Skocz do zawartości

Polecane posty

michal_xs    0

Witam chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o użytkowaniu traktora z DPF. Planuje zakup jd z filtrem dpf. Pracował by on głównie z turem . Przez okres zimowy co 3 dzień po ok 30min. Jak bd wyglądać to cale wypalanie itp? Czy bedzie to uciążliwe? Moze ktos taki traktor uzytkuje i opiszę jak sie ma sprawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-smyk-    1
Jeżeli będzie pracował głównie przy turze to pewnie będzie czekało go wypalanie na postoju. W przypadku np: transportu ma to sie lepiej, poniewaz przy wyższych obrotach dpf będzie odrazu wypalany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mraukot    43
Ew. po upływie gwarancji. Tak zrobił kumpel w JD 6125 M i chwali sobie to posunięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROLEK7211    0

po usunięciu filtra i zaślepieniu zaworu EGR w zetorze Forterra 100 odczuwalny przyrost mocy, spalanie spadło o około 15-20% . Taką oto mamy ekologie:D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_xs    0

Noa co ile on sie wypala? Przy takiej normalnej pracy np z rozrzutnikiem a co ile jesli bd chodził np przy zaladunku wozu paszowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    13

średnio w mniejszych 6xxx i 5xxx to dpf wypala się co 100,5 godzin. Jednak komputer może zrobić to wcześniej o np z ladowaczem jak będziesz pracował to po +- 35 - 50 godzinach może już się wypalanie włączyć...ale nie jest to w 100% pewne. Jd do tura fajna sprawa bo dość zwrotny jest no i rama oczywiście.

kolego @mraukot kto robił te wycinanie dpf w tym jd co mówiłeś?

Edytowano przez johniy861

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-smyk-    1
Ciężko jest dokładnie powiedzieć co ile. Wszystko zależy od obchodzenia sie z gazem i czy jest często gaszony. Zaczyna kontrolka migać od filtra to ja daje wiecej obrotow i sam sie wypala. Gdy jezdziłem na kopcu to nie było już tak kolorowo i musiał postać z 15 min i sie wypalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    13
dokładnie tak jest kolego. komputer sam to określa na podstawie zapełnienia filtra, tyle że musi być włączona opcja,, auto,,. To racja że przy wypalaniu dpf silnik ma większe obroty, temperatura sie podnosi no i paliwa dość idzie... taka ekologia :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    903
Jak ciągnik dostaje po tyłku to z dpfem nie ma problemu, gorzej właśnie jak tak se pyrka i się go gasi i odpala co chwilę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    13
dzięki za odpowiedź kolego. firma to napewno 44tuning - ogólnie mają słaba opinię - mi mojego jd robili z agrotronic (Białystok) napewno dużo taniej i lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Runder
      Czy jesteście za tym by wypalać trawy czy raczej za tym że to szkodzi glebie ?
      Moim zdaniem szkoro tyle ludzi w polsce to robi i nie ma wioski gdzie na wiosne nie widać by dymu od wypalania traw. Ja jedyne co mogę zaobserwować to to że po wypaleniu trawy szybcie rośnie nowa
    • Przez SZKOPSSON
      Witam użytkowników, od niedawna stałem się właścicielem ciągnika wyposażonego w filtr dpf, w związku z tym mam do was kilka pytań:
      1. jak problematyczne jest wypalanie filtra dpf w waszych traktorach?
      2. czy już ktoś się tego pozbywał ?
      3. Co sądzicie o tego typu uszlachetniaczach do paliwa wspomagających wypalania filtra http://k2.com.pl/mycie-wstepne/product/2693-k2-dpf-50-ml lub http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/dpf-cleaner-regenerator/
      Jeśli chodzi o mnie to uważam takie dodatki za bardziej bezpieczne niż np. http://k2.com.pl/component/ssproducts/product/2711-k2-dpf-cleaner-500-ml którego to używa się bezpośrednio w filtrze.
      No i ostatnie pytanie czy w związku z faktem posiadania ciągnika z dpf, aby ułatwić wypalanie/lub minimalizować ryzyko zapchania używacie paliw premium, a jeśli tak to czy później nie macie problemów ze zwrotem akcyzy, bo dajmy na to na fakturze będzie pisać ON premium/power a nie samo ON, a ustawodawca nie przewidział takiego zapisu w ustawie o zwrocie podatku akcyzowego.
       
    • Przez MarekM90
      Witam,
       
      Jakie jest Wasze podejście do tematu wypalania łąki ? Wypalać czy nie wypalać ?
      Dużo się na ten temat słyszy ale są różne opinie.
       
      Pozdrawiam
      Marek
×