Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisałeś o podwyższaniu ciągnika, więc chyba obawiasz się że siłownik zmniejszy Ci prześwit? Jednak właściwie zamontowany wcale go nie zmniejszy bo i tak za wspornikiem jest miska olejowa silnika która jest niżej niż oś.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Z własnego doświadczenia wiem że jak się pojeździ że wspomaganiem to potem boli jak wsiadam na ciapka sąsiada i nabieram powwietrza do buzi przy ciasnym manewrowaniu! Uniwersalny. Układ to pompa od t- 25 10l/min prawa jak jest zamontowana ww miejsce sprezaki lug lewą jak jest montowana do wału lub rozrządu, orbitrol 100 dm3,siłownik wysów 250 mm fi wew.40, fi tloczyska 22mm (podnoszenie motowideł Bizon) jeśli ktoś zrobi na tych częściach i jeszcze wąsy i drazek poprz. C 360 sukces pewny :

Opublikowano

Czy drążek kierowniczy w c330 jest takiej samej długości niż drążek poprzeczny w c 360 i czy może być jako poprzeczny? według mierzenia jest bardzo podobny. co o tym myślicie?

Opublikowano

Te jak mówisz główki mają inna średnice tego stożka więc jak włożysz końcówkę od 330 do ramienia zwrotnicy to będzie luźny. Kwestie długości szło by rozwiązac tylko właśnie średnica. Końcówek od 360 tez nie przełożysz bo inna średnica gwintu jest

Opublikowano

Ja z części do wspomagania do C-330 mam na sprzedaż 2 - NOWE końcówki, dokładnie te ze zdjęcia:

 

http://zapodaj.net/images/93c6f2b65f05c.jpg

 

 

Kiedyś szwagier kupił wspomaganie, zamontował i okazało się, że 2 końcówki za dużo były.

C-330 sprzedany, końcowki zostały :) Jeżeli ktoś potrzebuje na części zamienne awaryjnie to na PW zapraszam :)

Opublikowano

witam. moja trzydziestka już ma wspomaganie. orbitrol 160 kupiony w komplecie z kierownicą siłownik od czujki od neptuna-kombajn do buraków pompa jest od podnośnika c330 tylko trzeba obroty zmienic drążek poprzeczny wąs prawy lewy i jeden górny od c360 zbiornik sam wyspawałem i jeszcze zawór musi byc wpięty a pompa jest w miejscu sprżarki troche węży które dobrze trzeba połączyc i można się cieszyć

Opublikowano

Mam pytanko bo założyliśmy wspomaganie i wszystko jest oki ale jest jedno ale. Jak skręcam w jedną stronę to siłownik skręca szybciej ze względu na to że jedna strona ma większą pojemność oleju a druga mniejszą bo jest tłoczysko. I słyszałem kiedyś ze jest taki coś jak dławik i nie wiem czy warto to montować jaka jest tego cena jeśli się ktoś orientuje i jak to działa. :)

Opublikowano

Domyślam sie ze miałeś na myśli zawór dławiąco zwrotny. Da on tyle że będzie wolniej skręcać w którąś stronę(zależnie od montażu) Nie zmieni nić natomiast w tym że np. od prawej do lewej skręcając masz 4 obroty kierownicy a w drugą stronę 5. Na to może pomóc tylko siłownik równych objętościach bądź taki w którym tłoczysko jest z obu stron (wtedy jest zamiast drążka poprzecznego)

Opublikowano

Zastosowanie zaworu dławiąco zwrotnego ma sens tylko przy siłowniku 1-stronnego działania, gdzie olej idzie swobodnie od pompy w jedną stronę a z powrotem samoczynny powrót niewymuszony pompą jest spowalniany, ja u siebie zastosowałem to ustrojstwo tylko że z pokrętłem czyli z regulacją do podnośnika żeby maszyny wolno opadały, np. przy pełnym siewniku 3 metry, wspaniała rzecz :lol:

 

Do siłownika 2-stronnego działania takie coś by powodowało że w jeden kierunek, pompa by pracowała na podwyższonym ciśnieniu, co efektem było by szybsze sie jej zużywanie.

 

Lepiej mieć w jedną stronę mniej obrotów jak więcej.

Opublikowano

Czy jest różnica w założeniu tego drążka (łączącego koło lewe z prawym) w pozycji jak w c360 czyli pod silnikiem, a założeniem go pod obciążnikami czyli z przodu?

Opublikowano

A właśnie że drążek poprzeczny jak założysz z przodu to za ni diabła nie ustawisz zbieżności i skrętu wiem bo to przerabiałem niby tak samo a jednak inaczej się drążek z tyłu układa i dlatego musiałem mój przerobić :D

Opublikowano

Ja mam wspomaganie z firmy Agricola które bardzo polecam choć kosztuje ponad 2 tysiaki . Pewnie powiecie ze drogie ale moja c 330 smiga z ładowaczem 3 sekcyjnym zasilanym z wałka WOM pompą z przekładnią 1:3.5 o wydajnosci 40l/min ( 1200obr/min )...... ale o pompach moze innym razem... Uziu92 jesli jeszcze nie wiesz to powiem Ci ze wspomagania z wozkow widłowych i ciężarówek według mnie nie zdaja egzaminu w pracy z ładowaczem

...Tu podaje linka do wspomaganie które aktualnie mam zamontowane --> http://www.sklepdlarolnika.pl/wspomaganie-kompletne-ursus-c-330-c-330m/1126/produkt.htm

Wszystko ładnie pieknie ale trzeba miec te 600 obr/min aby swobodnie obracać kierownicą pod obciążeniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez wsbil
      Kupię jak w temacie, w dobrym stanie. Może komuś zalega. Rozważę każdą ofertę
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v