Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie bawił się u was ktoś kabelkami w stacyjce? Może jakiś magik do jednego gniazda w stacyjce dał kabel od prądu z kablem który idzie do startera. W ten sposób bez kluczyka ( który przez wcisnięcie zamykał obwód i dawał prąd na kabel do startera) zawsze będzie prąd przy starterze i kluczyk niepotrzebny.

Edytowane przez 1210
Opublikowano

Pamiętam że ktoś tam coś majstrował wcześniej ale ja zbyto nie zwracałem uwagi, teraz przypadkowo zobaczyłem że daje rade bez kluczyka :)

Czyli mam rozumieć że normalnie jest jest wszytko w porządku z traktorem to trzydziestki nie odpalisz bez włożenia kluczyka? O taką odpowiedź mi chodziło ;] Dzięki

Opublikowano

Witam. Panowie mam problem z odpalaniem w c330 . Mianowicie gdy próbuje odpalić go poprzez włącznik zero reakcji , postanowiłem zewrzeć ze sobą dwie śruby automatu i słyszę tylko jak się kręci wirnik rozrusznika nic więcej. Co może być do wymiany , rozrusznik czy automat?

Opublikowano

Panowie mam problem z odpalaniem w c330 . Mianowicie gdy próbuje odpalić go poprzez włącznik zero reakcji , postanowiłem zewrzeć ze sobą dwie śruby automatu i słyszę tylko jak się kręci wirnik rozrusznika nic więcej. Co może być do wymiany , rozrusznik czy automat?

Opublikowano (edytowane)

Może masz przerwane połączenie od włącznika rozrusznika do tego małego zacisku na elektromagnesie. Jeśli tak, to do uruchomienia wystarczy zewrzeć na elektromagnesie tą małą śrubkę z dużą. Duże zwierało się wtedy gdy styki elektromagnesu były podpalone i elektromagnes nie załączał prądu.

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano (edytowane)

jak Ci się sprawuje ten za 255zł

jak odpalałem 330 ostatnio przy ładowaniu popiołu trolem zakopciło się z R11 , słabo kręci, i to bardzo słabo, grzeje się,

 

zastanawiam się czy warto to naprawiać czy kupić taki

Edytowane przez rafff24
Opublikowano

Ja bym naprawiał. Naprawa powinna wyjść taniej niż kupno nowego, a R11 pewnie przeżyje kilka tych jednorazówek. U mnie w 30-to letnim ciapku jest nadal oryginalny rozrusznik, pierwszy raz zajrzałem do niego 2 lata temu-wymiana włącznika elektromagnetycznego, szczotek i ogólne czyszczenie, działa bez zastrzeżeń :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Sugeruję daleko idącą ostrożność bo ten typ sprzęgiełka jednokierunkowego który tu zastosowano nie jest zbyt żywotny. Taki rozrusznik mam w samochodzie lublin II i w czasie 7 lat dwa razy musiałem naprawiać i to zimą w największe mrozy.Poza tym to wszystko gra.Bym zapomniał ze jest bardzo wrażliwy na przegrzanie

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano (edytowane)

Na twoim miejscu wybrałbym agtech'a. Obydwa i tak są produkcji chińskiej, a w tym drugim masz przynajmniej teoretycznie więszą moc i gwarancję na 2 lata. Z lepszych jedynie magneton lub ew. jubana, ale cena już odpowiednio większa.

Edytowane przez marcin64
Opublikowano

 

http://allegro.pl/rozrusznik-z-red-c360-c-360-c-330-2l-gwarancji-i1960828900.html ja bym ci tego nie radził brać bo go miałem to tydzień był w traktorze a miesiąc na gwarancji więc w końcu pieniądze mi za niego oddali i za pieniądze które mi oddali wyremontowałem 2 oryginalne rozruszniki które były montowane fabrycznie ogólnie bym ci odradził kupować tego 1 jak i 2 bo nie wiadomo na co można trafić tak jak mi co zmieniano mi co trochę ten rozrusznik i dali mi 3 różne i wszystkie tak samo się sypały ale też zależy na co się trafi bo sąsiad kupił i mu się nie psuję a mi się ciągle psuły

Opublikowano

Rzeczywiście, w tym przedziale cenowym dużo zależy od tego na co się akurat trafi. Ale pomijając to w zimie widać olbrzymią różnicę przy odpalaniu w stosunku do starych typów rozruszników.

Opublikowano

Ten litewski Jubana mogę polecić, bo sam mam go od roku(średnio używany raz/dzień). Ale tylko ten z krótką zębatką, bo są i z długą i ten z długą to jest totalny shit! Rozrusznik zamawiałem w firmiegrand w tedy t najpierw mi przysłali ten z długą zębatką, jak się okazało że jest niedobry, musiałem wysyłać rozrusznik na SWÓJ koszt(40zł w plecy) i dopiero po miesiącu czasu przysłali mi normalny z krótką zębatką tylko, że o nim złego słowa powiedzieć nie mogę.

 

 

Opublikowano

Ja posiadam stary typ i strasznie w zimie ciężko odpalić,ale jak odradzacie kupować szybko obrotowych w tej cenie to na lato pomyśle nad droższym.Dziękuje wszystkim za odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v