Gość Profil usunięty

jak rozebrać alternator

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

s7300719.jpg

 

witam, może mi ktoś pomóc i napisać jak rozebrać ten alternator elmotu? nie chce mi zejść ta górna pokrywa nie chce siła bo może coś urwę, te śrubka m6 też odkręciłem ale na zdjęciu jest jeszcze zakręcona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Jak wykręciłeś wszystkie szpilki to musi isć. Może przyrdzewiało przy stojanie. Jeżeli napewno nie ma już żadnych śrub itd to postukaj młotkiem w obudowę i może sie uda ściągnąć. Rozerwać nie masz co. Najlepiej jak sie wypowie elektrotech


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

obudowa puściła około 1mm a dalej nie chce iść i jest takie uczucie jakby na jakimś drucie trzymało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

ta pokrywa "tylna" zejdzie Ci ale razem ze "stojanem", bo uzwojenia są przykręcone lub przylutowane od środka

podważaj śrubokrętem lekko jakbyś chciał ściągnąć tą pokrywę od strony koła pasowego, wyjdzie razem z wirnikiem,

potem kluczyk nasadowy, odkręcasz te 3 śrubki 8 w środku, ściągasz diody prostownicze od wzbudzenia i możesz wtedy też rozłączyć uzwojenia od mostka prostowniczego od ładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam odkręć szczotkotrzymacz i cztery szpilki stojan zostaje z tylną obudową czyli rozejść się mósi pomiędzy stojanem a obudową od koła pasowego w innym przypadku pourywasz przewody od stojana .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

aha czyli musze odkręcić koło pasowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27