Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Więc czemu nie odkupiłeś Zelmera? Przecież miałeś do tego pełne prawo, a zamiast tego jedyne co umiesz napisać, to typowy post z portali typu onet.

Solaris tak jak wielu innych producentów zamawia produkty u poddostawców, bo to się po prostu opłaca. Skonstruowanie samego silnika, to bardzo duże pieniądze, a co dopiero jego certyfikacja i rozpoczęcie produkcji seryjnej. Dla przykładu Ferrari, które szczyci się tym, że bardzo dużo elementów produkuje w swoich fabrykach również korzysta z usług poddostawców takich jak Brembo czy Magneti Marelli. Po prostu opracowywanie wszystkich elementów od podstaw nie ma ekonomicznego sensu.

Orlen zastosował rebranding ponieważ Niemcy są bardzo znani z patriotyzmu gospodarczego i wciąż wielu z nich woli kupić swoje mimo, że może być gorsze. Jednak są zmiany, bo coraz więcej Niemców szuka np. mebli z napisem Made In Poland, bo to zwiastuje niewygórowaną cenę i dobrą jakość.

Od kiedy to Emperia jest niby ''ud*piona''? Dziwne, że na stronie Emperii można poczytać o ciągłym rozwoju i powiększających się zyskach co roku, no ale przecież sąsiad mówił, że ''ud*pili''.

Spółka, która sprzedaje większościowy pakiet akcji sama jest sobie winna i to jej sprawa co sprzedaje i komu. Jeżeli ktoś tego nie rozumie, proponuje założyć własną firmę, rozbudować ją i pójść na giełdę.

Nie wiem o co ten zachwyt z polskiego węgla skoro nasz węgiel ma niską kaloryczność i nie ma co się dziwić, że sprzedaje się jak sprzedaje.

''Czyli Polaczki są od pracy w zachodnich sieciach za marne grosze a w dodatku musza u nich kupować bo przeciez Polskich sieci nie ma.''

Również jesteś ''polaczkiem'' i pokazujesz sporą niewiedzę w zamian za stos malkontenctwa.

Opublikowano

Znalazł sie prawdziwy Polak. Dla ciebie jedyne co słuszne, ma byc słuszne ekonomicznie. Większy ma pożreć mniejszego i to jedyna słuszna prawda.

Owszem sa firmy które handlują z zachodem i sa tam obecne ale to są krasnoludki w biznesie światowym czy nawet europejskim.

Co do rebrandingu to dlaczego Niemiecki firmy nie musza tego stosować w Polsce? My jesteśmy zmuszani w zakupach kierować sie cena bo na nic wiecej nas nie stać Ci Niemcy którzy kupuja nasze meble tez klują sobie w brodę ze musza kupić Polskie meble ale też zmusza ich do tego ich portfel.

Emperia ma sie dobrze bo rządzą nią kumaci ludzie ale czasami sie nie da i zobacz kto teraz jest właścicielem np.Tradisu . Obronili sie przed całkowitym wrogim przejęciem ale nie za darmo .

Skoro Polski wegiel taki kiepski to dlaczego koło Bogdanki ma powstać dwie nowe kopalnie jedna Australijska a druga (nie pamietam w tej chwili i nie będę strzelal) węgiel w wiekszosci ma iść na rynki zagraniczne wiec popyt jest. Bogdanka jest najrentowniejsza kopalnia w Polsce wiec dlaczego nasz rzad wpuszcza im konkurencje pod nos tym bardziej jeśli wiadomo że węgiel pojedzie za granicę.

 

Również jesteś ''polaczkiem'' i pokazujesz sporą niewiedzę w zamian za stos malkontenctwa.

 

Czyli Ty uważasz sie za człowieka wykształconego i to co dzieje sie w kraju czy po za nim tobie odpowiada?

Czasami warto posłuchać ludzi mądrych a nie wykształconych bo to nie zawsze idzie w parze a niektóre rzeczy da sie wyjaśnić prostym zrozumiałym dla wszystkich jezykiem nie koniecznie akademickim. Dzisiejsza młodzież na uniwersytetach uczona a w zasadzie przystosowywana jest do funkcjonowania w panujących realiach. nie maja myśleć i zmieniać tego swiata tylko być jak najmniej awaryjnym trybikiem w funkcjonowaniu tego mechanizmu.

Opublikowano

chłopy za duzo polityki ,a tu jest forum o Ursusie i niech tak zostanie.

 

Mnie bardziej interesuje jak Ursus sobie radzi,może ktoś wie o nowościach i czy będzie bardziej dostępny w Polsce ,bo ostatnio mam wrażenie,że polski rynek ursusa coraz mniej interesuje.

Farmtrac i Kubota w ciągnikach się rozpychają bardziej od Ursusa ,czemu wielu dilerów nie ma w ofercie Ursusów ,a takie Farmtraci mają ,czy coś może przygotowują po cichu ,jest ktoś bliżej Ursusa i może wie więcej ?

Opublikowano

Farmtrac i Kubota w ciągnikach się rozpychają bardziej od Ursusa ,czemu wielu dilerów nie ma w ofercie Ursusów ,a takie Farmtraci mają ,czy coś może przygotowują po cichu ,jest ktoś bliżej Ursusa i może wie więcej ?

 

Myślę że nie ma co porównywać Kuboty z Farmtrackiem czy tez Ursusem bo to 2 różne światy.

Kubota to znana i ceniona marka na całym świecie, ma duży kapitał i długie tradycje, potencjalny inwestor który chce sprzedawać te maszyny patrzy na nie inaczej niż na wspomniane wcześniej marki.

Opublikowano

no jeżeli chodzi o punkty dilerskie Ursusa to jest porażka w mojej okolicy jest jeden diler na placu ma jeden ciągnik i z tego co wiem to w najbliższym czasie na placu mają sie pojawić farmtracki ze względu na to ze z Ursusem nie idzie się wybić i podobno ciężko się dogadać z "Lublinem"

Opublikowano

a czemu ciężko "dogadać" się z Lublinem ?

 

No już dokładnie nie wiem bo nie wnikałem aż w takie szczegóły ale podejrzewam ze pewnie chodziło o brak maszyn na wystawę bo jednak jeden ciągnik na placu trochę dziko wygląda bo na dobrą sprawę to nie wiesz czy ktoś tam handluję czy co robi

Opublikowano

O to "opracowania innowacyjnych transmisji do ciągników" to mi się podoba. Ciekawe co to za innowacjia będzie.Pewnie minimum 1 rok będą potrzebowali na skonstruowanie takiej innowacyjnej skrzyni biegów.

Opublikowano

Być moze dlatego właśnie nie ma jeszcze nowych Ursusów bo nowe modele miały to być składaki z różnych zewnętrznych podzespołów a to pewnie wiązało sie z długo terminowymi umowami . Natomiast w między czasie wyszła sprawa z własnymi transmisjami i moze teraz juz czekaja na własne skrzynie. A do tego czasu zamierzają dociagnąc na tym co mają w ofercie.

Opublikowano

Pomysł jak najbardziej zacny, podoba mi się że podejmują współpracę z naszymi polskim ośrodkami a nie zagranicznymi.

Ale Wy koledzy chyba nie znacie realiów, samo zaprojektowanie skrzyni, jej budowy i procesu produkcji jest dość czasochłonne, potem badania i uzyskanie różnych pozwoleń i certyfikatów np CE umożliwiających sprzedaż.

Krótko mówiąc potrwa to ładnych kilka lat, a w międzyczasie może się bardzo dużo wydarzyć.

Tak na przykładzie wytłumaczę, gdy tylko wszedł do oferty Passat B7 w 2010 roku jednocześnie rozpoczęły się prace nad jego następcą B8 bo to jest długotrwały proces. Wiem, że skrzynia to nie samochód ale VW ma nieporównywalnie większy potencjał niż malutka Warfama-Ursus.

Tam przecież pracują bardzo mądrzy ludzie (i jeszcze bardziej chytrzy), wiedzą o tym i nie będą tyle czekali, tylko przez najbliższe lata będą nam wciskać Hattaty z logiem Ursusa i mam nadzieję 11034, na tym trzepać kasę i oby inwestować ją w badania i rozwój czego efektem końcowym może być skrzynia z WAT-u.

Opublikowano (edytowane)

Niestety, ale większość serwisów i producentów ma podobne podejście do klienta, więc po zakupie nowego ciągnika powinno się każde objawy czy możliwe awarie natychmiast zgłaszać i dokumentować.

Oczywiście dobrze jest zapoznać się z instrukcją obsługi (co rzadko kto robi), żeby nie wpakować się w "użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem", czy "niewłaściwą eksploatację".

To i tak dobrze, że na 3 ciągniki tylko 1 ma takie problemy :lol:

Edytowane przez XMK13
Opublikowano

Takie wpadki zdarzają się nawet wielkim producentom maszyn wszelakich i nie jest to nic nowego. Najwidoczniej kupujący trafili na czarny egzemplarz.

Dla przykładu VW na pułapie kilku ostatnich lat miał i ma pełno problemów z silnikami czy skrzyniami, dość tu wymienić chociażby: 1.4 TSI, 2.0 TDI, 6-biegowa DSG i sporo innych problemów.

Kolejny przykład, to przecież bodaj Arion lub Ares (niestety nie pamiętam dokładnie) Classa, który sprawia pełno problemów.

Opublikowano

To nie firma a dealer. Każdy chce zarobić, niestety często kosztem drugiego człowieka. Nie ciągnijcie już tego tematu bo tu ursus jako producent nie ma nic do gadania, może zerwać umowę z serwisem ale to nie z jednym i nie sam ursus a praktycznie każda marka. Producenci żyją z serwisów i dealerów.

Opublikowano

Tu nie chodzi już o tą wadę fabryczną tylko o to jak firma prawie na samym początku odbudowy marki Ursus postępuje z klientami.

 

Takie przypadki zdarzają się też zachodnim producentom. Na miejscu Ursusa wymieniłbym im traktor na nowy, bo to widać egzemplarz z grubszymi problemami.

Opublikowano

Tylko że Ursus nie produkuje już 6824, nawet jako 9024 nie wznowili ich produkcji. Co gorsza ciężko nawet określić, czy taki 6824, który zabłąkał się u jakiegoś dealera, jest wolny od wad. Wiadomo, że ostatnie modele z Warszawy były sklejane z tego, co wpadło w ręce montażystom... Wymiana na "wolny od wad" mogłaby się skończyć tymi samymi problemami, co w tym modelu. Niestety. Widocznie w Lublinie nie mają jeszcze ogarniętego serwisu, co jest problemem. Skrzynie biegów w 11024 są identyczne jak w 6824 (tak sądzę), więc jeśli nie potrafią naprawić tej "trefnej" skrzyni, to mogliby wstawić taką od 11024.

Po przeczytaniu tego artykułu sądzę, że sam lepiej bym naprawił ten ciągnik niż ten "serwis", choć nigdy nie rozbierałem żadnego ciągnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v