Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

czy do dwóch   halogenów w dachu montowanych fabrycznie mogę dołożyć dwie lampy led 27W i zostawić je na tym samym bezpieczniku i włączniku ??

Opublikowano

Bezapelacyjnie dobry pomysł tylko od razu kupuj ledy i nie baw się w żarówki

Tutaj widać różnicę. 3 komentarz mój że zdjęciem i tylko jedną lampą LED.

Opublikowano

A jak te ledy podłączyć w zetorze 12145 żeby nie narobic sobie problemu z instalacją ???

chciałbym zostawić stare oświetlenie a dwie lampy led (2x27W) dodatkowo

Opublikowano

Ale po co chcesz zostawić stare lampy, które w porównaniu do LED nie będą świeciły. Kup dwie porządne lampy ledowe i będziesz miał jasno jak w dzień. 

Opublikowano
Z tego co piszesz , wnioskuje , że nie masz bladego pojęcia o instalacjach. Choć do tej roboty żadnej wiedzy nie potrzeba. Jeden lub dwa przewody, gruby dach więc żadnych problemow z przeciągnięciem niema, jeden lub dwa włączniki, wpięcie pod istniejące bezpieczniki i świeci.
Opublikowano

Macie racje na instalacji elektrycznej to się nie znam. A bezpieczniki muszę  dać dodatkowe czy podpiąć pod jakis już istniejący?

Opublikowano
Chopaku, a skąd mamy wiedzieć jaki masz układ bezpieczników w ciągniku. opiszę Ci może jak to zrobiłem u siebie .Z dolnej skrzynki bezpieczników wyciągnąłem nowy przewód do "półki " znajdującej się pod grubym dachem , tam dałem puszke elektryczną, ńa tej puszce 4 włączniki do każdego Leda osobny. miałem dokładać dodatkowy bezpiecznik w puszce ale braklo miejsca, zabezpieczenie mam na bezpieczniku w oryginalnej skrzynce ciągnika. W sumie 4 ledy i dwie pary oryginalnych lamp, wszystko załączane oddzielnie . Ale zapewne oryginalnych lamp już nie będę zapalał,( nie ma sensu).
Opublikowano

Ja coś kombinuje na przód dołożyć, bo często sieje już jak jest ciemno i seria słabo sobie radzi. Zastanawiam się czy dołożyć na przystanku maski (może ktoś widział na YT z GR Mokrzyn) albo w połowie słupków. Na dach nie chce bo boje się, że będzie jak w seryjnym oswietlwniu-najwiecej to oświetla syfu na szybie. O ile jeszcze gdzieś pod domem ok, to na polu, gdzie nie ma zadn go konkretnego punktu(stodoła dom etc) to jest tragedia. To samo z tyłu. Już myślałem nawet żeby jakaś listwę z roku dać pod tymi na dachu

Opublikowano

U nie jakoś brudna przednia szyba nie przeszkadza  przy ledach nad przednia szybą za to mgła czy opad śniegu i widoczność spada do 20 metrów do przodu. Plus świateł na dachu daleko świecą i robią mniej cieni na polu nić nisko założone oświetlenie. Mnie zastanawia jak spisują się światła robocze zamontowane w masce przed chłodnicą.

Opublikowano

U mnie jak ma jakiś punkt odniesienia to jest ok, ale gdy nie ma nic za szybą tylko pole, to słabo to wygląda.

Dlatego chciałem właśnie na przód, przed chłodnice, nad seryjnymi.

 

Opublikowano
Dnia 30.01.2018 o 13:50, kubamako66 napisał:

Mam pytanie jaki dać bezpiecznik ile amper pod dwie lampy led 27w ?

Jakie zasilenie 12 v czy 24 v jak dwanaście to 5 A a jak 24v to 2 A wystarczy  bo 27w x2 =54w /12v=4.5A  

27w x2 =54w /24v = 2.25A

Opublikowano

witam . chciałbym założyć w proxie listwę robocza LED 240w w miejsce tych świateł z przodu pod dachem. są tam pewnie 2x50w czyli 100w . różnica 140w ale rzekomo ledy pobierają mniej prądu. Czy bez żadnych konsekwencji mogę założyć LED 240w ? czy ktoś zakładał już takie listwy LED ( mam w planach listwę 110cm)

Opublikowano

240W to 240W, nie ważne czy tą moc pobiera żarówka, LED czy grzejnik elektryczny. LED daje więcej światła przy takiej samej mocy pobieranej w porównaniu do żarówki, ale wtedy podaje się tą wartość w lumenach, nie watach. Inna rzecz, czy aby na pewno LED pobiera te 240W, bo chińczyk to różne rzeczy może napisać na obudowie

  • Like 1
Opublikowano

Dołożyłem sobie okrągłe Ori na bokach i prawy zasłania komin hehe. przydałoby się założyć ale na kierunkach jak mają proxy 2018r wzwyż. odnośnie mocy 240W LEd to czytałem na AF chyba że obciążenie liczymy w amperach i te same waty LED a zwykła żarówka roznia się obciążeniem instalacji tzn ampery. ledy pobierają mniej Amper w porównaniu do tej samej mocy zwykłej żarówki. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, próbuje ogarnąć elektrykę w zetorze 8145. Posiada ktoś spolszczony schemat instalacji z opisem? w Googlach są tylko tak rozmazane zdjęcia, że nie można nic odczytać. 
    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v