Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

krótko i na temat- nie ma szans!!! chyba,że wymienisz obudowę sprzęgła na taką od c330 i przetoczysz koło zamachowe tak aby można było założyć wieniec od 30-stki, wiem co mówię przerabiałem ten temat

Opublikowano

Witam

Dzięki Panowie za konkretne wypowiedzi ja osobiście tez nie widzałem takiego rozrusznika

planetarnego do c 328 pokierowałem się wypowiedzią Zetmana,że taki ma i odpala swoją 328

bo to jest fajne masz jeden akumulator 60 ah i odpalasz.

Pozdrawiam

ptaszek

Opublikowano

witam mam taki mały problem z rozrusznikiem w c-330 gdyż chce go zapalić i przkręcę rozrusznikiem to mi nie chyci rozrusznik tylko przleci po zębach albo chyci i się uruchomi silnik i rozrusznik chodzi razem z nim. co może być tego przyczyny czyżby elektro magnez był już do wymiany.

Opublikowano

to pewnie bendyks, ale jak nie zatrybia mogą być wycięte zęby na kole zamachowym

ups chyba się powtórzyłem ^^

Opublikowano

rozrusznik czy z przekladnią czy z reduktorem sa podobnie skonstruowane jeden i drugi na zmacznie szybsze obroty niz jego starsze wersje typu R 7 czy R11 i zastepuja powoli te stare rozruszniki

Opublikowano

Może mieć przekładnie planetarną. Wtedy wirnik silnika i bendix znajdują się w jednej osi. Ale ten wgląda mi akurat na tradycyjny. Gdyby była w nim jakakolwiek przekładnia sam silnik elektryczny miał by mniejsze gabaryty. Według mnie to jakaś prywatka.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@kielbasa myślałem o przekładni a napisałem o reduktorze, a jeśli pisze ze jest z przekładnia czyli co szybszy jest od normalnego?

Opublikowano

To znacze że jest w nim silnik elektryczny szybkoobrotowy a prędkość bendixa jest zmniejszona do odpowiedniej dla danego silnika przez przekładnie. Zalety to mniejsze gabaryty, waga i może pobór prądu. Wada to konieczność zastosowania przekładni (to już jakaś komplikacja)

Opublikowano

Przekładnia, a reduktor to praktycznie to samo, bo reduktor poprzez zmniejszenie prędkości obrotowej jest przekładnią. No tak, Seweryn zgodzę się, ale do C-330 widziałem rozruszniki tylko z reduktorami walcowymi. Po drugie, reduktor ma zmniejszyć prędkość obrotową. Na moje to większy jest moment obrotowy na wyjściu przekładni, a nie prędkość obrotowa. ;)

Opublikowano

W rozruszniku z przekładnią wirnik ma większą prędkość niż w tradycyjnym. przekładnia w nim służy po to by wyrównać obroty bendiksa do takich jakie są w tradycyjnym. Obroty bendiksa w jednym i drugim są takie same. Tylko wirnik silnika mają różne obroty.

Opublikowano

Jest to rozrusznik tradycyjny -wystarczy zobaczyć oś poprostu dzielimy go na połowe w poziomie - jesli ma przekładnie to gdzie ona jest ????? poprostu jej niema... przekładnia ma róznicę w poziomie wirnika i z tego co widze 1x1 obroty wirnika=obroty bendiks

 

ps sadzę że to pomyłka w nazwie nic pozatym albo zamieniona fotkaa raczej tak bedzie

Opublikowano

Chyba że ma przekładnie planetarną. wtedy jest w jednej osi z zębatką. Ale ten na zdjęciu jakoś nie za bardzo mi pasuje żeby miał przekładnie. Trudno powiedzieć na podstawie zdjęcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v