Skocz do zawartości
rosolinnio

Pilne problem z odpaleniem!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rosolinnio    37

Witam wszystkich otuż mam problem dzisiaj w nocy było -25 stopni u mnie i rano nie moge odpalic jak dotad dobrze palił nawet w najwieksze mrozy. To jest silnik perkins 6 garów silnik kreci cały czas ale czegos mu brakuje i nie chce zapalic:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

no jak nam mówili to paliwo jest niby do -30 stopni wszystko inne odpaliło bez problemu tylko jeden naj wazniejszy nie chce zapalic:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JoHnyDD    0

grzałkę w bloku masz? na płynie ciągnik? ja bym jeszcze spróbował płyn spuścić do bańki, i zalać normalnie gorącą wodą aż ciepła poleci z bloku, powinno pomóc. Warto by tez zalać potem ciepły płyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

silnik jest wyposażony w podgrzewanie ogólnie cały silnik ma ok 50 stopni bo tak go rozgrzało urzadzenie tak silnik zalany płynem i nie ma kranika zeby zlac płyn niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Weź suszarkę od włosów i dmuchaj mu do kolektora ssacego to ciepłe powietrze i próbuj odpalać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz328    0

Jeszcze możesz spróbować polać kipiącą wodą po filtrach paliwowych zęby się ogrzały. Mogła się tam wytrącić parafina :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

albo chociaż jakąś farelkę na filtry paliwa i pompę paliwową, i podładuj akumulator najlepiej spróbuj odpalić na podłączonym prostowniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

prubowałem juz chyba wszystkiego akumlatory nawet mam nowe załozone ale to nic nie daje cały czas słabo jakos kreci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Najlepiej zobacz czy w ogóle podaje Ci paliwo na wtryski, wystarczy poluzować na rurce przy wtryskiwaczu. Podepnij się kablami pod drugi ciągnik albo innego sprzęta to wzmocnisz moc rozruchową akumulatora. Ale na początek proponuje wymienić filtry paliwa, jeśli są wkłady to odkręć i zobacz co jest w środku, Może kasza a nie ropa :D


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

paliwo daje na wtryski było sprawdzane filtry sa całe niestety wiec musiał bym kupoic nowe i do wszystkich swoich maszyn leje to samo paliwo a inne odpaliły tylko nie ten i tu sie dziwie własnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Materiały w niskich temperaturach kurczą się, możliwe że podczas regeneracji został ustawiony za mały luz na szczotkach i teraz się on zwiększył, co spowodowało, że zbyt małe jest natężenia pola magnetycznego.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

w tamtą zime mój kolega miał podobny przypadek , odkręcił filtry a tam ... , na stacji mówili że do -30 a drugi ciągnik zalał paliwem z innej stacji i trykał bez problemy najlepiej zrób tak jak mówi @franky69


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

no możliwe ze filtry nie zaprzeczę ale niestety musiał bym jechać kupić nowe bo to nie sa wkłady a sklep już zamknięty jest jak dzisiaj nie odpalę to jutro pojadę po filtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomCase    1

Wylej wszystkie paliwo z filtrow, wez troche paliwa zagrzej postaw na piec zeby bylo dosc mocno cieple i wlej je do kubka w ktorym sa filtry i sproboj odpalic. jesli slab bedzie krecil to ssproboj go rozciagnac. Cieple paliwo powinno pomuc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    5

Wczoraj mój tata ranknkiem odpalał tranista 2.5d przy -20. Też nie odpalał odrazu, dopiero po 2h i z silnika ciekła woda :D Paliwo ze staciji BP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    25

panowie to nie paliwo i filtry nasz mf ten nie odpali :D kreci kreci i nic ma tam tą swiece płomieniowa ale nic , jako ciekawostkę powiem ze nawet u nas jeden gościu ma df agrotrona 130 to też nic kreci kreci i nic a dzień przed normalnie go odpalił przechodził i nie odpali :D


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    2

Załóż nowe filtry albo w ogóle ja wyrzuć i wtedy zobacz czy zapali. Albo dolej z 5 litrów benzyny na 50 litrów ropy. wczoraj dolałem do zetora i dzisiaj odpalił odrazu. U mnie niby paliwo miało być -35 a ledwo do domu dojechałem jak było -22.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Daj mu pod nos samostartu,a przed nim dwa czajniki gorącej wody, powoli wylej na filtry paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

jestem na 90 procent pewny ze to flity bo odkręciłem odpowietrznik na tuz za filtrem i pompując ręczna pompka nic nie leciało złapało parafiny na filtrze jutro poleje po nich woda lub kupie nowe i będzie wiadomo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    592

parafina sama sie rozpuści?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lajkzxc
      Witam. Panowie jak to jest z pneumatyką w ładowarkach? Aby użyć jej do hamulców w przyczepie.   Chodzi mi o to żeby można nią było w miarę bezpiecznie prrzeciągnąć przyczepę np z nawozem na pole.   
    • Przez lukasx21
      Witam
      Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie temat dodatkowej działalności poza rolniczej, usługi koparko ładowarką, na razie jest to tylko w fazie pomysłu ale mam pytanie do osób które mają jakieś doświadczenie w tym temacie, jak jest z taką działalnością czy dużo jest formalności związanych z rozpoczęciem takiej działalności?, ile trzeba wyłożyć $$ żeby kupić jakiś sensowny sprzęt bo ceny są dosyć zróżnicowane, powiedzmy te 25-30 tys kupi się już jakiś starszy ale sprawny sprzęt czy wyjechanego trupa którego ciągle będzie trzeba naprawiać? i czy wogóle sama koparka jest opłacalna czy trzeba mieć szerszy zakres usług żeby coś z tego było?
      pozdrawiam
    • Przez Wojtek026
      Czy stosujecie ceramizery do oleju silnikowego w ciągnikach, jeżeli tak to w jakich, osobiście zalałem ceratec liqui molly do 1,9tdi i widzę samę zalety, w c330 mam zalany oil additiv z MOS2 z liqiu molly i są łatwiejsze starty lżej kręci, czy zalać ceratec do agrofarma?
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez MADER12
      Witajcie, wie ktoś może jak w ciągniku JD 5M zmieni się promień zawracania z oponami o szerokości 340 na przodzie i 480 na tyle, a 480 na przodzie i 540 na tyle?
      Będą to różnice rzędu centymetrów, czy może metrów?

×