Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Poczekaj jeszcze troche jak bedzie z +10 spróbój odpalic bez grzania wogóle, lub odpal ciagnik po południu w dzień jest ciepło jesli będzie chodzil równo to wtedy jasne wina wynalzaków.

Jak są zamontowane świece to odpisałem Ci kolego!!!!!!

Swiecę płomieniową to odłączę i sprawdzę zapalenie.

Powtarzam chyba już setny raz że przed awarią przy -15 stopniach zapalał.

Może świeca płomieniowa coś robi że głowica przepuszcza.(tak na początku było właśnie na pierwszym cylndrze ssącym).

Ja już całkowicie zgłupiałem.

A jak o zapalanie chodzi to próbuję rano ( to najgorzej po nocy) i potem kilka razy w ciągu dnia ale nie jest jak trzeba.

Opublikowano

Kolego napisałem wcześniej chyba wyraźnie że może koło pośrednie nie mieć smarowania to wyrobiło tulejke, czytaj co sie pisze... i jaki masz tam luz na tym kole promieniowy czy osiowy

Opublikowano

Tu nie chodzi o odłączenie płomieniówki chodzi o to aby na zimnym oba cylindry miały jednakowe powietrze nad wolotem do pierwszego masz płomieniówke nad wolotem do drugiego świece więc do obu cylindrów moze dostawac sie powietrze o innej temperaturze stąd nierówna praca na zimnym. Napisałes że jak się rozgrzeje to pracuje dobrze więc ta tulejka może tu miec niewielki wpływ. Juz prościej naprawde wytłumaczyc nie umiem. Docieranie silnika może miec niewielki na to wpływ. Pozostaje jeszcze taka ewentualność że po długim postoju ścieka np troche paliwo więc przed odpaleniem możesz podpompować pompka ręcznie i sprawdzic czy coś to da.

Opublikowano

 

 

Powiem szczerze że nie jestem w tych sprawach żadnym fachowcem.

Tą tulejke w kole pośrednim to ja wymieniłem i luzu nie było.Dopasowywał to kolega na tokarce.

Dziwne że orginalna tulejka była przecięta wzdłuż a ta którą zamontowałem była jednolita.

Przy ustawianiu wtrysku zauważyłem że to koło pośrednie ma luz.

Co to może być przyczyną tego!!!!!!!!

Wpadłem na genialny pomysł!!!!!!!

Ponieważ wcześniej kupiłem tulejkę w sklepie i ona była jednolita.Tą tulejkę musieliśmy przetoczyć ponieważ ona nie pasowała.

I to może był błąd , ponieważ orginalna była przecięta wzdłuż i przez to jest smarowanie i szybko się zużyła.

Przy tym był właśnie mechanik.Brak słów!!!!!!!

Czekam na odpowiedzi.

 

Co do Roki212 to trzeba mieć trochę kultury.

Co do luzu na tym kole pośrednim to chyba jest promieniowy , poniewaz widziałem to tylko z boku od strony pompy.

Opublikowano

Ja mam kolego sporo kultury, ale jak pisze Ci juz któryś raz że tam są otwory smarujące koło pośrednie to Ty ciagle dopytujesz sie co jest nie tak z tym kołem i dalej nie rozumiesz co do Ciebie mówie!!! Nie ma różnicy jaką tam tulejke wsadzisz rozcietą czy nie rozciętą bo otwory smarujące są na tym wałku na który wsadzasz to koło (a nie na tulejce koła) i tam właśnie dochodzi olej i powinien smarować tą tulejkę w czasie pracy silnika. Moze być przytkane lub ten wałek źle ustawiony w bloku i olej tam nie dochodzi nie smaruje tego temu sie wyrobiło, bedziesz rozbierał to zerknij czy z otworów smarujących olej wycieka jak pokręcisz rozrusznikiem. Tam są kanały olejowe olej dostaje sie tym kanałem z pierwszej napewki głównej wału i smaruje pierwsze łożysko ślizgowe wałka i wlaśnie to koło

Opublikowano

następnym razem bedzie % --->małorolny ,nie są tu potrzebne takie wyrażenia -oraz wypowiedzi bez sensu i merytoryki

 

A po co się denerwujesz ? Są różne objawy debilizmu .......... to jedna z nich ........

 

Opublikowano

Tu nie chodzi o odłączenie płomieniówki chodzi o to aby na zimnym oba cylindry miały jednakowe powietrze nad wolotem do pierwszego masz płomieniówke nad wolotem do drugiego świece więc do obu cylindrów moze dostawac sie powietrze o innej temperaturze stąd nierówna praca na zimnym. Napisałes że jak się rozgrzeje to pracuje dobrze więc ta tulejka może tu miec niewielki wpływ.

 

To jest strzał w dziesiątkę.

Ten kolega ''hubertuss '' rozwiązał problem i należy mu się duże piwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DZiś rano o 6.00 godz. poszedłem do garażu aby zapalić ciągnik a było około -1 stopień mrozu.

Nie używałem świecy płomieniowj ani żarowej tylko wtrysnąłem poprzez filtr powietrza trochę " Startera" i bylo super.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Jeden problem jest rozwiązany.

Od razu wymontowalem tą świecę płomieniowa i narazie ją zamontowałem w tym miejscu gdzie wcześniej był - tzn.przy końcu wyjścia filtru powietrza.

Poszedłem do kolegi który ma tokarkę aby dorobił przejściówkę i zamontuję świecę żarową w starym miejscu ponieważ tam był rozwiercony otwór.

 

Zdjęcia montażu świecy płomieniowej w moim ciągniku wysłałem e-mailem koledze Grzesiek84.

On pózniej pisał w którymś poście że chodzi dobrze.Ciekawe gdzie zamontował tą świecę płomieniową?

Jak przeczyta niech odpisze lub jak znajdę adres e-mailowy to do niego napiszę.

 

Pozostal jeszcze problem z kołem pośrednim rozrządu!!!!!!!!!!!!!!!!

Czekam na inne sugestie!!!

Opublikowano

O wywjęciu tej plomieniówki pisałem ci juz kilka postów wczesniej. Jeśli juz ktos montuje musi byc tak aby powietrze zasysane do każdego cylindra było ogrzewane jednakowo inaczej bedzie chodzicnierówno aż do chewili gdy sie nagrzeje komora spalania. Pozatym gdy juz silnik złapie można przytzymac włączona płomieniówke gdy ma trudności z pracą przy niskich temperaturach robie tak w swojm mf .

Opublikowano

Jeszcze raz dziękuję koledze z poprzeniego postu za pomoc.

Ci wszyscy mechanicy którzy byli u mnie to widzę że się nic nieznają.

Ten ostatni mechanik u którego miałem ciągnik , jest zarejstrowany i stwierdzil że winą złego zapalania jest olej.

To są już paranoje.

 

Teraz planuję wymianę wałka ( 40zl) i tulejki od koła pośredniego rozrządu.

Dziwne że tą tulejkę wymieniłem ok.miesiąc temu i luzu nie było a teraz od nowa jest.

Koledzy podpowiedzcie mi w jaki sposób wymienić ten wałek!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Jaki olej z syntetyków do silnika polecacie do tego mojego ciągnika? ( c-330)

Musi być olej Disel a ten Turbo co znaczy?

Podpowiedźcie!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Jeżeli silnik ma duży przebieg na oleju mineralnym złej jakości i wtedy zmieniamy na dobry olej półsyntetyczny bądź syntetyczny może zajść rozszczelnienie silnika. Teoretycznie. W praktyce różnie to bywa. Tak jak mówiłem wyżej, wlej Fuchs Titan HD 15W40 i to będzie już super. ;)

Opublikowano

 

Teraz planuję wymianę wałka ( 40zl) i tulejki od koła pośredniego rozrządu.

Dziwne że tą tulejkę wymieniłem ok.miesiąc temu i luzu nie było a teraz od nowa jest.

Koledzy podpowiedzcie mi w jaki sposób wymienić ten wałek!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kupiłem nowy wałek za 34 zl i nową tulejkę.Rozebrałem dopiero teraz przód ciągnika i znalazłem przyczynę wyrobienia się luzu na wałku koła pośredniego.Zamiast kręcić się koło wraz z tulejką po wałku to koło kręciło sie po po tulejce która była zbyt mocno osadzona na wałku (mocno osadzona).

Nową tulejkę dopasował mi na tokarce na noweym wałku.Za żaden sposób nie udało założyć nowej tulejki.Kolega stwierdził że dorobić do tego specjalny ściągacz.Co o tym sądzicie!!!!!!!!!!!!!!!

Nową tulejkę założyłem na starym wałku i jest dobrze.

Poskładałem wszystko i odpaliłem i jest dobrze.Teraz ciągnik ma dobre obroty podczas zapalania.

I nie jest to żaden szybki rozrusznik itd. jak stwierdzały mechanicy.

Następny problem jest rozwiązany.

Kolejny problem będzie wymiana innego oleju w silniku.( ten co mam to jest Superol za 5,50 zł za litr a przy -10 stopniach mrozu jest strasznie gęsty).

Opublikowano

Który z nich proponujesz?

 

LOTOS TURDUS SHPD 15W40 5L 15W-40 WARSZAWA OKAZJA!

 

LOTOS TURDUS XHPDO 10W40 5L 10W-40 WARSZAWA OKAZJA (półsyntetyk)

Opublikowano

Witajcie.

 

Mam problem ze swoim Ursusem C-328. A mianowicie robiliśmy mały remont silnika tzn.pierścienie uszczelki i nowa głowica z zaworami. Po odpaleniu wydawało się jakby chodził na jeden gar i strasznie kopcił na biało, był słaby. Zawiozłem wtryski do regeneracji, gość ustawił ciśnienie założył nowe końcówki i dalej to samo. Późiej nie zapalił wcale. ciągliśmy go po podwórzu i zapalił. Po kilkuminutowej jeździe wróciła moc, ale dalej kopcił tylko ze raz na biało raz na czarno a czasem z wydechu wydostawał się ogień. Pochodził na wolnych obrotach i wszystko się unormowało po za jednym.

Chwile chodzi normalnie czasem coś strzeli i z komina wydostaja się kłęby białego a czasem czarnego dymu. I co to może być pomóżcie. Na koniec dodam że głowica jest po regeneracji.

 

Pozdrawiam Rolnik122894

Opublikowano

Kiedyś trafiłem na takie prowadnice zaworów że się zacierały i zacinały sie zawory Tak samo traktorek raz chodził na jeden gar a później normalnie, zaczaiłem dopiero jak wygiął się popychacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v