Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam czy skrzynia z c360 będzie pasowała  do c4011  ?

Silnik w czterdziestce jest już  od c360 przednia oś wraz z kolumną kierowniczą tak samo , ale jak będzie to wyglądało z dopasowaniem do tylnego mostu ?

Opublikowano

Różnic pomiędzy skrzynią 40-ki a 60-ki jest nie wiele a te co są i tak  nie mają wpływu na wymianę silnika. Zmieniaj wszystko pasuje.  Bak paliwa jedynie nie będzie pasował z 40-ki do układu kierowniczego 60-ki, p 60-ki pedał sprzęgła musisz kupić z 60-ki i kilka dupereli jak ręczny hamulec, gaz, mocowanie baku.

Opublikowano

Seweryn ma rację, bo pomiędzy tymi skrzyniami nie ma niemal żadnej różnicy, jedyne co to, że obudowa skrzyni od C-4011 jest przystosowana pod kolumnę na dwa drążki po za tym to nic.
Gorzej jakbyś chciał wymieniać zwolnice, bo wtedy jeszcze trzeba przy hamulcach trochę po robić z tego co mi wiadomo.
A skrzynie to możesz spokojnie wymienić.
A co do WOM-u to jest jedyna różnica taka, że C-360 ma dzielony na dwie części a C-4011 ma cały jeden długi, ale jakby coś nie pasowało, to wymień i problem z głowy.

Opublikowano
1 godzinę temu, MrRolnik4011 napisał:

Seweryn ma rację, bo pomiędzy tymi skrzyniami nie ma niemal żadnej różnicy, jedyne co to, że obudowa skrzyni od C-4011 jest przystosowana pod kolumnę na dwa drążki po za tym to nic.

Wałek WOM jest taki sam rozumiem? Blokady wodzików też C-4011 ma?  Skrzynie są "takie same" w przypadku podmiany jak pisał Seweryn. Budową jak i wyglądem się różnią.

Opublikowano
Dnia 4.12.2017 o 17:10, Biskupc360 napisał:

Witam czy skrzynia z c360 będzie pasowała  do c4011  ?

Silnik w czterdziestce jest już  od c360 przednia oś wraz z kolumną kierowniczą tak samo , ale jak będzie to wyglądało z dopasowaniem do tylnego mostu ?

Jedyny większy problem to wałek WOM, aczkolwiek jest to do przeróbki, mianowicie obudowa łożyska wałka WOM, ta pod zaczepem, w 40-tce jest ułożyskowany w moście, a 60- ma dokręconą przystawkę do mostu i ta przystawka od 60-tki musi być przykręcona. Wszystko jeszcze zależy z jakim osprzętem jest ta skrzynia, bo są cięgiełka gazu inne no i hamulce, ale wszystko do przeróbki.

Ps. Seweryn, przeczytaj pierwszy post dokładnie co gościu już ma i o co mu chodzi.       :P

Opublikowano
Dnia 4.12.2017 o 17:10, Biskupc360 napisał:

Witam czy skrzynia z c360 będzie pasowała  do c4011  ?

Silnik w czterdziestce jest już  od c360 przednia oś wraz z kolumną kierowniczą tak samo , ale jak będzie to wyglądało z dopasowaniem do tylnego mostu ?

No właśnie czytam i pisze jak byk.... czy będzie pasować do silnika a nie jakie są różnice w środku.   Skrzynie zakłada z walkami wom  60-ki, przykręca przystawkę bo pasuje do mostu 40-ki  i cała robota. A tu coś o wodzikach i innych pierdołach.

Opublikowano (edytowane)

Co Ty powiesz,     :P    bo ja widzę że pisze o dopasowaniu do mostu a nie do silnika.     :)

Starzejesz się Seweryn     :P   no tego się po Tobie nie spodziewałem.   :D

Edytowane przez Sean
Opublikowano (edytowane)

Silnika do skrzyni co wiadomo różnicy nie ma i skrzyni 60-ki do  do tylnego mostu 40-ki. Dwa lata temu zakładaliśmy skrzynię 40-ki do 3P i nie ma z tym najmniejszego problemu więc odwrotnie sprawa wygląda tak samo.

Poza tym jeśli mnie pamięć nie myli przystawka jest dopiero od jakiegoś tam numeru ciągnika a wcześniej jej nie było i sam wałek wom jest w dwóch wersjach krótkiej i długiej. 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano
Cytat

No właśnie czytam i pisze jak byk.... czy będzie pasować do silnika a nie jakie są różnice w środku.  

No tak jest, tylko co Ty się tak tego silnika od 60-tki uczepił skoro gościu już go ma w 40-tce, to chyba wiadomo że będzie pasował do skrzyni od 60-tki, i nawet nie wspomina o tym czy będzie pasował.     :D

 

Opublikowano

Nie uczepiłem a wspomniałem. Dopasowanie skrzyni do mostu jest bajecznie proste są inne detale ważniejsze wspomnienia z którymi będzie kombinował  jak zbiornik paliwa i jego mocowanie czy gaz ręczny. 

Skrzynia z mostem to puzle mam części wkładam i chodzi.

Opublikowano

Wszystko zależy z jakim osprzętem tą skrzynię wyhaczy, lub wyhaczył.

Opublikowano

No wiadomo... w każdym razie układ kierowniczy i bak niestety nie ma wyjścia musi mieć do tej skrzyni z 60-ki.  Inny układ kierowniczy to znów przeróbka ręcznego gazu chyba ze przy skrzyni będzie i reszta o której gdzieś tam na początku wspomniałem. Może  kolega napisze  jak i z czym ona jest.

Opublikowano (edytowane)

Układ kierowniczy już ma bo pisał, zbiornik pewnie też, bo od 40- tki do kolumny od 60-tki raczej ciężko podpasować.      

Edytowane przez Sean
Opublikowano (edytowane)

Kolumnę kierowniczą mam od c360 bak tak samo tylko skrzynia ,tylny most i zwolnice od c4011 .

Mam okazję kupić skrzynię za grosze od c360 w bdb stanie bo moja w 4011 ma już luzy w obudowie tam gdzie są łożyska .

Edytowane przez Biskupc360
Opublikowano

To bierz bez większego problemu przełożysz. choć czy będzie lepsza ciężko powiedzieć w 40-kach skrzynie były niezniszczalne. sam miałem ten ciągnik ponad 20 lat i nie zrobił mi niespodzianki:)

Opublikowano

No i ok. najlepiej jeszcze z osprzętem, tzn. pedały sprzęgła hamulca i cięgła gazu.

Opublikowano

No hamulca jeszcze tak nie jest potrzebny bo wspornik  z pompką założy z 40-ki co szczerze mówiąc jest lepsze niż dwie pompki z tym wyrównywaczem. 

Pedał sprzęgła, dźwigienka ręcznego bo w 60-ce jest inna  i gaz ręczny jak by był..... miodzio:)

Opublikowano
3 minuty temu, seweryn20 napisał:

To bierz bez większego problemu przełożysz. choć czy będzie lepsza ciężko powiedzieć w 40-kach skrzynie były niezniszczalne. sam miałem ten ciągnik ponad 20 lat i nie zrobił mi niespodzianki:)

Wiesz mój już ma 47 lat i skrzynia od nowości nie robiona tylko 3 silnik siedzi , pracowała ona na gospodarstwie jak i w transporcie drzewa do Grajewa 50 km w jedną stronę 1 raz dziennie .

 

Cytat

 

 

Opublikowano
5 minut temu, Sean napisał:

No i ok. najlepiej jeszcze z osprzętem, tzn. pedały sprzęgła hamulca i cięgła gazu.

Tak biorę z osprzętem bo za parę groszy oddaję chłop .

Opublikowano
19 minut temu, seweryn20 napisał:

No hamulca jeszcze tak nie jest potrzebny bo wspornik  z pompką założy z 40-ki co szczerze mówiąc jest lepsze niż dwie pompki z tym wyrównywaczem. 

Pedał sprzęgła, dźwigienka ręcznego bo w 60-ce jest inna  i gaz ręczny jak by był..... miodzio:)

Z drugiej strony lepiej przerobić, rozdzielacza hamulców do 40-tki już nie kupi. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez Facundoo
      Witam. Panowie potrzebuje porady. Zrobiłem remont kapitalny skrzyni biegów w swoim 3P. Remont robiłem sam, wymienione zostały wszystkie koła zębate,wałek głowny i pośredni oraz oba wałki sprzęgłowe i wszystkie łożyska. Części pochodziły z czasów PRL. Po złożeniu wszystkiego pojawił się problem stuków na biegu jałowym. Obstawiałem,ze problem był w kole podwójnym od wstecznego biegu, rozjechałem ciągnik,wymieniłem to koło ale problem pozostał. Pytanie do was, miał ktoś może podobny problem i jak go rozwiązał? Tylko nie piszczcie, że łożyska sie rozleciały,albo igiełki na wałku sprzegłowym itd bo nie w tym jest rzecz. NA biegu jałowym oprócz wałka sprzęgłowego 1 stopnia pracują jeszcze koło stałego zazębienia, oraz dolna 2 z kołem podwójnym od wstecznego biegu. Koło podwójne wykluczam bo wymieniłem i nic to nie dało. Zostaja 2 koła i wałek. Ktoś miał podobnie ?
    • Przez kacperdw
      Witajcie,
      Mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku ursus c360. 
      Początkowo myślałem że to wina łożysk ale gdy wymieniłem wszystkie łożyska w skrzyni to pojawiło się głośnie grzechotanie. Wszystkie łożyska wydawały się być w niezłym stanie, z wyjątkiem łożysk na trybach biegu wstecznego. Myśle że grzechotanie pojawiło się w momencie wyeliminowania luzów między trybami (po wymianie łożysk). 
      Następnie, aby nie rozbierać skrzyni w nieskończości, postanowiłem wymienić wszystkie wałki i tryby w skrzyni. Zgrzytanie zostało. Pojawia się ono na biegu jałowym a ustaje w momencie wciśnięcia sprzęgła. Po uruchomieniu skrzyni da się wyczuć (przykładając rękę do obudowy), że drgania pojawiają sie w okolicach trybów biegu wstecznego.
      Wszystkie części są nowe i oryginalne firmy ursus.
      Proszę o nakierowanie na ewentualną przyczynę hałasu, szczególnie tych którzy uporali się z podanym problemem.  
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v