Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co ty masz wiatrak elektryczny podpięty pod czujnik temperatury??

a nie odpalał bo pewnie dla checy ktoś odprężnik dał do góry i ooooooooooooo nie pali

dla mnie osoba typu znajdz mi chłodnice w maluchu

Opublikowano

Z podniesionym odprężnikiem leciał dym?darekalf bystry jesteś.

Opublikowano

Przyczyną owego problemu była pogięta pokrywa zaworów, która skolidowała z uszczelką i zaworami. Dziękuje wszystkim za rady i pomoc. Temat do zamknięcia.

Opublikowano

Podepnę się pod stary temat, bo mam podobny problem. Akumulator wydaje się w porządku. Zamontowany mam jeden 12V zamiar dwóch 6V. Podgrzewanie świecy działa, kontrolki się palą. Jak próbuję go odpalić to słychać jakieś takie trzaski i nie zawsze silnik zaskakuje. Na zaciąg odpala bezproblemowo. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Odepnij i wyczyść porządnie klemy i czopy na akumulatorze, jak założysz dobrze jest trochę olejem je podlać. Jeśli już to robiłeś albo nie zadziała to z elektromagnesem przy rozruszniku jest coś nie tak. Próbowałeś metody "na styk" (połączenie np. kluczem lub śrubokrętem obu śrub na elektromagnesie)?

Opublikowano (edytowane)

Podepnę się pod stary temat, bo mam podobny problem. Akumulator wydaje się w porządku. Zamontowany mam jeden 12V zamiar dwóch 6V. Podgrzewanie świecy działa, kontrolki się palą. Jak próbuję go odpalić to słychać jakieś takie trzaski i nie zawsze silnik zaskakuje. Na zaciąg odpala bezproblemowo. Co może być przyczyną?

 

Prawdopodobnie zesputy bendix.

 

Odepnij i wyczyść porządnie klemy i czopy na akumulatorze, jak założysz dobrze jest trochę olejem je podlać. Jeśli już to robiłeś albo nie zadziała to z elektromagnesem przy rozruszniku jest coś nie tak. Próbowałeś metody "na styk" (połączenie np. kluczem lub śrubokrętem obu śrub na elektromagnesie)?

 

Pisał przecież, że próbował "na styk".

 

A czy jak próbowałeś "na styk" przez śrubokręt albo klucz, to w ogóle było słychać, że rozrusznik działa ale nie umie ruszyć silnika, czy w ogóle nie zadziałał?

Edytowane przez Maniek1Excalibur
Opublikowano

Sprawa wydaje mi się coraz bardziej skomplikowana. Klemy i trzpienie w akumulatorze wyczyszczone. Akumulator swoją drogą ma jakieś 2 lata. Po założenie go spryskałem klemy specjalnym płynem zapobiegającym zasiarczaniu więc w tej kwestii wszystko było ok. Po spięciu "na styk" słychać, że coś zaczęło w środku wirować. Przy próbie odpalenia "z kluczyka" tak jak pisałem wyżej. Bendiks czy raczej cewkę (nie wiem jak to się powinno określić) wymieniłem. Tutaj zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Ciągnik odpalił jak nówka z fabryki, jednak za ok. 5 min akumulator był już rozładowany. Podłączyłem prostownik - spaliłem prostownik. Podłączyłem drugi prostownik - spaliłem 2 bezpieczniki. Wróciłem do starego bendiksa - naładowałem akumulator. Nowy bendiks oddałem do reklamacji i do ciągnika wsadziłem kolejny. Odpalił nie jak nówka ale jednak zajarzył. Kolejna próba odpalenia - wszystko ok. Kolejna próba po ok. godzinie - tym razem gasną wszystkie kontrolki tak jakby był rozładowany akumulator. Zmierzyłem napięcie - 11,78 V. Teoretycznie powinien kręcił. Zmierzyłem napięcie przy próbie rozruchu - spada do prawie 3 V. Możliwe żebym posadził akumulator?

Opublikowano

Akumulator raczej do wymiany, bo jeśli jest już zużyty to choćby miał dobre napięcie to przy obciążeniu nawet nie obróci rozrusznika. Jeśli masz możliwość sprawdzenia na innych aku to zrób to

Opublikowano

Też tak mam czasami, że napięcie na akumulatorze mam 12.48V a nie chce nawet obrócić silnikiem bo spadek napięcie wynosi 9V czyli na akumulatorze mam 3V. Podładuje 10 min i pali od pierwszego tłoka. Ale jeśli u Ciebie gasną nawet kontrolki.

Wg mnie może być:

-wybite tuleje rozrusznika,

-wadliwa cewka rozrusznika,

-akumulator.

 

Na początek radzę tak: Rozłącz klemę "-" na akumulatorze i wepnij między nią a elektrodę akumulatora miernik (amperomierz) i sprawdź czy płynie prąd (na wygaszonym silniku bez kluczyka w stacyjce.

Opublikowano (edytowane)

pojechałem w pole orać ciągnik zaczął głośno chodzić i nie miał mocy ledwo dojechałem do domu i w domu zgasł. trzymałem gas na full a on ledwo jechał

Edytowane przez sebastian12
Opublikowano

Mogę się mylić, bo próbuje sobie przypomnieć symptomy z mojego 28 ale niewiele z tego juz pamiętam, bynajmniej mogą to być początki zatarcia wału korbowego. Jeżeli z paliwem wszystko ok a nie umie ukręcić znaczy, że albo coś ze smarowaniem albo właśnie wał szlag trafia. U mnie tez tak zajechali ciapka jak mnie nie było kilka dni i nie zdążyłem rozebrać i sprawdzić

Opublikowano (edytowane)

miałem już z nim problem przegrzałem go w polu z panewek odeszły blachy ale ich nie obróciło złożyłem nowe panewki go dotarłem i pojechałem orać i się popsuł.Dodam że w głowicy nie domykał się jeden kanał.

 

sebastian84 tak

Edytowane przez sebastian12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v