Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"Pierwsze 10 osób, które zakupi na targach Agrotech Kielce 2016 ciągnik URSUS z oryginalnym silnikiem Perkins dostanie pakiet rozszerzonej gwarancji (4 lata lub 4 tys. motogodzin) o wartości 1 tysiąca € zupełnie za darmo!" To z FB ursusa, czyli dobrze rozumiem, że już nie będzie "powszechnej" gwarancji na 4 lata lub 4 tyś. MTH?

 

@Handlowiec Przepraszam, ale nie idzie czytać tych kitów, jakie wciskasz. Jak byś faktycznie handlował czymkolwiek, nie mówiąc już o różnych markach, to wstawienie chociaż jednej, głupiej fotki nie byłoby dla Ciebie żadnym problemem. Poza tym, żadnych konkretów. I nie jestem przeciwnikiem ursusa, BA! jestem FanBoyem marki :D ale rzygam tęczą, jak czytam twoje posty :P

Edytowane przez Mattti
Opublikowano

"Pierwsze 10 osób, które zakupi na targach Agrotech Kielce 2016 ciągnik URSUS z oryginalnym silnikiem Perkins dostanie pakiet rozszerzonej gwarancji (4 lata lub 4 tys. motogodzin) o wartości 1 tysiąca € zupełnie za darmo!" To z FB ursusa, czyli dobrze rozumiem, że już nie będzie "powszechnej" gwarancji na 4 lata lub 4 tyś. MTH?

 

@Handlowiec Przepraszam, ale nie idzie czytać tych kitów, jakie wciskasz. Jak byś faktycznie handlował czymkolwiek, nie mówiąc już o różnych markach, to wstawienie chociaż jednej, głupiej fotki nie byłoby dla Ciebie żadnym problemem. Poza tym, żadnych konkretów. I nie jestem przeciwnikiem ursusa, BA! jestem FanBoyem marki :D ale rzygam tęczą, jak czytam twoje posty :P

Spoko "D Każdy ma swoje zdanie ale obrażać nikogo nie musisz

Opublikowano (edytowane)

Odnośnie C-3150 nie rozumiem tylko, dlaczego biały środek Felg. Moim zdaniem albo czarny środek, albo cała felga biała.

 

 

 

post-40185-0-57803200-1458374627_thumb.png

post-40185-0-77832200-1458374662_thumb.png

Edytowane przez Matinho
Opublikowano

ładnie się prezentuję :) mam nadzeje ze plastiki i błotniki w srodku będą solidne zrobione bo w C380 błotniki ręka zlamiesz muszę je poprawić :)

Opublikowano

Reklama ładnie pojechana, jakby co najmniej promy kosmiczne budowali.  :lol: Taki design jak na tym szkicu jest idealny, w rzeczywistości ciągle jeszcze to nie to, 2 pary świateł zamiast trzech wyglądałoby lepiej. Patrząc z boku piękny ten c3150, z przodu już troche nieporadne te światła itd. Jeśli chodzi o kolor kół  to spokojnie, w wersji produkcyjnej nie będą się tak bawić, pomalują w jeden kolor. 

Opublikowano

Reklama ładnie pojechana, jakby co najmniej promy kosmiczne budowali.  :lol: Taki design jak na tym szkicu jest idealny, w rzeczywistości ciągle jeszcze to nie to, 2 pary świateł zamiast trzech wyglądałoby lepiej. Patrząc z boku piękny ten c3150, z przodu już troche nieporadne te światła itd. Jeśli chodzi o kolor kół  to spokojnie, w wersji produkcyjnej nie będą się tak bawić, pomalują w jeden kolor. 

A produkcja co najmniej pół roku :/

Opublikowano

Spoko "D Każdy ma swoje zdanie ale obrażać nikogo nie musisz

Znaczy się, że przyznajesz mi rację?  :lol:  Nie było moim zamiarem nikogo obrazić ;)

 

Co do świateł: Jedna para świateł patrzących "na skos" występuje we wszystkich modelach. Co prawda jest to funkcjonalne, bo oświetla szersze pole, ale zgadzam się z tym, że trochę to szpeci. Szczególnie to widać w osiemdziesiątce, ale dopiero jak się ją widzi na żywo. Ta para mogłaby zostać, ale po prostu patrzeć na wprost, a rolę "bocznych oświetlaczy" mogłyby przyjąć dodatkowe halogeny na kabinie.

Opublikowano

Jak to ma być do 160 KM i jeszcze stawiają na uniwersalność to chyba by wypadało dołożyć przedni wałek i podnośnik. Chyba to co będzie w cenie to tylko podwozie z tym pięknym balastem z przodu. 
Tylko mnie zastanawia , co ich tak kręci w Vigusie, Ładuje się porządnego ZF i do boju.

Opublikowano

Jak zrobią własną przekładnię, to w najlepszym wypadku za parę lat można będzie powiedzieć, że "po co ładować ZF-a, jak można wstawić Ursusa". Z resztą Zetor ładuje swoje i nikt nie narzeka, choć ma mniej biegów od ZF-a. Przedni WOM i TUZ będzie pewnie w opcji. I faktycznie powinni pomyśleć nad lepszym obciążeniem przedniej osi, choćby jak w 1934.

Opublikowano (edytowane)

Ten C-3150 wygląda naprawdę wyk**wiście kolorami przypomina ursusa 1674 forte. Tylko czemu 4 gary, moim zdaniem 140km w 4 garach to całkowity max jeżeli ma to być główny ciągnik w gospodarstwie. Chyba wiele osób wolało by żeby był 6 garowy.

 

Upomnienie.

 

 

Edytowane przez Moorgi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v