Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość STIG0013
Opublikowano

Jak oceniasz przewymiarowanie? Sztywnym przelicznikiem km/ha ? Owszem słyszałem przypadek nowego 140 km na 15 ha, ale są gospo gdzie przy 20/30 ha trzeba trochę więcej niż 90 km

Opublikowano

U nas jest rolnik ktory na okolo 50h moze wiecej kupil 300 km ciagnik wczesniej mial 160 nie wiem czym sie kierowal (moze na pokaz) dzialki na ktorych uprawia sa podzielone jedne nie przekraczaja 2 h a nastepna polowa nie ma nawet 1 h i gdzie takim bykiem 

 

Opublikowano
– Dzięki wynikom rejestracji widzimy, że kierunek rozwoju oferty produktowej jest właściwy. Zmierzamy do rozszerzenia jej o ciągniki ciężkie – 280 KM. W końcowej fazie prac badawczo-rozwojowych jest również projekt ciągnika Ursus 3110 „Hi-Lo” oraz ciągnik wyposażony w układ przeniesienia napędu własnej konstrukcji VIGUS. Mam nadzieję, że dzięki temu dobre wyniki ze stycznia i lutego utrzymają się przez cały 2017 r. – mówi Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus.

 

 

http://motoryzacja.wnp.pl/trwa-dobra-passa-ursusa,293951_1_0_0.html

Opublikowano

W tygodniu pisali, że Vigusa wprowadzą na początku następnego roku, bo od stycznia 2018 wchodzą nowe normy m.in. po 7s od zwolnienia siedzenia kierowcy musi się wyłączyć wałek WOM.

Opublikowano (edytowane)

Nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Vigusa od jakiegoś czasu już testują, gdyby był w pełni gotowy/sprawny mogliby go wprowadzić wcześniej. Przecież nie zabrania się wprowadzać ciągników spełniających przyszłe normy :). A tak, pewnie mają problem z przekładnią, a zasłanianie się nowymi normami jest tylko mydleniem oczu... 

 

A tak wogóle, co te normy nowego wprowadzają, oprócz wyłączenia WOM po zwolnieniu siedzenia? Bo akurat to łatwo rozwiązać nawet w ciągniku z lat 90, więc nie uwierzę że przez to premiera przesuwa się w sumie o rok- bo zgodnie z zapewnieniami Zarajczyka z zeszłorocznego Agrotech, na tegorocznym Agrotechu miała być zaprezentowana cała linia ciągników produkcyjnych na Vigusie:

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/przekladnie-ursus-vigus-trafia-do-ciagnikow-od-120-do-160-km,63388.html

 

Także lecą w kulki jak mogą

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

Ja tylko mówię to co było napisane w tygodniku, co się tak naprawdę kryje pod tym przekładaniem premiery VIGUSA... - Nie wiem :P Tak naprawdę URSUS nigdy nie był "terminowy" jeśli chodzi o wprowadzanie do produkcji nowych ciągników ;) Nic nam nie pozostaje jak czekać :) Pierwsze sztuki, pierwsze prace polowe zweryfikują ten POLSKI sprzęt :)

Opublikowano (edytowane)

Zamierzam ich mocno przemaglować na Agrotechu i wszystko czego się dowiem będzie tutaj zamieszczone :) Możecie być pewni.

 

A zatem wszystko co powiedzą będzie obrócone przeciwko nim :)

 

To prawda, że zazwyczaj mają obsuwę w wprowadzaniu nowych modeli, ale jednak je wprowadzają :)

Edytowane przez lukig
Opublikowano

#lukig Jeżeli możesz to zrób bardzo dużo zdjęć ile się da zmieścić na karcie pamięci. Tylny TUZ każdego modelu, kabiny ze środka, dane techniczne, ceny orientacyjne popytaj filmiki też mile widziane. Ja niestety nie będę miał okazji tym razem gościć na tej prestiżowej imprezie więc jestem zdany na Was. Proszę więc o bardzo szczegółową relację (filmiki, zdjęcia, Wasze spostrzeżenia) Tego typu filmiki mile widziane :D A na tym nawet mnie kamera uchwyciła :P

Opublikowano (edytowane)

Generalnie dużo nowości. Nowe modele C 31105, C-3115, C 395 Power, C385 Power. Te mają wejść w drugiej połowie roku do sprzedaży. Wszystkie na Deutzu Euro IV. Najbardziej wypasiony chyba C 3115 - skrzynia 32x32 power shift, power shuttle. Kabiny ładnie ogarnięte. Ujednolicili panele od klimy - są już takie same jak od świateł.

Jeśli chodzi o Vigusa rozmawiałem z paroma ludźmi i niby druga połowa roku, ale trzeba brać poprawkę na to co mówią, więc pewnie zostanie ten początek 2018. W Lublinie będą robić koła zębate, wały, montaż mechaniki, elektroniki, odlewy dostawca zewnętrzny.

Jeśli chodzi o silniki to również w tym roku rozpoczną produkcję licencyjnych Massey`owych jednostek na rynki poza unijne. Podobno na Algierii ma się nie skończyć i zaraz ma być następny kontrakt, więc będzie w co te silniki wkładać.

Zaskoczył mnie C 350. "Plastki" jak w Classie. Skóra albo jakaś imitacja na błotnikach i materiałowa podsufitka.

Jeśli chodzi o szyberdachy to chyba wszystkie są już przyciemniane. Maski też już ujednolicone nowe. Te nowe są o tyle fajne, że dużo się nie różni maska od 385 a od np 3115.

C 385 to jest to samo co C 380 tylko 10 koni więcej, ma wejść do sprzedaży w maju.

Do końca roku będą sprzedawali jeszcze z Perkinsami. Z normą Euro 3A i Euro 3B.

 

Kabiny porównałem między innymi z Kubotą, Zetorem, JD serii E i powiem, że nie ma się czego wstydzić. Rzeczywiście mogliby te przyciski spod kierownicy na błotniki przenieść. Najgorzej to chyba ten indyjski John Deere wypadł. Plastiki odstawały miejscami od siebie o 1 cm.

 

Ludzi na stoisku multum. CHyba najbardziej oblegane stoisko. Dużo rozmów, opinii, widać chyba zmianę nastawiania. Sporo osób orientowało się w tym co działają czyli Vigus itd. Dużo pozytywnych komentarzy, również tych co już mają te ciągniki.

 

 

A tak z negatywów to nic nie zrobili z kabinami C 3150 obydwu wersji. Widać, że to jeszcze prototypy. W Vigusie kabina jakby podniszczona, spytałem się czy już jeździł w polu i potwierdzili. No i na razie będzie tylko 150 konny Vigus + pracują nad skrzynią 24x24. Długo rozmawiali z redaktorem z RPT i ma być o tym artykuł. Tłumaczyli mu jak działa sterowanie skrzyni itd.

Edytowane przez lukig
Opublikowano (edytowane)

Padło zdanie "Nie tak łatwo zrobić taką skrzynię od zera". Jeśli ruszy produkcja w tym albo na początku przyszłego roku to im wybaczę. :)

 

To jednak nie jest jakaś tam mechaniczna z pięcioma trybami. Tu już jest elektronika, sterowniki, czujniki itd.

Edytowane przez lukig
Opublikowano (edytowane)

Rozumiem że Zarajczyk wcześniej o tym nie wiedział? :D A teraz mydli oczy że przez nową legendarną już normę mają obsuwę... A wystarczyło uczciwie, podczas testów wyszły problemy techniczne, aby oddać do użytku w pełni sprawny produkt potrzebujemy jeszcze trochę czasu. I wyszliby z twarzą 

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano (edytowane)

No tak, ale rok temu nie wiedzieli, że może coś być nie tak :)

 

Marketing. :)

Pokazujesz  w TV super samochód w najlepszej wersji i podajesz cenę jego najsłabszej wersji w kredycie 50/50 :)

 

Zresztą kto ich tam wie. Nie chwalili się, że pokażą tyle nowych modeli i proszę. Dograją sprawę z największym ciągnikiem to jak ruszy produkcja to wsadzą skrzynię do dwóch mniejszych pokażą na targach i to już będzie dużo łatwiej. Najgorzej zacząć.

Edytowane przez lukig
Opublikowano

Ja jak rozmawiałem na stoisku to powiedzieli mi że na Vigusa nie ma jeszcze konkretnego podanego czasu kiedy wejdzie bo trwają prace nad nim. Po za tym wydaję mi się że jak już będą robić transmisje to ciągniki z tą transmisją muszą mieć homologacje a to trwa więc na cały traktor trzeba pewnie jeszcze poczekać;/ co do 150 km na ZF ma wejść od polowy roku do sprzedaży 274 tyś( pewnie netto bo dużo ludzi o coś pytało i nie powiedział czy brutto czy netto) . Traktor c3110 HL z półbiegami będzie kosztować 152 tyś netto. Nowe ciągniki mają już trochę inne plastiki tzn: jest miejsce na butelkę, i jest miejsce głębokie na jakieś różne rzeczy(niestety nie zamykane ale i tak dobrze że takie jest). Tylko nie zapytałem kiedy kolumny nowe wprowadzą bo już rok temu były na targach.Co do spasowania plastików jest okej,choć mogłyby mieć kolor jak w Vigusie. Napewno w kążdym ciągniku jest do czego sie przyczepić( w nowej kubocie plastiki byle jak spasowane a kosztuje 175 netto za 113 km bez EHR, a w Steyer w wewnątrz kabiny powychodził klej z pod szyb podczas klejenia i nikt nie zadbał o estetykę tego a jednak jest to drogi traktor, w case C są tak nie poręcznie ulokowane dzwignie od podnośnika że ja po kilku razy spróbowania jakoś oswoić z tym zrezygnowałem), w Ursusie znowu jest mało miejsca w Kabinie na jakąś skrzynkę narzedziową itp.

Opublikowano

Generalnie dużo nowości. Nowe modele C 31105, C-3115, C 395 Power, C385 Power. Te mają wejść w drugiej połowie roku do sprzedaży. Wszystkie na Deutzu Euro IV. Najbardziej wypasiony chyba C 3115 - skrzynia 32x32 power shift, power shuttle. Kabiny ładnie ogarnięte. Ujednolicili panele od klimy - są już takie same jak od świateł.

Jeśli chodzi o Vigusa rozmawiałem z paroma ludźmi i niby druga połowa roku, ale trzeba brać poprawkę na to co mówią, więc pewnie zostanie ten początek 2018. W Lublinie będą robić koła zębate, wały, montaż mechaniki, elektroniki, odlewy dostawca zewnętrzny.

Jeśli chodzi o silniki to również w tym roku rozpoczną produkcję licencyjnych Massey`owych jednostek na rynki poza unijne. Podobno na Algierii ma się nie skończyć i zaraz ma być następny kontrakt, więc będzie w co te silniki wkładać.

Zaskoczył mnie C 350. "Plastki" jak w Classie. Skóra albo jakaś imitacja na błotnikach i materiałowa podsufitka.

Jeśli chodzi o szyberdachy to chyba wszystkie są już przyciemniane. Maski też już ujednolicone nowe. Te nowe są o tyle fajne, że dużo się nie różni maska od 385 a od np 3115.

C 385 to jest to samo co C 380 tylko 10 koni więcej, ma wejść do sprzedaży w maju.

Do końca roku będą sprzedawali jeszcze z Perkinsami. Z normą Euro 3A i Euro 3B.

 

Kabiny porównałem między innymi z Kubotą, Zetorem, JD serii E i powiem, że nie ma się czego wstydzić. Rzeczywiście mogliby te przyciski spod kierownicy na błotniki przenieść. Najgorzej to chyba ten indyjski John Deere wypadł. Plastiki odstawały miejscami od siebie o 1 cm.

 

Ludzi na stoisku multum. CHyba najbardziej oblegane stoisko. Dużo rozmów, opinii, widać chyba zmianę nastawiania. Sporo osób orientowało się w tym co działają czyli Vigus itd. Dużo pozytywnych komentarzy, również tych co już mają te ciągniki.

 

 

A tak z negatywów to nic nie zrobili z kabinami C 3150 obydwu wersji. Widać, że to jeszcze prototypy. W Vigusie kabina jakby podniszczona, spytałem się czy już jeździł w polu i potwierdzili. No i na razie będzie tylko 150 konny Vigus + pracują nad skrzynią 24x24. Długo rozmawiali z redaktorem z RPT i ma być o tym artykuł. Tłumaczyli mu jak działa sterowanie skrzyni itd.

 

Czyli model C-3115 ma transmisje Vigus 32x32? Bo z tego co przeglądam katalog Marki Carraro to transmisja T120 ma najwięcej przełożeń 24x24 i jest to w fazie budowy. Katalog Carraro str 11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v