Rabe
Members-
Ilość treści
100 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
muglbys zrobic skan i wyslac muj email rabe1@interia.eu
-
a ile rodzajów tlokow posiada ten silnik ???????????? co do zapłonu to wyciagnelem 1 wyryskiwacz drut i krencim gmp pokrywa sie z jednym znakiem na kole pasowym dalej sciagniete przewody z pomp kapilarka i tak jak złozony na obu pompach wtrysk był przyspieszony mocno (1 pompa p dodłozeniu 1 mm podkadki poczatek wtrysku pokrywa sie ze znakiem na kole pasowym na drugiej 1,2mm) koło zebate na rozrzadzie jest przyspieszone max ( czyli wałek rozrzadu jest opuzniony) jezel przyspieszymy rozrzad poczatek wrysku nie pokryje sie ze znakami lub bedzie trzeba kilka podkładek pod pompy znaki sie pokrywaja ale co znacza jeden ma oznaczenie rzymska 2 jeden stopien drugi rzymska 2 cztery stopnie co do odpalenia wczesniej walnołem gafe pomylilem sryby w przewodach paliwowych do pomp i jedna pompa na zasilaniu miała srube z zaworkiem przez co nie dostawała paliwa silnik zapalił chodzi na małuch obrotach i wkreca na wysokie odpalony był ok 2 min bo nie ma chłodzenia jednak kopci na siwo teraz czy to opuznienie rozrzadu czy niska tem. wypalanie oleju i paliwa po składaniu ??????? kolego piotrbm_211320 dysponujesz moze instrukcja napraw do tych ciagników
-
witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty doczytałem ze poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4* 0
- 4 odpowiedzi
-
- pompa same lamborghini hurliman
- pompa
- (i 2 więcej)
-
u mnie po wyłaczeni zapłonu i ponownym właczeniu ten wyswietlacz sie resetuje i wyswietla dsp info i jakies 2 błedy chyba 90 i 52 a za pompca przełacznika od kierunków mozna przerzucac pozycje (14 szt jest predkosc jazdy jakas temperatura ładowanie motogodziny i cos tam jeszcze) i chodzi mi o to zeby zablokowac go na jakiejs zeby za kazdym razem nie ustawiac
-
-
-
kolego nie wiesz przypadkiem w jaki sposub ustawia sie ten prawy wyswietlacz pod zegarem obrotów bo u mnie po zapaleniu pokazuje dsp,info za pomoca przelacznika kierunków mozna przeskakiwac pozycje np motogodziny predkosc obroty wałka chyba 14 pozycji ale jak zablokowac go na jednej bo po zgaszenu wraca do poczatku a po uzycu kierunku przeskakuje pozycje
-
-
-
panowie jakie firmy w woj. podlaskim lub mazowieckim prowadza kontraktacje zbóż
-
odświeże troche temat jeśli komuś się przyda link do bardzo fajnego i prostego wynalazkuhttps://www.youtube.com/watch?v=uu7ohu6BOrs i https://www.youtube.com/watch?v=h_Q9eEEETaU
-
-
-
-