Skocz do zawartości
super

problem z rozrusznikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
super    0

witam mam taki mały problem z rozrusznikiem w c-330 gdyż chce go zapalić i przkręcę rozrusznikiem to mi nie chyci rozrusznik tylko przleci po zębach albo chyci i się uruchomi silnik i rozrusznik chodzi razem z nim. co może być tego przyczyny czyżby elektro magnez był już do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

odkręć rozrusznik sprawdz stan zębatek na kole zamachowym oraz na rozruszniku - popraw styki na bendiksie -stawiam na bendiks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Styki na bendiksie (sprzęgle rozrusznika) ???? , chyba na (w) elektrowłączniku są styki.

 

Chyba że się mylę ale wątpię w to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

elektrotech    3

dokładnie -drobne przejęzyczenie - często tez dzieje się tak ze na elektrowłaczniku lutowanie nie jest pewne i też taki objaw może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek37    31

to pewnie bendyks, ale jak nie zatrybia mogą być wycięte zęby na kole zamachowym

ups chyba się powtórzyłem ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Miałem dokładnie takie same objawy... Po natychmiastowej wymianie tego elektromagnesu problem znikł ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

może przewody te grube zasilające są zaśniedziałe nie na zewnątrz to co widać tylko w pancerzu ja tak miałem akumulatory nowe rozrusznik nowe tulejki a tu nic po wymianie ok , jak jest zimny potrzebuje więcej prądu i będiks się odłącza spróbuj wymienić przewody jeśli masz spawarkę możesz wziąść na próbę żeby na darmo nie kupować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

koledzy to nie rozrusznik :) to wieniec na kole zamachowym trzeba rozpołowic traktor odkrecic koło sbic wieniec i go obrucic na druga stone lub kupic drugi przy zakladaniu zagrzac go np. w ognisku zeby wszedl i tyle juz to przerabiałem miesiac temu w swoim c-328 teraz pali od szczała i nie ma mowy ze rozrusznik nie złapie i poleci po ząbkach a dlaczego sie tak dzieje bo z czasem wieniec na kole sie wyrabia u mnie to bylo dobrze widoczne aha jak bedziesz go przezucał na druga strone to nie zapomnij zrobic wciecia takie jak na orginalnej stronie po to aby zebatka z rozrusznika wyzucana przez elektromagnes nie waliła o wieniec tylko ladnie sie w niego wślizgiwała .

I to tyle myśle że pomogłem na 100 % to to jeżeli elektromagnes poprawnie wyzuca troche jest roboty ale rozpołowienie c330 trwa ok 30min do 1 h ja ostatnio rozpołowilem z dziadkiem zeby nie sklamac cos ok 20 min nawet nie bo sie okazało ze po slożeniu traktora i po pierwszym odpaleniu po kapitalnym remoncie leci olej z skrzyni okazało sie ze o simeringu zapomnieliśmy ale kto by wiedział o nim jak on w obudowie tego wałka zasranego ;d nad napędem licznika ale juz wszystko zrobione jeszcze malowanie i docierac 100 motogodzin na 1200 obrotów

ale sie rozpisałem ;d jak cos pisz na pw teraz jeste obcykany w tych sprawach po remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Panowie mam problem z odpalaniem w c330 . Mianowicie gdy próbuje odpalić go poprzez włącznik zero reakcji , postanowiłem zewrzeć ze sobą dwie śruby automatu i słyszę tylko jak się kręci wirnik rozrusznika nic więcej. Co może być do wymiany , rozrusznik czy automat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Może masz przerwane połączenie od włącznika rozrusznika do tego małego zacisku na elektromagnesie. Jeśli tak, to do uruchomienia wystarczy zewrzeć na elektromagnesie tą małą śrubkę z dużą. Duże zwierało się wtedy gdy styki elektromagnesu były podpalone i elektromagnes nie załączał prądu.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

połączenie jest dobre , nadal zero reakcji a po zwarciu dwóch śrub kręci się tylko wirnik rozrusznika , Jakieś sugestie co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Czy zwierając tą dużą śrubę z przewodem od akumulatora i malutką(może być konektor) słychać stuk elektromagnesu?

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilmkm    9

Witam

Kupiłem nowy elektromagnes do C-330 bo stary wysiadł i wziąłem się za jego wymianę i mam problem.

 

Założyłem go, wydawało się mi że poprawnie, wszystko skręciłem i na końcu podłączam klemy i zwarcie – czyli obieg prądu po masie. Wykręciłem go i wydaje mi się że coś źle go zamontowałem bo cały czas po przykręceniu był przyciśnięty do śrub czyli dawał obieg prądu.

 

Wydaje mi się że w końcówkę tego bolca przy elektromagnesie (taki prostokąt z dziurą w środku) powinien wskoczyć bolec który widać w tym otworze po wykręceniu elektromagnesu (bo ma on takie wcięcie pośrodku. Próbowałem to zrobić i nie mogę sobie poradzić z prawidłowym włożeniem i przykręceniem elektromagnesu.

Proszę o potwierdzenie czy dobrze rozumuje z tą końcówką elektromagnesu, ewentualnie jakieś wskazówki pomocne przy jego zamontowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To nie było zwarcie, jak sam sobie wyjaśniłeś.

Właśnie przez to, że nie złożyłeś tego właściwie tłoczek włącznika połączył zworą oba styki i w momencie podłączania masy uruchomił się rozrusznik.

 

Ten bolec który jest w otworze to koniec widełek które wpychają bendiks.

Ty musisz właśnie te widełki umieścić w otworze tłoczka włącznika elektromagnetycznego.

Tego tłoczka nie da się wyjąć z włącznika i nim samym operować?

W ostateczności wykręć rozrusznik z ciągnika i bendiks(zębatkę) przesuń po wałku wirnika w tedy to widełki się przestawią i będzie ci łatwiej nałożyć tłoczek.

Chyba, że bez wyjmowania, drutem bądź kombinerkami złapiesz za widełki i pociągniesz do ciebie i w tedy założysz.

Nie wiem jak tu inaczej mogę podpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilmkm    9

Ok, dzięki za odpowiedź, spróbuje może jutro go tam jeszcze włożyć bo dzisiaj cały dzień na uczelni byłem. Z tym drutem to może być dobry pomysł, trzeba będzie się trochę pobawić z tym pewnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    37

Koledzy mam problem z rozrusznikiem taki ze niema silly obrucic silnika.stadia bardzone duzy opur az go rozlancza wtedy puke go mlotkiem I paliwa normalnie.dwa late temu by robiony .po remove krencil ale wolniej. Majster muwil ze komutator jest do wymiany jak pad nie puzniej ale CZY jest sens go Robic za te 400 zl .tak mi powiedz al ze tyle bendzie kosztowac remont od podstaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    179

Ja mam problem z czytaniem tego co napisałeś.

Chcesz odpowiedzi to zadaj pytanie po polsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    37

Kolego pisze z telefonu wienc tak wychodzi.rozrusznik podczas odpalania stje demba a nieraz sie rozlancza calkowicie .jak go stukne mlotkiem to dziala wienc co to moze byc.a szczotki I tulejki nowe
Kolego pisze z telefonu wienc tak wychodzi.rozrusznik podczas odpalania stje demba a nieraz sie rozlancza calkowicie .jak go stukne mlotkiem to dziala wienc co to moze byc.a szczotki I tulejki nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najpierw zainwestuj w słownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×