Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

sumek666 napisał:

ale pier**lisz... wiecej z Toba nie rozmawiam

No ale przecież po części ma rację. To prędzej konkurent dla budżetowych ciągników o mniejszej masie. Dla jakiegoś porównania dodam deutz fahr i model 5 g w podstawie też może nic nie mieć. Tak jak ten ursus. Jedyna przewaga że można dołożyć tam wszystko łącznie z miękką osią.

Opublikowano

Dobrze. Tylko ani 5G ani Valtra N nie są flagowym modelem. 

Diler powiedział, że połowa telefonów lub więcej w 2016 i 17 roku to pytania o Ursusa 395 Power. Bo na stronie napisali, że wkrótce dostępny to ja chce zamówić. I co? I gówno. Tak to jest jak soe naobiecuje, na stronie napisze i nie ma.

Dlaczego Ursus nie ma miękkiej osi? 

"Układy wielowahaczowe Carraro znajdziemy
w ciągnikach o mocach nieprzekraczających
250 KM. Mosty te zwykle
stanowią wyposażenie opcjonalne, a dopłata
do nich sięga kilkudziesięciu tysięcy
złotych netto. Włoskie wielowahaczówki
mają obecnie w ofercie firmy: Claas (serie:
Arion 400, Arion 500 i Arion 600), Landini
(serie: 6C, 6 i 7), McCormick (serie: X6
i X7), Zetor (seria Forterra HD) i Lindner
(większe modele serii Geotrac). Ponadto
warto wspomnieć, że niezależne zawieszenie
przednich kół można na rynku sprzętu
używanego spotkać w produkowanych
blisko 10 lat temu ciągnikach: New Holland
(serie: TVT i T7500), Case IH (serie:
CVX i CVX 1100) oraz Steyr (serie:
CVT i CVT 6100). Z kolei pod koniec tego
roku rodzina traktorów z wielowahaczową
osią Carraro powiększy się o ciągniki
Tym z serii CVT.
Rozwiązania włoskich mostów z niezależnym
zawieszeniem kół u poszczególnych
producentów ciągników są bardzo
podobne. Różnice tkwią m.in. w: kształcie
i wielkości wahaczy, umiejscowieniu, liczbie
i wielkości akumulatorów hydropneumatycznych,
lokalizacji bloku elektrozaworowego
oraz sposobie obsługi."

 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwix-bCrzIffAhXJXSwKHVhFAmcQFjAJegQICRAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agrofoto.pl%2Fgfx%2Fagropolska%2Fuserfiles%2F_public%2Fdzialy%2Ftechnika_rolnicza%2Fwydania_rpt%2F2015%2F5%2Fmost_wielowahaczowy_firmy_carraro.pdf&usg=AOvVaw1oRKPoXN-_8XqGH77iEr6b

Opublikowano (edytowane)

W 150-ce opcjonalnie powinien być amortyzowany most i kabina. Z tym, że nawet nie ma go (ciągnika) jeszcze w produkcji.

Edytowane przez XMK13
Opublikowano

W sensie, że Ursus ledwo raczkuje i nie wyskoczą z powershiftami, amortyzacjami, itd., kiedy nie mają kasy na to. My możemy pisać, że Ursus powinien to, czy tamto, ale to tylko gadanie.

Opublikowano

Nie skończę bronić, bo na "tanie" ciągniki też jest popyt i tu jest rynek Ursusa. Jak już ktoś chce kupić ciągnik na dotację i nie stać go na coś lepszego/droższego, to czemu nie miałby wybrać Ursusa. Taki NH TD lepszy nie jest.

Jakby Ursus całkiem splajtował, to czy będzie lepiej?

  • Like 2
  • Thanks 1
Opublikowano
3 godziny temu, sumek666 napisał:

Dobrze. Tylko ani 5G ani Valtra N nie są flagowym modelem. 

Diler powiedział, że połowa telefonów lub więcej w 2016 i 17 roku to pytania o Ursusa 395 Power. Bo na stronie napisali, że wkrótce dostępny to ja chce zamówić. I co? I gówno. Tak to jest jak soe naobiecuje, na stronie napisze i nie ma.

Dlaczego Ursus nie ma miękkiej osi? 

"Układy wielowahaczowe Carraro znajdziemy
w ciągnikach o mocach nieprzekraczających
250 KM. Mosty te zwykle
stanowią wyposażenie opcjonalne, a dopłata
do nich sięga kilkudziesięciu tysięcy
złotych netto. Włoskie wielowahaczówki
mają obecnie w ofercie firmy: Claas (serie:
Arion 400, Arion 500 i Arion 600), Landini
(serie: 6C, 6 i 7), McCormick (serie: X6
i X7), Zetor (seria Forterra HD) i Lindner
(większe modele serii Geotrac). Ponadto
warto wspomnieć, że niezależne zawieszenie
przednich kół można na rynku sprzętu
używanego spotkać w produkowanych
blisko 10 lat temu ciągnikach: New Holland
(serie: TVT i T7500), Case IH (serie:
CVX i CVX 1100) oraz Steyr (serie:
CVT i CVT 6100). Z kolei pod koniec tego
roku rodzina traktorów z wielowahaczową
osią Carraro powiększy się o ciągniki
Tym z serii CVT.
Rozwiązania włoskich mostów z niezależnym
zawieszeniem kół u poszczególnych
producentów ciągników są bardzo
podobne. Różnice tkwią m.in. w: kształcie
i wielkości wahaczy, umiejscowieniu, liczbie
i wielkości akumulatorów hydropneumatycznych,
lokalizacji bloku elektrozaworowego
oraz sposobie obsługi."

 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwix-bCrzIffAhXJXSwKHVhFAmcQFjAJegQICRAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agrofoto.pl%2Fgfx%2Fagropolska%2Fuserfiles%2F_public%2Fdzialy%2Ftechnika_rolnicza%2Fwydania_rpt%2F2015%2F5%2Fmost_wielowahaczowy_firmy_carraro.pdf&usg=AOvVaw1oRKPoXN-_8XqGH77iEr6b

A na ch🐱j to wszystko, wystarczy równo na zimę zaorać i potem cały rok się urawia i jeździ jak po stole i nie trzeba amortyzacji.

Opublikowano

Gdzieś czytałem, że nowe przepisy homologacyjne wprowadzane przez eurosojuz będą wymagały w ciągnikach amortyzacji przedniej osi. Jeśli to prawda, to lobbyści dobrze posmarowali komunistom w europarlamencie, żeby tanie ciągniki takie jak Ursus były jeszcze mniej konkurencyjne względem tych zachodnich. Dotknie to także Belarusa i Zetora, chociaż ten pierwszy może być u nas rejestrowany jako używany, tym samym obchodząc durne przepisy...

  • Like 1
Opublikowano
9 godzin temu, XMK13 napisał:

Nie skończę bronić, bo na "tanie" ciągniki też jest popyt i tu jest rynek Ursusa. Jak już ktoś chce kupić ciągnik na dotację i nie stać go na coś lepszego/droższego, to czemu nie miałby wybrać Ursusa. Taki NH TD lepszy nie jest.

Jakby Ursus całkiem splajtował, to czy będzie lepiej?

Z tańszych nap Farmtrac jest... i chyba ma wiecej zwolenników 

Opublikowano

Co do Farmtrac'a w Polsce- udział w rynku (ilość rejestracji nowych ciągników w okresie styczeń- październik 2018)- 2,5%, 174 szt., w porównaniu z rokiem ubiegłym jest to o 24.7% mniej. Dla porównania- Ursus 4,32%, 301 szt. o 50,2% mniej niż w 2017, są to dwie z trzech firm mających największe spadki rejestracji. To nie jest rozwój, to stagnacja, a raczej wycofywanie się...

Opublikowano

Rolnik1973 napisał: 3 godziny temu, sumek666 napisał: Dobrze. Tylko ani 5G ani Valtra N nie są flagowym modelem.  Diler powiedział, że połowa telefonów lub więcej w 2016 i 17 roku to pytania o Ursusa 395 Power. Bo na stronie napisali, że wkrótce dostępny to ja chce zamówić. I co? I gówno. Tak to jest jak soe naobiecuje, na stronie napisze i nie ma. Dlaczego Ursus nie ma miękkiej osi?  "Układy wielowahaczowe Carraro znajdziemy w ciągnikach o mocach nieprzekraczających 250 KM. Mosty te zwykle stanowią wyposażenie opcjonalne, a dopłata do nich sięga kilkudziesięciu tysięcy złotych netto. Włoskie wielowahaczówki mają obecnie w ofercie firmy: Claas (serie: Arion 400, Arion 500 i Arion 600), Landini (serie: 6C, 6 i 7), McCormick (serie: X6 i X7), Zetor (seria Forterra HD) i Lindner (większe modele serii Geotrac). Ponadto warto wspomnieć, że niezależne zawieszenie przednich kół można na rynku sprzętu używanego spotkać w produkowanych blisko 10 lat temu ciągnikach: New Holland (serie: TVT i T7500), Case IH (serie: CVX i CVX 1100) oraz Steyr (serie: CVT i CVT 6100). Z kolei pod koniec tego roku rodzina traktorów z wielowahaczową osią Carraro powiększy się o ciągniki Tym z serii CVT. Rozwiązania włoskich mostów z niezależnym zawieszeniem kół u poszczególnych producentów ciągników są bardzo podobne. Różnice tkwią m.in. w: kształcie i wielkości wahaczy, umiejscowieniu, liczbie i wielkości akumulatorów hydropneumatycznych, lokalizacji bloku elektrozaworowego oraz sposobie obsługi."   https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwix-bCrzIffAhXJXSwKHVhFAmcQFjAJegQICRAC&url=http%3A%2F%2Fwww.agrofoto.pl%2Fgfx%2Fagropolska%2Fuserfiles%2F_public%2Fdzialy%2Ftechnika_rolnicza%2Fwydania_rpt%2F2015%2F5%2Fmost_wielowahaczowy_firmy_carraro.pdf&usg=AOvVaw1oRKPoXN-_8XqGH77iEr6b A na ch🐱j to wszystko, wystarczy równo na zimę zaorać i potem cały rok się urawia i jeździ jak po stole i nie trzeba amortyzacji. Jaki z Ciebie rolnik jak nie wiesz że w większość na zimę orze na ostrą skibe? 🤣 A tak poważnie to u mnie najwięcej o transport chodzi. Taki traktorek z miękką osią to już jest coś. Jedziesz sobie wygodnie i nie telepie w kabinie.

Opublikowano
Nie no wiadomo że w takim wypadku Ci nie potrzeba. U mnie asfalt się nie równy trafia jak woże zboże lub cebulę na handel. A do pola najdalej położonego mam blisko bo Maks 2 kilometry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v