Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

a jak sie ten walek wymienia? i jeszcze mam luz na kolach rozrzadu jaki powinien byc minimalny?i na tulejce posredniego tez luz.

 

walek obraca sie razem z kolem posrednim

Edytowane przez kinimo
Opublikowano

Witam. Kupiłem Ursusa C-330M, 87 rocznik, miał kłopoty z zapalaniem i naprawiłem konkretne rzeczy: regeneracja głowicy w IZNS, regeneracja pompy wtryskowej, nowe wtryskiwacze, nowe filtry, nowy rozrusznik i akumulatory.

Rano zimny po podgrzaniu świecą żarową odpala na dotyk, ale jeden raz zgaśnie, a za drugiem jest już normalnie.

Później gdy chodzi okoły 2/3 godziny zgaszę go na jakieś pół godziny, to zapala dopiero po 6-stym razie (zapala-zgasa). Myślałem, że jest to zaworek zwrotny, ale nie. Podczas tego uruchamiania dym z rury idzie cały czas. Nie wiem co dalej robić. Proszę bardzo o pomoc. Z góry dziękuje.

Opublikowano

u mnie wymienił raz sekcje i dalej nie chodził wziołem pompe do takiego znajomego co w PKS robi i on mi ja ustawił i wymienił sekcje bo mowił ze wogóle nie były wymieniane oszukuja z kazdej strony.

Opublikowano

Kolego w jaki sposób sprawdziłeś te zaworki zwrotne? Sprawdź luz zaworów bo może jest za mały i jak sie nagrzeje to luzu na zaworach niema, albo troszke zwiększ luz i zobaczysz czy jest jakaś różnica. Sprawdź w pompie zaworek od przelewu paliwa do zbiornika, bo jak spreżynka będzie za słaba to pompa nie będzie zalana paliwem tylko paliwo będzie przelewem odrazy do zbiornika leciało. Albo weź go rozgrzej zgaś na pół godziny, polużnij śrubke odpowietrzajacą pompe kręć rozrusznikiem i patrz czy powietrze nie leci. Jezeli jest dobrze to zakręć tą śrubke i pozuźnij węże paliwowe przy wtryskiwaczach i patrz czy paliwo leci. Albo ciśnienie na wtryskiwaczach za wysokie jest ustawione. Ja miałem taki przypadek z C4011, ze chciałem pompe paliwową wymienić dałem do sklepu swoją dostałem inną i chodziłą gorzej od mojej to ją oddałem i do dzisiaj na swojej pompie jeżdże. To możesz wymienić swoją pompe na regenerowana sprawdzić na swoim ciągniku i poźniej ją oddajesz mowiąc że chcesz swoją spowrotem bo na twojej lepiej ciągnik chodzi. W ten sposób będziesz wiedział czy to jest wina pompy. Albo od sąsiada pompe pożycz. Jak kat wtrysku jest źle ustawiony to też ciagnik gorzej pali. No gdzieś musi być przyczyna to jest tylko ciapek. Jak na moje to jakby sie paliwo cofało czy coś w tym stylu.

Opublikowano (edytowane)

@CIAPEK1981

 

Zaworki zwrotne sprawdzałem na słuch, tzn. pompowałem ręcznie pompką zasilającą i słyszałem ciśnieniowe "trzeszczenie" paliwa.

 

EDIT:

 

Poproszę o informację: ile wynosi fabrycznie luz zaworu wydechowego i ssącego.

Edytowane przez ReV
Opublikowano

Witam ,

Mam problem z moją 30 , gdyż w sobotę odpaliłem ją normalnie chodziła , a teraz gdy próbuje to nie odpala i nie kręci się ten wiatraczek od chłodnicy . .. Co mogło się stać? Jestem w tym zielony help.

Opublikowano

Podłącz pod prostownik, po naładowaniu aku.zalej gorącą wodą(o ile nie jest zalany płynem) i powinno być ok.

Opublikowano

tak wodę spuszczałem , ta woda może być na 100% gorąca ? słyszałem o ciepłej ale gorąca może chyba coś rozwalić . Pasek nie pękł a możliwe że się ślizga ?

Opublikowano

To ma do rzeczy że resztki wody mogło zamarznąć i wiatrak stanął Tak mi się zdarzało.CO KOGO OBCHODZI ILE KTO MA LAT .

Opublikowano

pompa mogła przymarznąć ale jak zapalisz to puści, skoro kręci to powinien zapalić najwyżej daj mu jakiegoś wspomagacza typu samostart lub kopeć a jak działają świece to podgrzej je bez odłończania prostownika żeby nie rozładowywać mocno akumulatorów

Opublikowano

właśnie , jak się podgrzewa świece w c330 ? mam chyba dość specyficzny start gdyż żeby go zapalić po lewej stronie wajchę do góry przeciągnąć i wcisnąć kluczyk..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v