Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie filtru paliwa? Dzisiaj kupiłem filtr paliwa WF Sędziszów i nie wiem jak sie do tego zabrać? Czy normalnie odkręcić stary filtr i zakręcić nowy i odpalić? Nie zapowietrzy się układ? Proszę o podpowiedź jak to trzeba zrobić

Opublikowano

Trzeba odpowietrzać. Zakręcić kranik w baku, wyjąć stary filtr, założyć nowy, skręcić wszystko. Odkręcić kranik w baku. Poluzować nakrętke wylotową w filtrze paliwa i pompować pompką reczną dokąd bedzie szło samo paliwo (bez piany). Dokręcić nakrętkę. Poluzować dolny korek w pompie wtryskowej i pompować paliwo bez piany. Dokręcić korek. Poluzować górny korek na pompie wtryskowej i to samo- pompować az do momentu kiedy bedzie szło paliwo bez piany. Dokręcić korek. Poluzować nakrętkę na przewodzie łączącym wtryskiwacze i pompować do momentu az bedzie szło paliwo bez piany. Dokręcić nakrętkę. Powinno sie jeszcze odpowietrzać świece płomieniową (ja tego nie robię) tak samo poluzować przewód na świecy i pompować paliwo. I dokręcić. Można próbować uruchamiać silnik. Nie dziw sie jak nie bedzie od razu zapalał to może troche potrwać.

Opublikowano

jak wymieniasz obejrzyj dokładnie ten szklany odstojnik czy nie ma żadnych nawet najmniejszych pęknięć, bo jeśli jest nawet mała ryska to prędzej czy później odstojnik pęknie, jak skręcasz to też z wyczuciem bo odstojnik pęknie, osobiście to znam na tyle mf-a że nie ma nawet co próbować starannie odpowietrzać, szkoda akumulatora, lekko odpowietrzyć i od razu na hol, prędzej 2 akumulatory się wychechła niż te bydle zapowietrzone odpali :P

Opublikowano

Ja jak odpowietrzam, to tylko filtr, a na pompie luzuje nakrętkę na przewodzie wysokiego ciśnienia(co idzie do wtryskiwacza) i po pewnym czasie załapuje na dwóch cylindrach dokręcam nakrętkę i jest git. Robi ktoś też tak?

Opublikowano

jaśli poluzujesz przewód na pompie wtryskowej i filtr będzie dobrze napełniony paliwem to po jakiejś minucie kręcenia rozrusznikiem odpali na dwa tłoki potem dokręć trzeci i będzie cacy a co do tego szkiełka pod filtrem to lepiej założyć z metalu, będzie pewne bo te szklane trzeba bardzo umiejętnie dokręcać żeby nie pękały w czasie pracy i żeby paliwo nie wyciekało.

Opublikowano

Wszystko się zgadza tak jak koledzy piszą,ale to za mało jeżeli nie chcecie wydoić akumulatora lub nie bawić się w holowanie to jeszcze trzeba popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach pokręcić aż zacznie ciec paliwo,przykręcić i brzdręk traktorek pali na kopa.Warunek jest taki że poprzednie czynności z filtrem i pompą są zrobione bardzo starannie.

Opublikowano

Przy wymianie filtra po założeniu ja odkręcam rurkę która idzie z filtra do pompy.

Przy pompie odkręcam i wyciągam,przepompuję jak pójdzie paliwo to ją wkładam w swoje miejsce i bez żadnego odpowietrzania odpala.Jak się zapowietrzy w czasie jazdy lub jak braknie paliwa to po przepompowaniu odkręcam śrubkę na pompie a później rurkę od wtryskiwacza i kręcę rozrusznikiem.

Opublikowano

Podzielam zdanie @deera, za każdym razem ciągnik zapala z rozrusznika, po kilku(nastu) sekundach. Nie zawsze za pierwszym razem, czasami wszystkie czynności trzeba powtórzyć, ale zapala sam :P

Wersja dla leniwych to zapalić bez odpowietrzania - zgaśnie po kilku sekundach. I zostają tylko dwie śrubki na pompie i nakrętka przy końcówce wtrysku do odpowietrzenia.

 

Ale pękające szkiełka - czym was tam karmią, że tyle siły macie :)

Opublikowano

te szkiełka występują w 3 rodzajach najmocniejsze są grube i mają wzmocnienia szklane to wytrzymują ale jak się kupi lipę z cienkiegon szkła to potrafi pęknąć przy odpalaniu

Opublikowano

A ja dzis zrobilem maly tuning ukladu paliwowego otoz dolozylem drugi filtr paliwa taki przeplywoy z malucha koszt 4 zl na pierwszy wezyk ktory idzie z kranika ladnie to dziala w moim 3512

Opublikowano

Ja też taki wstawiłem i wyrzuciłem sitko z baku. Teraz mam spokój z zapychaniem się sitka kranika. Wcześniej trzeba było spuszczać ropę i dopiero można było sitko wyczyścić , a teraz ściągam ten filterek i przedmuchuje go co jakiś czas, zamiast bawić się z tym pół godziny to 3-5min i gotowe :)

Dodam ,że zawsze leje paliwo przez lejek z sitkiem, a bak był 3 razy płukany :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v