Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

samo się nie otworzy bo to za duży ciężar no ale myślałem też o samopoziomowaniu tą taką długą "rurą" co idzie od zaczepu tura do ciągnika i połączoną z widłami... zauważyłem takie coś na filmikach i przypomniało mi się że takie coś fabrycznie też sprzedawano...

Opublikowano

samo się nie otworzy bo to za duży ciężar no ale myślałem też o samopoziomowaniu tą taką długą "rurą" co idzie od zaczepu tura do ciągnika i połączoną z widłami... zauważyłem takie coś na filmikach i przypomniało mi się że takie coś fabrycznie też sprzedawano...

Takie rozwiązanie napewno pomoże ;)

Opublikowano

Pracowałem turem który miał sterowanie łyżki na 1 siłownik i na 2 siłowniki.. Różnica jest, na korzyść 2 siłowników, obciążenie jest bardziej równomierne, nie krzywi ramki, łyżki (a dodatkowe wzmocnienia pomagają, często nie wytrzymują..ale dochodzi ciężar a udźwig w małych ciągnikach jest ograniczony..). Nikt nie każe nikomu montować siłowników od Tura 6 w celu obrotu łyżka... Wszystko musi być dobrane do możliwości zestawu.. :-D

Opublikowano

Ja też jestem zainteresowany jakiego tura do c-330 zalozyc.. Powiekszam troche hodowle swinek i nie chcesie z kostkami bawic wiec potrzebny by mi byl zeby baloty przewozic... i do innych pierdołek typu gnój wapno i odgarnianie sniegu w zimie. na tył bym dał oczywiscie przeciwwage. Chce tura 3- sekcyjnego, Doradźcie coś i nie piszcie mi tylko ze c330 nie da rady bo nie mam zamiaru pakowac na tego tura ogromnych ladunkow :) czekam na odp

Opublikowano

prenumeruję rpt - rolniczy przegląd techniczny mają własną stronę www.rpt.pl w ostatnim numerze jest artykuł o turach do trzydziestki \

2-sekcyjny 3-sekcyjny

 

agro-tur

hydraoet 8296 9516

maprozet 7296 niedostępny

pol-mot tur 9100 lub 11370 11517

pomrol 7564 niedostępny

 

takie ceny są w tej gazecie

 

mam na ciapku zamontowanego tura z pomrolu podstawową wersie to nic się z nim nie dzieje ale podstawowa sprawa to pracować z GŁOWĄ i wszystko jest ok :blink:

Opublikowano

Witam. Zastanawiam się nad zakupem tura jednosekcyjnego do trzydziestki.

Myślałem o używanym ale nie umie nic znaleść w rozsądnej cenie. (jeśli ktoś ma na sprzedaż proszę o kontakt)

W ostateczności kupił bym taki ładowacz http://allegro.pl/sprzedaz-ladowaczy-cz-tur-2-4-chwytaki-krokodyle-i1227182856.html

Czy ktoś pracuje/pracował na ładowaczach tej firmy?? Interesuje mnie wytrzymałość tych ładowaczy.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Niestety Tur z Józefowa jest za drogi. Tura będę używał sporadycznie wiec nie potrzebuje nowego. Ma może ktoś z userów tura do sprzedania?? Lub może jakiś sąsiad??? Jeśli macie jakieś info to prosiłbym o kontakt na maila lub gg 8173707

Opublikowano

A więc

zatem montuje tura zakupionego od pomarolu biskupiec 2 sekcje (łycha i góra-dół )

w góra dół -siłowniki mają jedno wyjście i jest ono jako pompowanie oleju i tym samym spuszcza

lecz w łyżce jest mały problem -siłowniki mają z obu stron wyjścia

pompowanie i z drugiej strony powrót .

Dostałem rozdzielacz 3sekcyjny

D010-025-3001.jpg

i mam problem z podłączeniem nie ma schematu co i jak

jeżeli moglibyście mi pomóc?

może wiecie gdzie znajdę ?

 

iż nie wiem wogóle jak podłączyć bo od łyżki sa dwa przewody i czy trzeba osobno podłączać łyżke do dwóch sterowników?

bo góra -dół to jeden przewód powrót i pompowanie i łatwo się go podłączy pod jeden sterownik rozdzielacza i łatwa obsługa a w łyżce nie wiem

i wogóle nie wiem gdzie w rozdzielaczu jest powrót itd

proszę o pomoc :mellow: JAK najszybciej bo jutro mam robote turem :P

Opublikowano

A więc

zatem montuje tura zakupionego od pomarolu biskupiec 2 sekcje (łycha i góra-dół )

w góra dół -siłowniki mają jedno wyjście i jest ono jako pompowanie oleju i tym samym spuszcza

lecz w łyżce jest mały problem -siłowniki mają z obu stron wyjścia

pompowanie i z drugiej strony powrót .

Dostałem rozdzielacz 3sekcyjny

D010-025-3001.jpg

i mam problem z podłączeniem nie ma schematu co i jak

jeżeli moglibyście mi pomóc?

może wiecie gdzie znajdę ?

 

iż nie wiem wogóle jak podłączyć bo od łyżki sa dwa przewody i czy trzeba osobno podłączać łyżke do dwóch sterowników?

bo góra -dół to jeden przewód powrót i pompowanie i łatwo się go podłączy pod jeden sterownik rozdzielacza i łatwa obsługa a w łyżce nie wiem

i wogóle nie wiem gdzie w rozdzielaczu jest powrót itd

proszę o pomoc :mellow: JAK najszybciej bo jutro mam robote turem :P

Opublikowano

Więc tak najpierw musisz podpiąć prawidłowo WEJŚCIE i WYJŚCIE jeśli masz taki rozdzielacz jak na rysunku to WEJŚCIE masz przy zaworze przeciążeniowym (prawdopodobnie jest po drugiej stronie) WYJŚCIE to gdzie ten większy czerwony korek lub ten srebrny (to jest to samo) RĄCZKI możesz odwracać WĄŻ od podnoszenia ramy podłączasz np. pod lewą rączkę drugie wyście tej samej sekcji możesz zaślepić lub zmostkowac z WYJŚCIEM a OTWIERANIE i ZAMYKANIE łyżki pod następną sekcje tj. otwieranie pod korek bliżej rączki a zamykanie pod korek dalszy (lub odwrotnie jak komu wygodniej) WAŻNE ŻEBY PODŁĄCZAĆ POD TE SAME SEKCJE 3 SEKCJA ZOSTAJE WOLNA LUB MOŻESZ SOBIE ZAMONTOWAĆ KROKODYLA (JAŚNIEJ JUŻ NIE MOGĘ) POWODZENIA PRZY PODŁĄCZANIU I DALSZEJ PRACY :mellow:

 

SORKI WCISNĄŁEM NIE TO CO TRZEBA NASTĘPNE MASZ TO CO CHCIAŁEŚ

Opublikowano

rozumiem

ale jeżeli zostawię jedną sekcję pustą

zakorkowaną tymi zaślepkami

one są plastikowe

a ciśnienie robi swoje

nic zatem się nie stanie ?

bo jedną sekcje wiem bo odpływ i pompowanie oleju idzie na jeden przewód

iż silownik nie ma upustowego zaworu -tylko z łyżki ma dwa końce upust i pompowanie

ale z tego co widze że napisałeś to na jednej sekcji można pogodzić upust i pompowanie by kierować jedną wajchą xD :mellow:

Opublikowano

Póki nie ruszysz tamtej 3iej ostatniej niepodłączonej dźwigni to nic się nie stanie, ale jak przypadkowo dotkniesz to ciśnienie wywali te gumowe korki.

 

Tu masz schemat podłączenia:

d0100253001.jpg

 

1- podnoszenie wysięgnika

2- podłącz trójnikiem pod ten sam wąż co 7

3- otwieranie łyżki

4- zamykanie łyżki

5- wolne miejsca na dodatkowy osprzęt [dobrze by było metalowymi korkami to zaślepić, żeby czasem przy przypadkowym otwarciu sekcji nie poszło ciśnienie na te plastiki i ich nie wywaliło]

6- zazwyczaj od strony zaworu bezpieczeństwa idzie zasilanie, na 99,9% tak też jest w tym przypadku [na odlewie rozdzielacza powinien być zaznaczony kierunek przepływu oleju]

7- powrót oleju do tylnego mostu [połączony razem z '2']

 

Miejsca 1 i 2 oraz 3 i 4 możesz zamienić między sobą, wedle upodobań, nie można zamieniać między 1 i 3, 2 i 4 itd ani między 6 i 7!

 

Myślę że sobie poradzisz :mellow:

Opublikowano

rozumiem

ale jeżeli zostawię jedną sekcję pustą

zakorkowaną tymi zaślepkami

one są plastikowe

a ciśnienie robi swoje

nic zatem się nie stanie ?

bo jedną sekcje wiem bo odpływ i pompowanie oleju idzie na jeden przewód

iż silownik nie ma upustowego zaworu -tylko z łyżki ma dwa końce upust i pompowanie

ale z tego co widze że napisałeś to na jednej sekcji można pogodzić upust i pompowanie by kierować jedną wajchą xD:)

 

dobra a na rozdzielaczu muszę kolanka przykręcić ?

tak ?

i dopiero przewody

 

i wogóle to nie będzie zapowietrzone?

muszą być schowane tłoki przed pierwszym uruchomieniem ? czy co i jeszcze mi dajcie fotkę z błotnika c330 gdzie rozdzielacz jest na któe dziury przykręcony , bo u mnie nie pasuje ;(

Opublikowano

Kolanka mogą być, nie muszą, zależy jak chcesz poprowadzić przewody.

Ja jak podłączałem TUR'a to siłowniki mi się zame odpowietrzyły wczasie pracy, jak by były zapowietrzone to luzujesz nakrętkę przewodu przy siłowniku i czekasz aż wyleci powietrze.

 

PS: Tylko odpowietrzaj na opuszczonym TUR'ze żeby Ci na łeb nie spadł :)

Opublikowano

jeszcze mam problem z przeciwwagą

jak ją podczepić?

skoro nie ma uch i na cięgło miejsca tylko takie

hmm jak to wyjaśnić .......

takie żelazne tylko wypustki a bolców do uch nie ma ;(

jak to u was jest ?

dajcie fote

thx :D

Opublikowano

te 2ramiona połączone ze sobą co maja kąt 90stopni to ony przytrzymują to aby się nie przechyliło do tyłu :D

a nad tym co masz aby przyspawane jedno do całej szkrzyni to się tam zaczepia ramiona TUZ :)

a tamte dolne będą trzymały się ramion i nie pozwolą na przechylenie się :o

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v