Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
GABBER85    7

@ samo :

"mam taki problem w swojej 330 że po remącie sprzęgła bardzo często wypycha mi te grzybki co są w łopatkach od 1 stopnia "

mialem to samo w c360 tez mi te grzybki przebijało, ale cos podregulowalem tych lopatek i nie przebija juz, ale niewiem czy to ta moja regulacjia pomogla...


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samo    3

narazie spróbuję wytoczyć mocniejsze grzybki a jeśli to nie pomoże to pewnie znowu bede musiał rozbierać ciągnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klimas78    0

Koledzy mam problem z regulacją sprzęgła.

Miałem wyciągnięty silnik i przy okazji wymieniłem tarcze sprzęgłową jezdną,bo była dość zużyta.

Teraz mam mały problem z regulacją sprzęga.Biegi dość ciężko wchodzą.

Mam pytanie jak w prosty sposób wyregulować sprzęgło ,Chodzi mi o regulacje właśnie sprzęgła jezdnego,bo sprzęgło od wałka odbioru mocy działa ok,a nie chce wszystkiego rozlegulować.

W mojej 330 jest stary rodzaj docisku i nie wiem czego się tam chycić.

 

P.S Tarcza sprzęgłowa jest założona prawidłowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Davidastra    0

masz docisk starego typu na 3 łapki czy nowszy na 6 ???


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

Łapki jezdne są z takimi grzybkami. :( Jeśli biegi ciężko wchodzą to trzeba podciągnąć. Te 3 łapki i grzybkami należy podciągnąć tylko nie wiem ile najlepiej wg własnych upodobań. Licz obroty bo musisz przestawiać je wszystkie równo. Nie stosuję przepisów książkowych bo reguluje sprzęgło pod siebie.

 

Jeśli C-330 to jest 6 łapek :(


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

C-330 z początku produkcji i części lat 70' też miały trzy łapki.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Łopatki muszą być w odległości jakieś 80 mm do 85 od tarczy sprzegłowej . Na docisku musi być 6 śrubek na śrubokręt bodajże krzyżak ... Dokręć te śruby do wyczówalnego oporu a następnie wykręc o 2 obroty i zakontruj nakretkami . Te śruby maja kontre w postaci nakrętek chyba na klucz 14 . Po złożeniu powinno być ok ...


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Ustawiasz korbą koło zamachowe, żebyś miał dostęp do śrub na dźwigienkach. Odkręcasz przeciwnakrętkę i tą śrubę o jeden obrót na każdej dźwigience. Bierzesz drut 8mm, i jeżeli między pierścieniem wyciskowym a oprawą łożyska odległość jest mniejsza niż 8 mm to odkręcasz każdą śrubę o tyle samo obrotów, żeby uzyskać to 8mm. Następnie kontrujesz śruby i gotowe. Jeżeli chcesz dla WOM-u to napisz. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klimas78    0

Mam jeszcze jedno pytanko.

Czy tą regulacje sprzęgła jezdnego dokonuje się tylko na dzwigienkach,czy też na tych śrubkach na docisku jak napisał kolega wcześniej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

W sprzęgle na trzy dźwigienki wkręty oporowe-dociskowe na obudowie służą do regulacji tarczy WOM. Jest ich sześć. Podczas regulacji należy je wkręcić do oporu, a następnie wykręcić o 1.5obrotu i zakontrować. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Tak, śruba na końcu dźwigienki z przeciwnakrętką. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
justna82    0

mam problem z wyregulowaniem silnika c 328 brak możliwości ustawienia sprzęgła-tarcz c 330 wałek c 330 sprzęgłowy docisk c 330 obudowa sprzęgła c 328 to jest założone i srzęgło działało a teraz go brak co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Witam! mam pytanie, bo widzialem jak jeden gosciu we wsi ma w ciapku tak pompe, ze naciska sprzeglo i non stop mu podnosi podnosnik np. jak to jest zrobione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

Chodzi Ci o to, że mimo wciśniętego sprzęgła może podnosić?

To dlatego, że ma dobrze wyregulowane sprzęgła- jezdne łapie wysoko, a sprzęgło przekaźnika i pompy nisko. Dzięki temu wałek może się kręcić kiedy ciągnik nie jedzie nawet kiedy masz wbity bieg i jest to jak najbardziej normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Dzieki @Strd , @Krystianrolnik nie logiczne, bo gdy wcisne sprzeglo do oporu to podnosnik i tur opada jak trzymam wajche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tak dla wyjaśnienia, w c 330 jest sprzęgło dwustopniowe, pierwszy stopien odłącza skrzynie biegów, a drugi stopień skrzynie biegów, wom i pompę podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez grzegorzhejniak
      Witam to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość. Mam pytanie czy jest sposób na wymianę  łożyska opisanego w temacie bez rozbierania całej skrzyni. Położenie łożyska zaznaczyłem na rysunku.

    • Przez ma123
      Witam mam problem z alternatorem ponieważ mi nie ładuje  więc wyciągnołem stary alternator z łady 2107 po założeniu okazało się że ładuje za bardzo, jest zbyt duże napięcie  i tu pytanie czy to regulator jest uszkodzony bo jest przy nim taki i dlaczego ten orginalny nie reguluje jakos tego jagby ktoś wiedział to prosze o pomoc 
    • Przez Luki1988
      Witam, to zielone pokrętło żółw zająć przy wyjściach hydrauliki jest od regulacji przepływu oleju? A co zrobić jeśli nie reaguje? Ten jak jest na zająć działa a jak zmniejsze to już nie. Co może być?
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj