Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@dawid3p wspomagnie od lublina nawet dobre rozwiązanie ja ostatnio kupiłem cały zestaw za 500zł tj pompa przekładnia kolumna zbiorniczek przewody i jakieś jeszcze d*perele bez tura daje radę bez problemu z turem też powinno w końcu to nie jest wspomaganie z osobówki tylko z dostawczaka

Opublikowano (edytowane)

W galerii w udoskonaleniach poszukaj kogoś kto ma taka przekładnie i się spytaj jak się sprawuje

Edytowane przez ukasz
Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie jaka jest potrzebna długość siłownika do c330 bo niewiem jaki siłownik kupić?

Prosze o szybką pomoc z góry dzięki.

 

:unsure:

Edytowane przez traktorzystafb
Dublowanie tematu
Opublikowano

raczej pompa od golfa nie da rady ja do swojego wspomagania założyłem pompę od focusa i co klapa nawet na wysokich obrotach nic nie dawało w końcu założyłem pompę od Lublina i wszystko gra, nawet na bardzo niskich obrotach

Opublikowano

U znajomego w majorze jest pompa od golfa i wszystko chodzi jak należy więc nie wiem dlaczego od lublina miała by być lepsza?

 

U znajomego w majorze jest pompa od golfa i wszystko chodzi jak należy więc nie wiem dlaczego od lublina miała by być lepsza?

Opublikowano

W orbitolu P to pompa, T to zbiornik dwa pozostałe do siłownika, który do którego wyjścia siłownika to już zależy jak będzie skręcać odwrotnie to trzeba zamienić przewody. Jak chcesz to mam pompę od mietka 110bar. Od większości osobówek pompa się nie nada bo mają ciśnienia rzędu 60-70 bar

Opublikowano

kupiłem już silownik i mam go zamiar zamontowac na osi bo z tego co czytałem to takie rozwiązanie jest najlepsze. I teraz takie pytanie jak go zamontować do osi. Jak ktoś ma pomysł piszcie wszystkie propozycje mile widziane. :-)

 

 

Opublikowano

właśnie też tak myśleliśmy a z tego końca co jest do wasa założone to przyspawales końcówkę z drazka od c360. A podwyzszales ciągnik z przodu czy nie.

 

To nie mój ciągnik, ja wstawiłem tylko pierwsze lepsze zdjęcie żeby pokazać co i jak. Nie wydaje mi się żeby był podwyższany przód, bo nie ma takiej potrzeby :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez wsbil
      Kupię jak w temacie, w dobrym stanie. Może komuś zalega. Rozważę każdą ofertę
    • Przez himen
      Witam, mam problem z orbitrolem , założyłem nowy orbitrol 100, siłownik 250mm., zbiornik na olej z filtrem 3l. Problem jest taki iż ciężko się kręci kierownicą, gorzej jak na serwie. Założyłem też nowa pompę nsz10 bo stara była padnieta i to samo, ponownie założyłem nową pompę nsz16 i tak samo ciężko się kręci, mierzyłem też ciśnienie i podczas pomiaru wywaliło uszczelniacz na NSZ 16 a więc zostałem przy nsz10, dodam że układ został odpowietrzony. Moim zdaniem to problem z orbitrolem, nie daje dobrego ciśnienia na siłownik a wy co poradzicie bo mnie już to doprowadza do szału? W grudniu montowałem zestaw do mtz82 i wszystko było dobrze, co poradzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v