Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mniej nikt napewno nie przymuszal bo prawa głosu nie miałem :) ta unia to było przed wyborami pranie mózgu. Kto teraz z miasta by zagłosowal jak unia tylko nam (rolnikom) kasę daje. :)
Opublikowano
1 godzinę temu, fenix30 napisał:

No to dobrze zrozumiałem. Niepodleglosc to tylko w "nazwie" mamy. Unia nami rządzi. Demokratycznie wybrany rząd... A bez uni nic nie zrobi. Ruski i Niemiec dalej robią swoje (pomimo że Ruska w uni nie ma)

Mam świetny przykład wspaniałości eurokołchozu. ACTA 2! Wiem, że obejmuje tylko internet, jednak jest to ograniczenie wolności słowa, czyli że teoretycznie za niedługo może się tak stać, że nikt nie wymieni swoich poglądów na tym forum, bo będzie to ocenzurowane. 

Dnia 18.11.2018 o 09:28, XMK13 napisał:

Do starej 60-tki można kupić zgrabniejszą kabinę. Ciągnik jest chyba w pełni turecki. Jedynie montują je w Polsce, chyba?

Taaa, w pełni turecki. Radzę poczytać przed wypowiedzią. 

A silnik nie z Iranu, bo Deutz lub Perkins.

  • Like 1
Opublikowano

*Podróby. Z tego co mi wiadomo, na Perkinsie Ursusa jest made in U.K. Nie sądzę, żeby to było kłamstwo, ponieważ jest obowiązek podawania autentycznego miejsca produkcji. Każdy producent każdego produktu wszelkiej maści i kategorii podaje miejsce produkcji.

Opublikowano

MARTINEZUrsus napisał:

A silnik nie z Iranu, bo Deutz lub Perkins.

Chodzi mi o to że te silniki nie muszą mieć tej jeba... Emisji spalin. Produkują je na tamten rynek. Chociaż "podruba" to komplement dla silników bez tej emisji :)

Opublikowano (edytowane)

Jak zachorujesz na raka płuc to dalej będziesz taki anty eko?

Wszystko jest dobre z umiarem, silniki spalinowe mogą być ekologiczne, do niedawna wyśrubowane wymogi stawiano przede wszystkim silnikom diesla, co wiązało się z prowadzaniem różnych metod z reguły obniżających sprawność i żywotność tych silników. Jak ktoś się zlitował i zbadał silniki benzynowe to okazało się, że są nie mniej trujące jak wspomniane diesle i przyszłość ich jest taka sama ( filtr cząstek stałych od nowego roku ).

Wszystko to jest dobre dla nas, przecież ma za zadanie poprawę powietrza na tej pięknej ziemi. Ciekawe tylko czemu tak opornie wprowadzane są alternatywne paliwa których sam produkt spalania jest mniej trujący od nowoczesnego benzyniaka. 

A wracając do tematu - ursus stosuje silniki takie jakie może dostać na rynku - niestety ale już wcześniej pisałem, że ta firma z tymi ludźmi to jednym słowem - chaos.

Jakby mieli jakąś strategię, konsekwencje w dążeniu do określonego celu i wizję rozwoju, to może nie byłby tak jak jest, a jest źle. Tylko to był twór typu biznes - polityka, polityka jak to polityka, kiedyś się skończy i sam biznes nie da rady. 

Edytowane przez akmaly
  • Thanks 1
Opublikowano
8 godzin temu, MARTINEZUrsus napisał:

Taaa, w pełni turecki. Radzę poczytać przed wypowiedzią. 

Napisałem "chyba". Transmisję do 11024 robili Turcy. Masz oczywiście rację. Nie chciało mi się odświeżać tej wiedzy. 

Ursus ma problemy z silnikami chyba ze względu na swoją pozycję finansową i rynkową. Szczególnie teraz. No chyba że faktycznie szukają czegoś, co ich wyróżni. Przyznać trzeba, że z Kohlerem przynajmniej maska 80-tki jest zgrabniejsza.

 

Opublikowano

Zawsze może - czemu mamy być gorsi od innych? Polska jest największym producentem motoryzacyjnym w europie, może to i dziwne ale tak jest. Taki ciągnik to bez większego szału jesteśmy w stanie zrobić w całości polski ( nie piszę o ekonomi ). Kwestia jest tylko taka kto to zrobi, bo na pewno nie obecny Ursus. 

Opublikowano

Potrzebne by na to było około 200 milionów złotych żeby to ruszyło. I oczywiście najlepiej jakby pokazany był produkt finalny czyli po około 2000 godzin zrobionych w ciężkiej robocie. I to nie jest pewne czy ktoś by to kupił.

  • Haha 1
Opublikowano

No nieźle. Niedawno też był Ursus C-360 w ofercie, bliźniaczy do C-380 tyle że z silnikiem deutza. Sprzedali kilka sztuk na krzyż i wycofali go z oferty. Teraz znowu wprowadzają C-360, będący całkowicie inną konstrukcją. Potem będzie jeden wielki misz-masz i chaos chociażby przy zamawianiu części zamiennych...

Opublikowano

przecież z dwa lata temu już była C-360, i z tą nic wspólnego nie miała, i to jest właśnie zmiana za zmianą, kupisz takie coś, pójdziesz z trzy lata do sklepu, będziesz chciał coś kupić, i okaże się że są dwa elementy o takiej samej nazwie, takim samym przeznaczeniu do dwóch zupełnie różnych ciągników które tak samo się nazywają

a poza tym takie ciągniki do niczego, chyba że do zgrabiarki siódemki, lejka, i bron trójek, tylko kto posiadający taki park maszynowy może sobie pozwolić na nowy ciągnik...

do gospodarstwa mlecznego za małe, dla obszarników również, do sadu znów za szerokie, jedynie co może do roboty przy warzywkach, ale to też na małych areałach-a jak mały areał to i małe przychody, więc i na takie coś nie stać....

@Mattti widać o tym samym pomyśleliśmy w tym samym czasie

Opublikowano

Wyczytałem, że to jest jakiś koreański ciągnik w naklejonym niedźwiedziem. Ursus upadł niż Hattat a nawet głębiej niż Pronar z MTZtami... 

Mam pocieszenie dla wszystkich. Jak kiedyś upadniecie i będzie was coś uwierac w dupe to znaczy że ursus zwija się pod wami

  • Haha 1
Opublikowano

Ursus powinien skupić się na 3 ciągnikach. 

na modelu C-380 w takiej formie jak był wprowadzony - mały prosty pomocnik

na modelu takim jak C-380 i dorzucić mu mokre sprzęgło, rewers EH, EHR, miękką oś w opcji - mały, bardziej zaawansowany pomocnik do pracy z bydłem bo tak na prawdę tylko mleczarnicy kupują nowe ciągniki za gotówkę. 

oraz na modelu 120-140 KM, którego k**wa w ofercie nie ma. ani mniejsze ciągniki ani większe. 

Przed chwilą, bratrolnika napisał:

ktoś mówił że to Branson ciągniki są

o właśnie. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v