Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

spoko dzięki za rade sprawdze to przy najbliższej wolnej chwili

Opublikowano (edytowane)

witam mam problem z fendt 309c z 2003 r . silnik deutz nie ma mocy tak ok 10 min po odpaleniu aż sie dobrze nie rozgrzeje i wtedy wreszczie załacza sie turbina i jest gwałtowny przyrost mocy , filtry wymienione wszystko jest ok tylko na zimnym nie ma mocy , a i na rozgrzanym silniku faluja obroty wolne .

Edytowane przez ZUCH1234
Opublikowano (edytowane)

witam

proszę o pomoc

posiadam ladowarke z silnikiem deutz f4l912

poniżej 0 stopni nie odpala

wymieniłem już akumulator,rozrusznik,przewod zasilający, wtryskiwacze,filtry. Cisnienie sprężania bardzo dobre. Powyzej 0 stopni odpala bez gazu idealnie.

Jaka może być przyczyna zlego odpalania w niskich temperaturach ?

Edytowane przez michal880913
Opublikowano

jest w kolektorze swieca plomieniowa lecz nawet przy jej pracy nie odpala. nawet danie knota - bardzo duzy ogien zamiast swiecy tez nie pomgad. Dodam iż podczas kręcenia przy niskich temperaturach wogole silnik nie kopci. dopiero jak odpali to na siwy dym który wystepuje nawet na cieplym silniku podczas gazowania. Jak można sprawdzić czy kąt wtrysku jest dobrze ustawiony. Wokół silnik jest bardzo ciasno,poniewaz on jest w ładowarce zettelmeyer zl1000. Dlatego proszę o dokładne wskazówki jak ustawić kąt żeby nie pokopać czegos.

Opublikowano

Witam. Czytałem wcześniej w temacie, że była poruszana sprawa olejów do DF. Mam K610 i troche ponad 1000 godzin, poprzednie zmiany oleju robił serwis, olej DF10W40. Teraz chce kupić oleje samodzielnie skrzynia+silnik i zastanawiam się kto te oleje robi dla DFa??  Myślałem o jakimś fuchsu 10W40. Co proponujecie albo na jakich olejach tej klasy jeździcie ??

Opublikowano

ja od początku mam zalany schell rimula 15w40  i wymiana co 250h

w instrukcji podaja co 500 ale dla paliw niską zawartościa siarkowych, tak podpowiedzial mi serwisant jak jeszcze byl na gwarancji

Opublikowano

Witam, mam problem z agrotronem 85 a mianowicie, po wymianie końcówek wtryskiwaczów na nowe, sprawdzeniu luzów zaworowych, wszystkie po 0,30mm, po odpaleniu silnik od razu wkręcił się na bardzo wysokie obroty i cały czas trzyma tak około 2000 obrotów przy czym strasznie dymi, w czym może być problem? Pierwszy raz takie coś mi się przytrafiło. Pomocy! 

Opublikowano

Jaki silnik???????? Tylko nie pisz ze deutz 4 cylindry. Konkretnie jego nazwa z tabliczki! to ważne.

Chociaż domyslam się jaki silnik i co już spaprałeś....

Opublikowano

Jak może być żle ustawiony luz zaworowy? w instrukcji mam napisane 0,30 i taki jest ustawiony, wtrysków nie da się wsadzić w innej pozycji, a co do listwy to mam takie obawy, da się coś z tym zrobić? 

Opublikowano

W instrukcji do tego silnika jak również na tablicy znaminowej silnika masz luz zawodowy 0,30 dla ssącego i 0,50 dla wydechowego. Wtryski z trudem ale da się włożyć odwrotni. I wszyscy mondrale tak je wkładają bo w Jelczu i Starze tak się kładzie. Listwę można spróbować wyprostować łomikiem lub zagientym chaczykiem. Ma chodzić płynnie. Czasem się udaje bez jej wyciągania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v