Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rzeczywiście te z normami to są o wiele zdrowsze bo mają ograniczoną moc i dodawane chemiczne świństwa typu AdBlue .Założę się że zakup takiego afrykańskiej nówki (sprowadzenie jako używki) nawet z transportem drogą morską zamknie się w dużo mniejszych kosztach bo przesyłka samochodu z USA kosztuje 2 tyś $ drogą morską

Nie rozumiesz tego że ursus nie produkuje silników tylko musi kupować drogie spełniające normy emisji spalin które narzuca unia?

Opublikowano

Ależ doskonale rozumiem .Gdybym miał na zbyciu ze 250 tyś zł to pojechał bym do Etiopii i tam otwarł firmę .Kupował nowe 5014A po czym zlecał np 10 pracownikom by z miesiąc popracowali nimi w transporcie (by zarabiały) a następnie sprowadzał do PL jako używane i po 76 tyś zł sprzedawał .Spółkę zarejestrował gdzieś na Cyprze bo tam podatki są znikome .Schodziły by jak ciepłe bułeczki i wilk byłby syty oraz owca cała :D

Opublikowano

Dlatego ja nie kupię żadnego nowego ciągnika, puki eurokołchoz się nie rozpadnie :) Nie będę czyjąś dojną krową, chociaż i tak już rolnicy są dojnymi krowami hipermarketów...

Opublikowano

Jak dorośniesz i będziesz zajmował się rolnictwem to kupisz nowy - myślę że nawet z radością jeśli dostaniesz dotację z tego eurokołchozu:)

Patriotyzm to wielka rzecz - chwali Ci się i twoim rodzicom tylko to jaka jest sytuacja rolników w Polsce to nie wina UE tylko naszych nieudolnych rządów. Rok po roku, wybory po wyborach a sytuacja na wsi jak była niejasna tak jest dalej. Brak stabilizacji prawnej rynku, umowy, kontraktacje, ceny minimalne itd. to często a nawet bardzo często nierealne marzenia. 

Opublikowano

Mattti możesz nie pamiętać jak było przed wejściem do tego "eurokołchozu" ,a było gorzej niż teraz .Naturalnie mogło by być lepiej oczywiście -_-

Opublikowano (edytowane)

Mam juz trochę lat lata lata 1995-2004 pamiętam jako lata bidy na wsi. Nie ma co się oszukiwać, jest lepiej. Wystarczy spojrzeć na to że UE większość kasy wydaje na WPR. Teraz to jest i tak już trochę ucywilizowane. Rolnik kiedyś miał rozklekotany traktor po skr, krzywa przyczepe, kilka krów, neptuna, kopaczke elewatorową i stary opryskiwacz pilmet....

 

 

Nigdy nie będzie zrównania kwot dla każdego z kraju, bo np. taki Duńczyk dostaje po to więcej pieniędzy aby konkurować ceną z sąsiadem który jest murzynem europy ( stare demoludy), wszystkie te wsparcia są kontrolowane, one maja rozruszać gospodarkę krajową ale w gruncie ożywiają i napędzają konsumpcje w krajach starej 15. Może coś się ursusem rozkręci, ale jak bardzo zacznie mieszać to go zaraz jakiś koncern zgasi. Najlepiej w zyciu być kibiciem:P

Edytowane przez Radoslav
Opublikowano

No, ja aż taki dzieciaczek nie jestem i też pamiętam czasy przed "ue" i wtedy na pewno nie żyliśmy gorzej, lepiej płacili, paliwo było tańsze, sąsiad kupił nowego zetora za 80 tysięcy. a teraz co za to kupisz? Co z tego, że są dotacje, skoro sprzęt kosztuje dwa razy tyle ile powinien? Gwarantuję, że jeśli nie byłoby dopłat w całej unii, sprzęt byłby z automatu tańszy o połowę. Po drugie, Polska zawsze była krajem na dorobku, i nie możesz jednoznacznie stwierdzić, czy nie dorobilibyśmy się lepiej bez unii... Poza tym masz zawsze robić to, co ci karzą... Nie wiem, czy słyszeliście o przepisach które mają wejść, ograniczając pogłowie bydła w ue ze względu na dwutlenek węgla...

 

Wracając do tematu: Ktoś wie, jakiej firmy układy wtryskowe będą w nowych perkinsach 3B? Bosh, czy o zgrozo "delphi"?

Opublikowano

Z tego co wiem to ten największy też miał być do końca roku w sprzedaży, może jutro zdążą zrobić premierę :D

Opublikowano

Możliwe, że seria U będzie dostępna dopiero za ok. rok już ze skrzynią Vigus. Skoro już pracują nad tą skrzynią, to może im się nie opłacać wprowadzić ciągniki ze skrzynią ZF, a po roku z nich zrezygnować.

Opublikowano (edytowane)

Jest szansa że WAT zbuduje skrzynię naprawdę dobrą .W latach 80 XX wieku właśnie WAT odpowiadał za polską wersję tego https://pl.wikipedia.org/wiki/T-55AM_Merida Po przeróbkach miał silnik więcej mocy i skrzynia biegów działała lepiej niż w zwykłym T-55 .Wiem bo go nie raz prowadziłem .Ta uczelnia miała kiedyś odpowiednie zaplecze to myślę ze będą dobre i wytrzymałe skrzynie biegów

Edytowane przez akko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v