Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mowil na swojej  stronie:) w tym roku ma byc 9 nowych modeli w tym 330 360 3110u ( kolejny ciagnik o mocy okolo 110km, lepiej rozwineli by inne przedzialy mocy)  i pewnie zmienia serie 14h bo norm spalin to ona juz nie spelnia...

Opublikowano

Robiąc ukłon w stronę trwającej ponad 120 lat tradycji polskiego Ursusa postanowiliśmy powrócić do kultowych nazw wcześniej produkowanych modeli ciągników, tj. C-330 oraz C-360. Nazwy nowych ciągników nawiązują do historii spółki, a ich jakość spełnia wszystkie współczesne kryteria i oczekiwania. Ze strony ursusa. A i w tym temacie było zdjęcie z gazety i tam też o tym mówili.

Ciekawi mnie czy właśnie c-360 będzie na Kielcach bo po to głównie chciałem tam jechać. Mają tą Afrykę teraz. A ile ciągników już wysłali?

Opublikowano

Mowil na swojej  stronie:) w tym roku ma byc 9 nowych modeli w tym 330 360 3110u ( kolejny ciagnik o mocy okolo 110km, lepiej rozwineli by inne przedzialy mocy)  i pewnie zmienia serie 14h bo norm spalin to ona juz nie spelnia...

 

ten U 3110 to będzie zapewne 11054 ze zmienionym oznaczeniem ;)

Opublikowano

Tak podobno tylko oznaczenie ma nyc zmienoone a ciagniki c 380 maja byc w sprzedaxy pod koniec lutego. dzwonilem do kilku dealerow i jeden mi odp ze maja tylko 80 km HATATA... niech Ursus skonczy z tymi hatatami albo przerobi je na cos bsrdziej naszego, mysle ze te 9 nowosci to bedzie ale w ciagu caleho roku:)

Opublikowano

Doszły mnie wieści ze szykuje sie nowy kontrakt na ciagniki do kolejnego kraju Afrykańskiego . Aktualnie załoga zasuwa nadgodziny i niedziele aby wyrobić sie z planem na Afrykę . Na razie fabryka szykuje sie na odwiedziny delegacji tak że w zakładzie malują i sprzątają żeby dobrze wypaść.

Opublikowano

A wy dale się napalacie. Ursus już nie istnieje. Pozostała tylko marka którą podkupiła firemka z Lublina nastawiona na zysk. O jakim rozwoju i polskiej marce tu piszecie. Co to zmieni czy zamiast Hataty będzie Cararro, Perkins czy inny producent? Wychwalają się wszędzie gdzie mogą co to się nie dzieje - nowa era Ursusa:) W mediach tylko a na polskiej wsi NH, Zetor, JD, DF i inne a Ursusów nowych jak na lekarstwo. 

Opublikowano

A powiedz czym te zachodnie marki będą różnic się od Ursusa? Jeśli w nich siedzi Carraro , ZF czy Perkins to wszystko ok a w Ursusie to beee. Co z dawnym Ursusem zrobiły nasze kochane władze to wie każdy . Masz racje Polmot Holding wykupił tylko znaczek i od znaczka zaczyna i co ? chciał byś żeby taka firemka z Lublina jak piszesz w ciagu kilku lat przeszła od znaczka do potentata w produkcji ciągników?

Opublikowano

Jakie zainteresowanie? O czym ty piszesz? Jeszcze nawet jeden ciągnik nie wyjechał z fabryki do klienta a ty pisze o zainteresowaniu. Chyba tylko na tym forum. 

Kolego OKEY - mi nie przeszkadzają w nowym Ursusie podzespoły markowych producentów, w zasadzie to nie mają wyjścia bo kto by kupił im coś co nie jest sprawdzone marki która już dość bubli wypuściła w ostatnich latach. Mimo wszystko życzę im jak najlepiej. Nie widzę jednak tego wielkiego sukcesu jaki rodzi się w mediach i takich forach jak to - szczycenie się produkcją skrzyni 12+4 z lat 70-tych, produkcja autobusów, w planach jakieś terenówki a z ciągnikami nowymi tylko zmieniają nazwy i obiecują co to nie będzie:) 

Opublikowano

To najlepiej nic nie róbmy, pozamykajmy wszystkie Polskie fabryki bo i tak nie mają szans z zagranicznymi i zacznijmy wszyscy marudzić jak amatyj, typowe polactwo wszystko złe bo polskie i przepłaca się potem za pendolino a ludzie w kraju pracy nie mają.

Opublikowano

Bzdury piszesz. W tych ciągnikach do afryki nic się nie zmieniło w porównaniu z ursusami z przed ery Hatatów. Wtedy też takich norm jak teraz nie było. Dobre bo polskie? Dla mnie dobre bo dobre a jak polskie to tylko lepiej. Marudzić sobie mogę ile mi się podoba. Ty możesz popadać w hura optymizm a tak naprawdę ani jedno ani drugie nie wpłynie na jakość i rozwój fabryki "Ursus S.A."

Opublikowano

Nie wiem za ile sprzedają te ciągniki do Afryki, ale może też tu chodzić o ich ilość. 3 tyś ciągników to chyba jakiś rabat musi być? A co kolego ma wpłynąć na rozwój fabryki? Od czgoś trzeba zaczynać, bo przecież są plany na całkowicie Polski ciągnik. Jak w tym kraju ma być dobrze jak tylko potrafimy marudzić?..

Opublikowano

Ledwo zaczęli, nie można jechać z góry na dół. Jest szansa i to duża na rozwój Ursusa, była mowa i jest nadal o Polskim ciągniku w pełni tego znaczeniu. Myślę,że to kwestia 2 lat, muszą wyczuć lepiej rynek, rozwinąć marketing. Na wszystko trzeba czasu. Trzeba rozbudować fabrykę, już robią ponad godziny i 7 dni w tygodniu, a jak się zacznie jeszcze więcej osób Ursusem interesować to mogą się nie wyrabiać.

Opublikowano

Ursus 5314 kosztował ok 80 tyś. to podobnie jak te na afrykę silnik bez żadnych norm no i na afrykę wysyłaja ciągniki ze skrzynia 12/4 a nie carraro to i cena dużo niższa wystarczy pomyśleć logicznie a nie doszukiwać się dziury w całym. Szkoda że nie kontrolujecie tak skrupulatnie Czeskich ciągników jak oni naszą żywność niee lepiej podkładajmy sobie kłody nawzajem pod nogi.

Opublikowano (edytowane)

Chodziło mi o końcową ofertę czyli 3502 czy 3702, kosztowały ponad 80tys zł ! I dziwili się że Ursusa nikt nie kupuje... Czemu teraz potrafią zrobić taki sam ciągnik za połowę? Bo chcą klientów, widocznie w Warszawie nie zależało im na tym...  Zetor to ostatni ciągnik jaki bym kupił, nie bój się  ;)

Edytowane przez pawel885
Opublikowano

Warszawski Ursus faktycznie ceny miał wysokie co do ciągników na afrykę to cenę ich obniża to, że połowa jest wysyłana w częściach a składane będą po przeszkoleniu przez etiopczyków.

Opublikowano

A wy dale się napalacie. Ursus już nie istnieje. Pozostała tylko marka którą podkupiła firemka z Lublina nastawiona na zysk. O jakim rozwoju i polskiej marce tu piszecie. Co to zmieni czy zamiast Hataty będzie Cararro, Perkins czy inny producent? Wychwalają się wszędzie gdzie mogą co to się nie dzieje - nowa era Ursusa:) W mediach tylko a na polskiej wsi NH, Zetor, JD, DF i inne a Ursusów nowych jak na lekarstwo. 

nie chce się wymandrzać ale.... po pierwsze to firma która kupila licencje nie jest z Lublina tylko z Dobrego Miasta pod Olsztynem...po drugi nie jest to jakas tam firemka tylko firma która zajmuje się produkcja maszyn rolniczych od kilku dziesięciu lat.....i po trzecie jest to polska firma.......wiec zanim kogos zacznie się krytykować dobrze jest cos o nim wiedzieć ....

Opublikowano (edytowane)

Ok. Znam dobrze tą firmę. Wiem gdzie siedziba itd (URSUS S.A., ul. Frezerów 7, 20-209 Lublin). Firma produkuje ciągniki w Lublinie. Głównym produktem po którym rozpoznaje się markę Ursus są jednak ciągniki. Moja krytyka nie jest bezpodstawna - krytykuję was za wychwalanie marki a nawet ciągnika który nawet nie był w oficjalnej sprzedaży. Mówienie o nim że jest konkurencją dla Zetora Majora jest śmiechem na sali. Życzę im aby chociaż połowę sprzedali tego co Zetor. Możecie sobie atakować takie marki jak Zetor ale prawda jest taka że oni przetrwali ciężkie czasy i produkują cały czas masę ciągników. I co z tego że właścicielem są Słowacy jak i tak każdy mówi że czeski ten Zetor. Czesi pracę mają, państwo podatki a marka się rozwija. Myślisz że Ursus jest na dobrej drodze. Niech będzie na najlepszej mi nic do tego ale dopóki nie zaczną robić dobrych i tanich ciągników nie będą żadną konkurencją dla takich marek jak Zetor czy NH. Rolnicy w Polsce to już nie chłop siedzący na miedzy. Ludzie inwestuję ogromne pieniądze i oczekują konkretnego sprzętu a nie marketingu i nazwy C360. Bo jeśli miałbym przez sentyment do nazwy to w życiu bym nie kupił C360 bo to bubel tylko co można było w tamtych czasach kupić?

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v