Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Były problemy z owijarką Agro-Max  ogólnie miała jakiś feler, to niewyregulowana pompa, to łańcuch spadał i inne cuda nie widy, powiedzieli ze mam se do Będzina dzwonić bo to ich owijarka, a przed zakupem pytałem wyraźnie czy serwis bedzie u nich rozpatrywany wrazie czego oni ze tak oni wszystko załatwią, i klops, zawołałem mechanika bo na podlasie zamiaru nie miałem z nią jechać rozłożył złożył od nowa i działa o dziwo, niby ze coś tam była źle złożona nie wnikałem w szczegóły bo pracować trzeba było mineło nauczyło mnie to ze garażowych produktów już nie kupie. 

A z innej beczki co można sie dowiedzieć o nowym c360, miałby pracować za pomocnika oprysk nawóz transport, ciagnik warty uwagi czy jednak doplacić i kupić coś innego

Opublikowano

Tylko ze mam już zetora majora 80 i szukam jakiegoś zgrabnego pomocnika do niego :) 
a ursus pewnie wystawi jakiś wynalazek może już z własnym silnikiem?  podobnie jak czołg do trzciny cukrowej

Opublikowano

Tylko ze mam już zetora majora 80 i szukam jakiegoś zgrabnego pomocnika do niego :) 

a ursus pewnie wystawi jakiś wynalazek może już z własnym silnikiem?  podobnie jak czołg do trzciny cukrowej

 

Jaki to problem mieć dwa podobne ciągniki, skoro kupując mniejszy praktycznie nie oszczędzisz? 80tka z pewnością nie będzie mniej zwrotna ani bardziej paliwożerna od 60tki, a przynajmniej masz dwa ciągniki które idealnie będą się uzupełniać i ewentualnie zastępować

Opublikowano

Mając majora 80 chyba nie ma sensu kupować taki ciągnik. C360 jest taki sam gabarytowo co C380 a więc i podobny do majora, jedyne co to inny silnik 3 cylindrowy, pewnie mniej spali ale czy wyłącznie ta różnica jest warta kupna nowego ciągnika (który tak szybko na pewno się nie zwróci przy obecnej cenie).

Opublikowano

Tego majora masz jeszcze na zetorowskim silniku, czy skusiłeś się na ten niemiecki wynalazek z CR? Ursus C-380 to ponoć bliźniacza maszyna różniąca się od majora tylko silnikiem, a do tego silnik nie ma intercoolera, więc może dało by radę podnieść mu moc o założeniu chłodnicy? Taki tunning, oczywiście po gwarancji..

Opublikowano

No niestety, cena tych małych ursusów jest trochę przesadzona, w porównaniu do np. C-380.Ta sześćdziesiątka całkiem fajna, ale przez tą cenę zapewne niejeden nie kupi, bo dołoży i weźmie C-380.Gdyby kosztował do 90 brutto, to paru ludzi zapewne stać by było go kupić bez żadnych unijnych środków.

Opublikowano

jeszcze raz zapytam gdzie ta polska fabryka ? jak części z Iranu mają kupować . a wogule jak nie zaczną produkować ciągników z rewersem elektrohydraulicznym ehr i innymi tego typu udogodnieniami to nie wróże im sukcesu .

Opublikowano

Panowie i może macie racje trzeba wszystko rozważyć,
ogolnie to bym chciał mniejszy zgrabny ciągnik do prac zielonkarskich zeby wygodniejszy był itp
a silnik w majorze jeszcze zetoroski ostatnia sztuka od dilera, 

Opublikowano (edytowane)

jeszcze raz zapytam gdzie ta polska fabryka ? jak części z Iranu mają kupować . a wogule jak nie zaczną produkować ciągników z rewersem elektrohydraulicznym ehr i innymi tego typu udogodnieniami to nie wróże im sukcesu .

A widzisz inny polski ciągnik ? Bo ja nie i cieszę się że jest w końcu coś co można śmiało polecić !!! Częsci z Iranu idą do wersji exportowych . Nie pozwolą sobie na utratę wizerunku już na starcie (bo tak można to określić) Podzespoły dalej będą te same do końca 2017 r . Później wiadomo muszą dostosowywać się do norm UE które wg mnie są chore .Co do rewersu będzie dostępny za 2-4 miesięcy tak jak EHR . Tylko to im więcej elektryki tym gorzej. Nie wiem co wy o tym myślicie . Ale każdy elektryczny dodatek to problem na później....

Panowie i może macie racje trzeba wszystko rozważyć,

ogolnie to bym chciał mniejszy zgrabny ciągnik do prac zielonkarskich zeby wygodniejszy był itp

a silnik w majorze jeszcze zetoroski ostatnia sztuka od dilera, 

Mam pytnie a jak skrzynia ? lub pompa wysokiego ciśnienia ? Szczerze polecam ci teraz zwłaszcza nie wiem czy każdy dealer ma tą możliwość kupna choćby c-380M i tur właściwie gratis :D

Niedługo wstawię filmik z drona i zdjecia z pokazów...

Edytowane przez HandlowiecOborniki
Opublikowano

Ja to się tyko zastanawiam, na choooj wam tyle tej elektroniki w traktorach?To już takie czasy przyszły, że to jest nieludzki wysiłek przesunąć wajchę ręką?Akurat to jest zaleta tych ursusów, że jest jak najmniej bajerów.Może na rynku typowo europejskim (Niemcy i inni) to jest minus, bo tam chcą wygody i komputerów, bo stać ich na serwis tego badziewia, ale u nas im prościej, tym lepiej.Ja rozumiem, ze jak macie Fendy i Classy z komputerami pokładowymi i pokrętłami od wszystkiego, to przy nich taki ursus, to złom na kółkach, ale każdy bajer musi kosztować i trzeba za niego zapłacić.Tyle narzekania, że to drogie traktory i nie mają bajerów, a gdyby tak były wyposażone jak zachodnie i w podobnej cenie, to znów każdy by pisał, że lepiej dołożyć i kupić coś zachodniego, bo tak samo wyposażony, a przynajmniej firma znana i pewna.Po co wam te rewersy elektryczne?Jeździłem sporo u znajomego zetorem proxima 90 z rewersem typowo mechanicznym, bez żadnych półbiegów i innych takich i był bardzo wygodny w obsłudze.Co to zmieni, jak będzie przycisk?

Opublikowano

Ja to się tyko zastanawiam, na choooj wam tyle tej elektroniki w traktorach?To już takie czasy przyszły, że to jest nieludzki wysiłek przesunąć wajchę ręką?Akurat to jest zaleta tych ursusów, że jest jak najmniej bajerów.Może na rynku typowo europejskim (Niemcy i inni) to jest minus, bo tam chcą wygody i komputerów, bo stać ich na serwis tego badziewia, ale u nas im prościej, tym lepiej.Ja rozumiem, ze jak macie Fendy i Classy z komputerami pokładowymi i pokrętłami od wszystkiego, to przy nich taki ursus, to złom na kółkach, ale każdy bajer musi kosztować i trzeba za niego zapłacić.Tyle narzekania, że to drogie traktory i nie mają bajerów, a gdyby tak były wyposażone jak zachodnie i w podobnej cenie, to znów każdy by pisał, że lepiej dołożyć i kupić coś zachodniego, bo tak samo wyposażony, a przynajmniej firma znana i pewna.Po co wam te rewersy elektryczne?Jeździłem sporo u znajomego zetorem proxima 90 z rewersem typowo mechanicznym, bez żadnych półbiegów i innych takich i był bardzo wygodny w obsłudze.Co to zmieni, jak będzie przycisk?

Zgadza się !!! Tyle że niemcy sai już zauwarzyli iż im więcej elektryki tym gorzej. !!! Tylko u nas dominuje to iż ktoś musi mieć Fendt lub Johna czy inne marki bo Ursus to polskie . a co Polskie to złe.... Tylko zastanówcie się co w tym Polskim Ursusie brakuje ? elektryki którą będziecie musieli w razie czego co chwila wolać kogoś z komputerem ?? +/ - 400 zł ?! samo sprawdzenie oczywiście nie licząc czujników lub co gorsze naprawy czegokolwiek.... Niemcom brakuje zwykłych manualnych maszyn dlatego niektórzy trzymają stare maszyny bez elektryki bo nie maja gdzie kupić nowej maszyny bez elektryki czy innowacyjności . I za to płacisz ... za swój własny w przyszłości problem ............

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v