Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kris14 ta cena to jest cena którą Ursus podał w cenniku czy to co mówili przedstawiciele że na tyle ją szacują? Bo jeżeli cennikowa to bym się nie zdziwił jak by jeszcze trochę staniało tak jak było w tamtym roku, najpierw ceny z kosmosu a potem ciągniki o parędziesiąt tysięcy potaniały.

Ps. Nie wiesz tak czasem jaki posiada silnik, oryginał Perkinsa czy coś innego?

Opublikowano

Silnik Perkis 50KM [ten sam co w 3724]

Skrzynia 8x2

Podnośnik 2400kg

Pompa hydrauliczna 26l/min

Wom 540obr/min

Ogumienie 11,2R24, 16,9R30

Pneumatyka

 

Przedstawiciel mówił że to cena szacowana, ale w standardzie ma nie być pneumatyki, ma być mniejsze ogumienie [jak w 3724 Pico] i pojedyńczy rozdzielacz [na targach był 2 sekcyjny]

 

W skrócie jest to Ursus 3514 z nowym silnikiem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Skrzynia 8x2 jest nieśmiertelna ;) , obchodzi chyba 50 urodziny i ciągle ma się dobrze :lol: .

Opublikowano

Powiem wam szczerze że jeżeli dało by radę wyrwać go za 65 tyś. to był by to super ciągnik, zdjąć ramę ochronną, kupić kabinę z jakiegoś 3512 i mamy super ciągnik. Na pewno wolał bym takiego niż coś używanego bo co nowe to nowe jednak... Myślę że trafi do sprzedaży już na wiosnę.

Opublikowano

Nie wiem czy pamiętacie ale jak się pojawił 8024 to przewidywali cenę około 180 tys a teraz jest dostępny za 150 tys tak więc ten c3724 jak wejdzie do produkcji może kosztować nawet 60 tys

 

Doskonały silnik, bardzo dobry podnośnik, reszta wystarczająca żeby można było sprawnie pracować :) ciekawe co to z tego wyjdzie

Uważam że to doskonały model na eksport do biednych krajów

Opublikowano

Jeżeli będzie tak jak mówisz Kedziorek to pewnie nawet w Polsce będzie miał dużą sprzedaż, jako ciągnik pomocniczy albo do małych gospodarstw które chcą kupić nowy ciągnik a nie mają zbyt dużo pieniędzy to będzie to idealne rozwiązanie ;) .

Opublikowano (edytowane)

Jeśli za małą dopłatą będzie kabina to może namieszać jeszcze bardziej na rynku ( ja jednak bym wolał go z kabiną )

Sami popatrzcie stary ( 15 lat ) 4514 kosztuje około 45 tys c3724 jest o te 10 KM słabszy ale jaka cena

A tu nówka niewiele drożej

 

Swoją drogą to warto zauważyć że ciężko kupić Ursusa młodszego niż 15 lat to znaczy że wszyscy ci którzy je kupili są zadowoleni i nawet nie myślą o zamianie

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Właśnie ursusowi po wczorajszym oglądaniu w Kielcach modelu 5524 odpadł jeden klient choć pewnie to ursusa nie zmartwi gdyż w opinii dilera i tak nie nadążają z produkcją a rolnicy to normalnie ursusy wyrywają sobie z rąk .Ale do rzeczy czy któryś z kolegów zauważył jak w nim chodzi dźwignia zmiany biegów? ma chyba ponad pół metra skoku blokada na piętę ,napęd załączany za siedzeniem wajchą to samo z WOM podnośnik regulowany grzechotką od kluczy nasadowych nagrzewnica montowana pod kabiną od jakiegoś starego modelu audi siłowniki wspomagające tylny TUZ to to są tak cienkie jak dętka od kolarzówki i ta nieszczęsna skrzynia biegów co ma tylko trzy przełożenie do przodu no i wzmacniacz momentu ale ursusy serii 912 miały o niebo lepszą bo o czterech przełożeniach głównych nie mówiąc już o wstecznych itd... ogólnie bylejakość na każdym kroku nie współgrająca do ceny .Jechałem z nadzieją że będę nowym szczęśliwym posiadaczem nowego ursusa a teraz współczuję tym co go kupią i rzecz ma się tak samo do pozostałych modeli Mido .

Opublikowano (edytowane)

Cała prawda o Ursusie :D

 

A tak po za tym to ile kosztował Ursus 3512 ??

Bo skoro c3724 to jest 3512 z napędem i z nowym silnikiem to na pewno nie będzie tanszy od 3512

 

Napisze tak jak wy pisaliście, c3724 ma za słaba wydajność pompy ogólnie w c-360 mam większą ;)

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano (edytowane)

Haha cała prawda jest taka że FT jest doskonałym ciągnikiem :lol:

Widziałeś jeździłeś?

 

Kolego koses dźwignia biegów jest krótka jak widać nie wiem do jakich położeń ( chyba poziomych ) musiałaby dochodzić żeby mieć taki skok jak mówisz

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano (edytowane)

No to co że należy do koncernu Escorts Ltd. ?

To myślisz ze jest składany przez hindusów ? ze jest projetowany przez nich ? to sie ostro mylisz

Nie miałem oficjalnego info ale wy tak pisaliście ze po agrotech sie przekonam jaki to ursus wspaniały jest ze super skrzyniami :lol:

 

O ile wiem to ft zaprezentował nowe modele 7100DT i 7110DT ale nie jestem pewien

 

Przynajmniej FT pokazał cos nowego a Ursus ? przemalowany 1674 i c3724 z maską agro...

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

@Ursusc385 któryś z użytkowników pisał, że rozmawiał z przedstawicielem i 8034 wraz z 6834 jest w fazie testów i ma wejść do seryjnej produkcji, a innych nowinek nie pokazali gdyż nie chcieli dawać niedopracowanych ciągników jak to miało miejsce na Agro Show, a co do FT to gdzie jest ta rewelacyjna skrzynia 24/24R z rewersem elektrohydraulicznym w standardzie w modelu 7100 i 7110DT? ;) Czyli jednak miałem rację że farmtrac tym nie zawojuje raczej (oczywiście nie napisałem tego przez złość) :)

Opublikowano (edytowane)

Mniej więcej to mam na myśli ze to co ty chcesz wmówić ludziom że FT to polska marka to nie jest do końca tak oni w Polsce mają tylko montownie wszystkie podzespoły albo kupują albo produkują za granica czytaj na dalekim wschodzie

Jak FT ma być polski to FIAT też jest bo mają tutaj montownie i nawet dużo części na miejscu produkują więc są nawet bardziej polscy :)

FT na pewno nie jest projektowany przez polaków ( zakład zatrudnia 100 ludzi to ilu mogą mieć projektantów 3-4?? nie są w stanie nic zaprojektować)

 

Jeśli to prawda ze pokazali 7100DT i 7110DT to naprawdę NIC nie pokazali bo oni te modele już rok a może nawet więcej pokazują i na pokazywaniu się kończy :lol:

 

 

c3724 z maską agro...

Widzę że w kwestii Ursusa masz braki w wiedzy bo maska Agro była plastikowa i zupełnie inaczej wyglądała

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

To już w swoim starym starze miałem mniejszy skok niż w tym ursusie i zapewniam cię że nie jest ona taka krótka poza tym ma taki chaotyczny luz że lata jak na kur..e majtki za przeproszeniem .Co do FT takiego przepasanego wstęgą z kokardą to kto będzie to niech włączy pierwszy bieg i siedząc wygodnie wygodnie na fotelu spróbuje nacisnąć na pedał gazu ? a potem opisze wrażenia :)

Opublikowano

@kedziorek, to jest marka Agro, plastikowy psi nosek to był w serii Agro Bis. Ktoś się pytał jaka była cena 3512. W 2007 roku 3512 Agro kosztował 68tys zł, oczywiście po upuście.

Co do FT to wystawili model 7100DT.

I jeszcze parę słów do @kedziorka, jeśli ktoś tu ma jakieś braki, to nie będę wskazywał palcem, ale od kiedy to Anglia i Włochy są na dalekim wschodzie? I naprawdę nie wiem o co się czepiacie z tymi Indiami. To już Indie nie mogą przesłać do Polskiej montowni głównych podzespołów z Anglii i Włoch? Trochę śmieszne jest te wasze czepianie się do FT i Ursusa, a jednocześnie wzbudza pewien niesmak do obu marek.

A co do załogi FT, to ta sto osobowa ekipa na pewno się zwiększyła razem z rozwojem firmy, bo przecież ten tekst był pisany kiedy sprzedawali nic nie znaczące na Polskim rynku Escorty. Więc to na pewno już się zmieniło.

Opublikowano

@kluch nawet nie ma co pisać bo on jest zakochany w ursuie i nic nie zrobisz, potrafi pisać że coś jest złomem, a tak naprawde na oczy go nie widział ;)

Chodzi mi o takie głupie jego teksty http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=203116

 

 

Ft 7100 i 7110 na pokazywaniu sie konczy ? o ile wiem to w kwietniu ma trafic do sprzedazy

 

@Hubert FT 7100 i 7110 ma skrzynie ZF T557 LS Power Shift 16/16

 

@koses i co dalej ? ja nic przykrego wtedy nie zauwazyłem :mellow:

Opublikowano (edytowane)

Ja nie jestem bardziej za jedną marką, a za drugą mniej. Kibicuję Ursusowi jak i FT, bo pierwszy to Ciągniki z długim stażem i całe mnóstwo go na Polskich polach, a dla drugiego należy się uznanie za to, że w tak krótkim czasie osiągnął nie mało. Ale nie lubię jak ktoś na siłę się czegoś czepia, tak jak tego, że FT jest z Indii... On ma tyle wspólnego z Indiami co bracia Mroczkowie z dobrą grą aktorską. To co ich łączy to kwestie administracyjne/finansowe, a jeśli chodzi o konstrukcje to nic.

Ursus trochę zawiódł, ale to może dla tego, że niektórzy przesadnie trzymali za Ursusem i nawciskali kitu jaki to będzie och i ach, a później ta plota został zakodowana w głowie. Ogólnie brawa dla nich...

Edytowane przez kluch369

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v