Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

We farmtrackach serii 71xx DT z normą 3B jest nadal 4400 pojemności, a w tych mniejszych 3400, tylko ten 4,4 litra z normą 3B to zupełnie inny, żwawszy silnik w porównaniu do tego z 3A więc może Ursusowi 11054 nowy silnik wyjdzie na dobrze... A DPF zawsze idzie wyciąć...  B)

Opublikowano

Ja dziękuje te DPF-y srefy.... Czyli teraz jak kupując taką 80 czy 82 to bez DPFÓW czysty trubodoładowany Common Rail powinien służyć dobre kilkanaście lat

Opublikowano (edytowane)

Miliardy pln-ów były rozkradane i wszystko było ok, te teksty że na to nie ma na tamto nie ma.  Jak to jest że w Wielkiej Brytanii polki chcą rodzić, a w ojczyźnie już nie??? Program 500+ jest potrzebny, aby odwrócić wymieranie Polski.

Niemcy na pierwszym miejscu maja swoje interesy, my swoje mieliśmy gdzieś, pozwalaliśmy by klika która dogadała się przy okrągłym stole rozgrabiła Polskę, wystarczy poczytać jak zniszczono zakłady produkujące komputery we Wrocławiu przez rząd Mazowieckiego, niemiecka firma Siemens wywiozła maszyny do Niemiec, budynki zostały wyburzone i ... po polskich kompach, podobnie samochody osobowe, terenowe, traktory, cukrownie, mleczarnie, ubojnie, często pod pozorem dostosowywania do przepisów unijnych. W okresie przed akcesyjnym do UE zalewani byliśmy tanią dotowaną żywnością, a sami musieliśmy sobie radzić bez dopłat ...

 

Mam nadzieję że tzw Ursus z Lublina zacznie produkować dobre polskie ciągniki, a nie bawić się w montownię. Nowe niektóre modele nawet nieźle wyglądają, jak się poczyta o rozpadających się skrzyniach po kilkuset godzinach, czy o dużym spożyciu ON - co być może jest spowodowane tym że silnik jest docierany, więc jak miałbym kupować Ursusa to bardzo bym się zastanowił i wybrał coś innego, dopłacił do Zetora czy Pronara z zachodnich części lub kupił zachodni używany.

O części z których są robione te ciągniki bym się nie martwił bo ursus już skonstruował swoją transmisję i konstruuje swój silnik.Po drugie to w nowych c380 jest taka sama stacyjka co w starych c330 czy c360 więc to nie jest tak że nie ma tam polskich części.Teraz mi pewnie odpiszesz że kiedyś ursusy były tylko z polskich części robione.Czasy się zmieniły i nawet JD nie jest w pełni amerykański.

Gdzie ty czytałeś o tych rozpadających się skrzyniach?

 

 

Co do sytuacji politycznej to najwięcej nabroił rząd PO PSL bo to on zamkną najwięcej polskich firm przez co gospodarka mocno ucierpiała i to właśnie do nich kierowałbym najwięcej żalu.

Edytowane przez Kozok
Opublikowano

nierentowne stocznie??!! chłopie o czym ty mówisz.. stocznie załatwiły spółki, a to zasługa rządu właśnie, gdyby nie to dalej świetnie by funkcjonowały bez spółek oczywiście jako jedna wielka firma a nie setki małych w niej, gdzie każda tylko kombinowała jak tu zarobić żeby się nie narobić

Opublikowano

zamkneli polskie co by niemieckie konkurencji nie miały... no proste i logiczne. A odnośnie spółek... kopalnie ten sam syf tak jakby kopalnia sama nie mogła sprzedawac tego co wydobyła

Opublikowano (edytowane)

Pojęcia nie macie o czym piszecie. Skoro ich nie ma to znaczy, że nie prosperowałyby "świetnie". Świetnie prosperują prywatne polskie stocznie, które budują statki na cały świat. A państwowe nierentowne molochy nie miałyby racji bytu bez dopłacania do tego milionów złotych. A na to się nie godzę. W Niemczech też stocznie upadały, w Szwecji to samo. Był kryzys, na rynek weszły tanie stocznie z Chin i Korei i jak nie było zamówień to co miały te nasze stocznie robić? W Europie się już kontenerowców i masowców nie spawa. Te prywatne nasze stocznie się wyspecjalizowały i budują nowoczesne promy, statki offshore itd, ale nie kontenerowce, które w Chinach się robi 30% taniej. 

Państwowa stocznia buduje okręt dla MW już 15 lat. A niszczyciele min ze stali amagnetycznej buduje właśnie polska prywatna grupa stoczniowa...

Edytowane przez lukig
Opublikowano

To można było zmodernizować "moloch" usuwając zbędne elementy lub je przystosować do innej funkcji, a resztę przystosować do obecnych warunków rynku. Jednak rząd był zainteresowany zyskami z "prywatyzacji" i myślenie o rentowności nie wchodziło w grę.

A kopalnie to co? Kopalnia w prywatnych, zagranicznych rękach na terenie Polski generuje zyski i funkcjonuje bardzo efektywnie, jednak te w polskich rękach są nie rentowne i zapchane biurokracją. Oczywiście zarządy nie mogą narzekać, bo zarabiają świetnie, a że kopalnia bankrutuje, to nie ważny szczegół.

Opublikowano (edytowane)

Prywatne polskie kopalnie również generują zyski, co tylko potwierdza tezę, że państwo nie jest od produkcji węgla, statków i oscypków. 

 

Edytowane przez lukig
Opublikowano

W czerwcu Ursus sprzedał 62 ciągniki. Zetor 75. Nie sądziłem, że tak szybko będą się wyrównywać, a ciężka seria dopiero od przyszłego roku.

Opublikowano

Trzeba też zauważyć, że ogólna sprzedaż spadła o 44%, względem ubiegłego roku, który już był bardzo słaby. A w maju było jeszcze -37%, zaś na początku roku -26,6%. Sam Zetor startował z pozycji lidera, a teraz jest 3-ci. Ursus jak na razie nie zmienił pozycji od początku roku.

Opublikowano

Ogólnie sprzedaż co miesiąc wygląda tak:

Ursus |032|044|042|063|051|062

Zetor  |077|093|142|109|077|075

NH     |066|089|151|128|100|106

JD      |045|066|145|126|099|108

Case  |035|034|054|060|062|055

 

Ogólnie widać, że Ursus idzie łeb w łeb z Case. Do czołówki jest daleko, choć Zetor ma widoczną zapaść.

Opublikowano

bez sensu z tą Polską konstrukcją silnika. Inaczej tą kasę i energię można spożytkować na resztę ciągnika zarządzanie mocą i jej dystrybucję. Silnik taniej jest kupić niż konstruować. Poza tym to tylko silnik, producentów jest wielu i przebierać można jak wulęgałkach.

Opublikowano

Nie wiem, nie mam pojęcia, ale znając polskie realia to dosyć prawdopodobne, choć wydaje mi sie że (jeśli ta teoria sie potwierdzi oczywiście) to nie tyle ad3.152 po modyfikacjach co pewnie by się na nim wzorowali tworząc coś nieco innego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v