Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój Peugeot 206 w benzynie i roczny akumulator i wczoraj rano nie odpalił przy -32. Zalałem 98 Verve i uszlachetniacz do benzyny i zabrałem na noc do domu akumulator i dzisiaj rano przy podobnej temperaturze bez żadnego problemu. Myślę że zmień stacje paliw i podładuj akumulator i zmień filtr paliwa

Opublikowano

sprawdź czy zaciąga ze zbiornika - bo to może być przyczyną ja tak miałem - spuściłem wszystko ze zbiornika i do piwnicy - następnego dnia wlałem ciepłego ON i puściło - być może złapało gdzieś na przewężeniu - no i jakiś środek do paliwa - spróbuj u mnie pomogło - teraz przy -23 pali bez problemu!!!

Opublikowano

Nie musisz kupować nowych filtrów. Idź teraz i je wykręć, weź do domu i porządnie rozgrzej przy grzejniku. Wylej całą zawartość i zalej nową czystą ropą ze stacji - jutro. Przy okazji kup benzynę i wlej na oko 3:10 benzyny do ropy + jakiś uszlachetniacz. Przy rozruchu dobrze go ogrzej i wspomóż się prostownikiem z rozruchem, żeby akumulator tak szybko nie ucierpiał. Powinien odpalić.

Jak nie zechce, to przygotuj samostart :D

 

PS. Nam holland stanął przy rozgrzanym silniku 3km od domu, bo zapchały się filtry od parafiny. Więc u ciebie może być podobnie, tylko twój jeszcze nie zapalił.

Opublikowano

nie polecam mieszać benzyny z ropą co to za wynalazki ? są po to dodatki do paliwa a nie jakieś mieszaniny szlak trafi pompę i bedzie po zawodach. podgrzanie filtrów na pewno pomoże jeśli sie wytrąciła parafina;) co do zaciągania nowszych ciągników to bym się wstrzymał mam df i wiem ze niewolno ich holować ani zaciągać ;p

Opublikowano

A to są wynalazki panie kolego zasugerowane w instrukcjach obsługi samochodów marki Mercedes i nie tylko. Jeśli tego nie stosowałeś i nie odnotowałeś złych skutków to czemu negujesz moją radę?? Nawet przy silnych mrozach (poniżej 30 stopni) stosunek benzyny do ropy może wynosić 50/50.

Benzyna w znacznym stopniu rozrzedza ropę, zresztą co ja się będę produkował. U nas ciągniki nie mają problemów z rozruchem...

Do autora tematu - wyciągaj/grzej filtry :D

Opublikowano

jak było mozna by go zacianac to nie pytał bym sie was :D ale jego nieda rady zaciagnac bo jest za duzy i zachamowany to jest ciagnik leśny na samym koncu w mojej galeri jest kilka jego zdjec

Opublikowano

jęsli tak zalecają do mercedesa to owszem ale żeby nie narobić komuś dodatkowych kłopotów to lepiej było napisać odrazu że do mercedesa ,zwracam honor jeśli tak zalecają w tych autach to pewnie ze można tak robić ale ja pierwsze słyszę o tym :D

Opublikowano

A to są wynalazki panie kolego zasugerowane w instrukcjach obsługi samochodów marki Mercedes i nie tylko. Jeśli tego nie stosowałeś i nie odnotowałeś złych skutków to czemu negujesz moją radę?? Nawet przy silnych mrozach (poniżej 30 stopni) stosunek benzyny do ropy może wynosić 50/50.

Benzyna w znacznym stopniu rozrzedza ropę, zresztą co ja się będę produkował. U nas ciągniki nie mają problemów z rozruchem...

Do autora tematu - wyciągaj/grzej filtry :D

 

testowałeś to? 50/50

Opublikowano

Wczoraj było -28 i o 8 rano próbowałem odpalić moją Kubote-udało się ale po chwili zgasła.Parafina zatkała filtry. Spuściłem paliwo ze zbiornika ,zalałem paliwem z wierzchu beczki czyli takim odstałym, bez parafiny która osiadła na dnie , polałem gorącą wodą po filtrach paliwa i odpaliła "od strzała". :D

Opublikowano

testowałeś to? 50/50

 

Nie bo nie mieszkamy na Syberii. Dziś zaglądałem do baku i paliwo wyglądało jak w środku lata, więc myślę że warto dodać przynajmniej trochę ten benzyny. Denaturat działa na wodę w paliwie.

 

 

 

tak chciałem odpalić i sie udało ale teraz już nie odpalę go na pewno bo akumulator zrobił bum i zostały tylko szczątki;/ akumulator ma 6 miesięcy niecałe

 

Co zrobiłeś, że odpalił??

Akumulator wczoraj też miałem w częściach :D Nikomu krzywdy nie zrobił??

Opublikowano

co zrobiłem ze odpalił można powiedzieć ze dałem mu ognia do kolektora ssącego:P trochę pokręcił i odpalił no i akumulatory po zadnie podładowaliśmy :D a akumulator wybuch jak po południu próbowałem go odpalić silnik kreci i słychać tylko strzał na szczęście nikogo koło akumulatora nie było:)

Opublikowano

Nie bo nie mieszkamy na Syberii. Dziś zaglądałem do baku i paliwo wyglądało jak w środku lata, więc myślę że warto dodać przynajmniej trochę ten benzyny. Denaturat działa na wodę w paliwie.

 

 

ja myśle że gorzej by palił na takiej mieszance 50/50, nawet przy dodatniej temperaturze, było doświadczenie co prawda nie z ciągnikiem, ale z audi 19 td :D

Opublikowano

Jaki sens ma pisanie o paleniu paliwa z dużym dodatkiem benzyny w dodatnich temperaturach. To jest zalecane przy skrajnie niskich temperaturach, by rozrzedzić olej napędowy i nie wytrącała się parafina.

Ci którzy piszą nie wolno lać denaturatu i benzyny, niech napiszą co zrobić gdy mamy wodę w układzie, paliwo w zbiorniku w kolorze smalcu i daleko do "cywilizacji".

A te audi 1.9TDto jakiś wyznacznik postępu w konstrukcjach diesli, chyba prosty dupowóz dla niemieckiego emeryta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v