najmniejszy silnik 6 cyl miał chyba 105KM jak mnie pamięć nie myli.

Fahr M1000 miał 90 koni z F6L912 ale to lata 60/70

Opublikowano

Witam,

 

Mój ciągnik to: Deutz Fahr Agrotron 120 Mk3 2001r.

 

Silnik ma podwyższone obroty na biegu jałowym - powyżej 1000.

 

Chociaż gdy jest zimny to nie zawsze tak jest... Częściej dzieje się tak po kilku godzinach pracy w polu.

 

Jaka może być tego przyczyna? 

 

Pzdr,

Sławek

Opublikowano

Witam. czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy do tej kontroli jest 1 czy 2 czujnikipost-164351-0-29175900-1479139481.jpg
bo wiem ze 1 czujnik doszedłem po kolorze kabla jest pod siedzeniem pod kabiną a drugi prawdopodobnie przy filtrze hydrauliki wiec moje pytanie jest takie ze kontrolka przy odpalaniu świeci przy nierozgrzanym silniku jak jade to przy zmienaniu biegów czasem gaśnie na zimnym silniku a jak już przejadę z kilometr to świeci cały czas .
proszę o podpowiedź jeśłi ktoś wie o co chodzi czy to mały poziom oleju w skrzyni czy może w hydraulice ??
ciągnik to Deutz Fahr DX 4.50
pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v