Skocz do zawartości
mati200

mtz 820 i 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mati200    3

Witam. Mam pytanie czy mtz 82 ma chłodnice oleju?

bo mamy mtz 820 i on chyba ma? cz może nie ma?

może ktoś mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidM    1

MTZ 82 ma chłodnicę oleju, tak samo jak 820 i pozostałe, wyższe modele. Poza tym skoro macie taki ciągnik to sam mogłeś to sprawdzić nawet nie podnosząc maski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati200    3

dzięki :)

 

widziałem że ma nasz chłodnicę oleju ale

myślałem że starsze mtz-ty 82 nie mają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mati200    3

Sprawdzalem i widziałem że ma :)

ale mam pytanie jaki olej ona chłodzi?

ze skrzyni czy silnika? bo nie zagłębiałem się w to dalej :)

a w instrukcji obsługi malo pisze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati200    3

Acha dzięki. bo ja slyszalem że to jest chłodnica oleju

ze skrzyni:D a trzeba się czegoś nowego dowiedzieć bo ten ciągnik mamy od 3 lat.

rocznik 2007 z grudnia a prace zaczął wiosną 2008 więc jak ktoś może mi jeszcze napisać coś ciekawego

na jego temat to z góry dziękuje. dodam że ma on przedni most krzyżakowy:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

Ja pie....le jaki klient. Równie dobrze mógł zapytać którymi kołami się skręca. Taki tematy powinny być od razu zamykane i autorom % albo ban.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

Przecież to jest oczywiste że olej z silnika.

 

Czy takie oczywiste to nie wiem np. Ursusy z serii C-385 i wyższe mają chłodnicę oleju silnikowego jak i hydraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Ja pie....le jaki klient. Równie dobrze mógł zapytać którymi kołami się skręca. Taki tematy powinny być od razu zamykane i autorom % albo ban.

lepiej być przez chwilę głupcem, zapytać i być oświeconym niż pozostać głupcem do końca życia.

kto pyta nie błądzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

Jeżeli ktoś po trzech latach użytkowania maszyny zadaje takie pytania to chyba nic mu już nie pomoże w oświeceniu , nawet latarnia morska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    52

Jeżeli ktoś po trzech latach użytkowania maszyny zadaje takie pytania to chyba nic mu już nie pomoże w oświeceniu , nawet latarnia morska.

Kolego nie obrażaj nikogo żebyś nie musiał tego żałować. Przykładem może być postawa mediów w stosunku do prezydenta najpierw go mieszali z błotem a po śmierci żałują tego i go wychwalają. Lepiej ucz się na cudzych błędach i wyciągaj z nich wnioski to może nie będziesz musiał się poniżać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati200    3

nie dziw się bo prędzej nie mieliśmy styczności z mtz-em :)

bo też słyszalem że ursusy wyższe chłołdnicę oleju hydraulicznego :)

a kołami potrafię skręcać i wiem którymi :)

ty niudizajn masz wogóle mtz-a czy aby się mądrzysz? to powiedz mi jak jesteś taki mądry jak to jest z mechanizmem różnicowym czyli blokadą

bo wiem że starsze mtz-ty mają taką cięgło i jest blokada stała i automatyczna a u nas ma taki mały pedał na środku w kabinie więc jaki jest to rodzaj blokady? :)

niech też wypowie się ktoś inny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

MTZ82 ma blokadę hydrauliczną,jest ona na kolumnie kierowniczej i jak się skręci kołami chyba o 13"to się wyłączy,jak się pociągnie rączkę do końca to się blokuję na stałe.

Rączka znajduję się z lewej strony pod bezpiecznikami a do kolumny idzie linka stalowa.

Co do chłodnic to 385 nie miały chłodnic hydraulicznych chyba że ktoś założył.Dopiero 902 miały i to nie wszystkie,od 912 miały a 1201 miały wszystkie ale chłodnice oleju silnikowego te małe z boku silnika a 385 mały w misce olejowej dopiero od 912 miały te małe i hydrauliczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati200    3

ale mi chodzi o mtz-ta 820 bo my mamy takiego a nie mtz 82 właśnie mtz 82 mają tą blokadę tak jak

mówi tomek73 z tą linką a my mamy pedał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

To weź się kolo przyjrzyj co jest pod podłogą. Jest tam mały rozdzielacz hydrauliczny , który to po wciśnięciu tego pedała otwiera zawór i kieruje olej hydrauliczny do mechanizmu blokowania mechanizmu różnicowego blokując go. "nie dziw się bo prędzej nie mieliśmy styczności z mtz-em" takie teksty to mogłeś gadać trzy lata temu kiedy to go nabywaliście a nie teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati200    3

ale my mało nim robimy :) a te stare mają inaczej tą blokadę:)

tak samo jest z przodkiem o stożkowym dużo wiemy ale o krzyżaku to trochę mniej to powiedz mi czy to prawda że krzyżak jest na licencji carraro czy to jest most carraro? :) a i jezcze mi powiedz czy on ma półbiegi? bo skrzyni to nie ma zsynchronizowanej :)

a nowe podobno mają czy to prawda? :) i czy nowe mają turbodoładowanie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale my mało nim robimy :) a te stare mają inaczej tą blokadę:)

tak samo jest z przodkiem o stożkowym dużo wiemy ale o krzyżaku to trochę mniej to powiedz mi czy to prawda że krzyżak jest na licencji carraro czy to jest most carraro? :) a i jezcze mi powiedz czy on ma półbiegi? bo skrzyni to nie ma zsynchronizowanej :)

a nowe podobno mają czy to prawda? :) i czy nowe mają turbodoładowanie? :)

 

 

zapłon jak w starym dieslu, mtz jest kilkanaście rodzaju jedne mają synchro i turbo a drugie nie, czy nie można pojąć aż tak prostych rzeczy , krzyżak w mtz jest produkcji rosyjskiej czy tam białoruskiej i nie ma nic wspólnego z carraro, a półbiegi raczej każdy mtz ma, a i pochwal sie co wiesz o stożku, jak tak dużo wiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miro100    0

mati 200 swoimi pytaniami wpędziłeś niudizajna w depreche se wezmie chłopak jeszcze coś zrobi przez ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×