Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bez przesady ile takie ustrojstwo ważyć może. Wczoraj rozładowywałem 20 ton widłami do palet ważone co najmniej 120 kg łapałem w połowie długości wideł wiec big bag był mniej więcej tak daleko przed maską jak w TUR1 itp. najmniejszych problemów nie było

Edytowane przez ukasz
Opublikowano (edytowane)

mam zamiar założyc tura z wywalaniem hydraulicznym. I tu jest moje pytanie który z tych traktorów bedzie lepiej sie sprawował przy nawalaniu obornika na rozrzutnik. Słyszałem że trzeba balonówki opony zakładąc bo standardowe zapadają sie?

Edytowane przez Marcin91
literówki
Opublikowano

3512 ma szybszy wsteczny i bardziej wydajną hydraulikę, ale według mnie c-330 będzie się mniej grzebała przy większych ciężarach na turze

lekarstwem na to byłaby dobra przeciwwaga na tył do 3512 i/lub obciążniki na koła

Opublikowano

w jednym i w drugim przypadku przodek bedzie wpadac na miekiej nawierzchni i kierowanie czy to 330 i 3512 bedzie meczarnia czy to z łądunkiem na turze czy bez ja osobiscie bym sobie darował tura na te małe ciagniki i założył lepiej na proxime.

Ale jak bym nie miał wyboru i musiał zakładac czy to na 330 /3512 to montowałbym na 330 spalanie malutkie 3512 bedzie mało. zwrotnosc takze na korzysc 330 i te biegi przy ciapku wydaja mi sie lepsze masz naprzecic 4 i R wiec tak jakby rewers mechaniczny miedzy nogami :) mialem tura na 255 i nie polecam TUR+3512

Tur to mus 4x4 wspomaganie bo inaczej praca nie staje sie przyjemnoscia a wrecz przeciwnie

Opublikowano

Witam. Chciałbym wykonać tura do ursusa c330. Mój brat jest spawaczem statków więc tur to nie będzie problem dla niego. Mam do Was prośbę czy ktoś byłby w stanie wycenić mi zrobienie takiego tura. tz. materiały na niego + siłowniki..

Z góry dziękuję

Pozdrawiam . :)

Opublikowano

zalezy kolego jaki to ma byc tur (ile sekcji), wiadomo 3 sekcje koszt większy jak tez konstrukcja bardziej skomplikowana, nastepna rzecz poziomowanie(dotyczy 2 i 3-sekcyjnego) i jakie to maja byc materiały? Jakies uzywki czy nowe? ogólnie za dwa siowniki mysle że sporo zostanie z tych 800 co pytałeś

Opublikowano (edytowane)

witam :rolleyes:
Mam problem ponieważ nie wiem jaki tur 2 sekcyjny wybrać. Interesuje mnie firma wol-met.Czy może jakaś inna firma robi lepsze tury.Doradźcie jaką firme wybrac?

Edytowane przez ZETOREXX85
Opublikowano

ja mam tgo tura juz chyba ponad 2 lata i nie narzekam, nic sie nie gnie nie rdzewieje ogolnie wporzadku, polecam go. a eksploatowany jest intensywnie, ziemia piach wapno obornik sloma co popadnie

Opublikowano

Bez przesady ile takie ustrojstwo ważyć może. Wczoraj rozładowywałem 20 ton widłami do palet ważone co najmniej 120 kg łapałem w połowie długości wideł wiec big bag był mniej więcej tak daleko przed maską jak w TUR1 itp. najmniejszych problemów nie było

piszesz o widlaku zaczepianym na tył ciągnika czy paleciaku do tura, bo to zmienia postać rzeczy...

Opublikowano

Cześć u mnie w c 330 mam wzmocnioną pompę podnośnika Tucholi i siłowniki zwykłe i ledwo podnosi big baga , a jak podłożyłem podkładkę pod to zawór bezpieczeństwa to nic nie zmieniło :mellow: da się coś więcej z niego wykrzesać? :rolleyes:

Opublikowano

Witam. Planuję zakup tur'a 3-sekcyjnego na trzydziestkę. Zastanawiam się nad modelami Wol-met 2b i Tur 4. Co o tym myślicie? Polecilibyście któryś z tych turów? Trzydziecha nadaje się do takiej inwestycji? Dodam, że mam fabryczną pompę hydrauliczną... Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam ;)

Opublikowano

jeśli chcesz sprawnie pracować turem 3 sekcyjnym, zapomnij o fabrycznej hydraulice, niezbedna jest pompa zewnętrzna i osobny zbiornik, bo po piersze pracujesz na niższych obr które i tak ciapek uwielbia, po 2 gie na standardwej hydraulce praca 2giej i 3ciej sekcji będzie trwała wieki i ktoś zwykłym turem 1no sekcyjnym zrobi szubciej bo Ty będziesz stał i gazował aż się krokodylek zamknie czy wydły wychylą, kolejna sprawa to układ kierowniczy, przydało by się wspomaganie i opony 750/16 a dlaczego takie, bo masz przód nieco wyżej a to automatycznie przesuwa środek ciężkości do tyłu, przednia oś "ucieka" te 2cm do przodu, także do tura przednie koła jakie by nie były wcale nie muszą być szerokie, najważniejsze żeby były nieco wyższe od standardowych, szerokie "pływają" w błocie za to lepsze na torfy, podsumowując, jeśli chce ktoś cieszyć się z zakupu tura i nie pluć sobie w brodę po co ta kupa złomu nad maską się telepie, to do tura obowiązkowo pompa zewnętrzna wydatek około 900zł, zbiornik na olej można zrobić z beczki od powietrza od hamulców od przyczepy, do tego wspomaganie około 2 tyś, dopiero na to tur 2 lub 3 sekcyjny, bez tego, nie będzie frajdy z tych 3 sekcji, jak ktoś nie ma dużo pracy to wcale takim złym rozwiązaniem nie będzie tur na linkę, bo wydajność może być nawet wieksza niż hydraulicznym, a jak komuś i to za wiele są ładowacze na tuz na linkę i tym można jeszcze sprawniej ładować coś w błocie bo jest dociśnięta oś napędowa przednie koła nie grzęzną, także to już każdy sam musi ocenić na co kogo stać czy na ładowacz na tuz za 1200zł czy tur na linkę za 4 tyś, czy ma chęć zainwestować około 10 tyś i zrobić z ciapka ładowarko spycharkę, tylko te 30km to może być trochę malo żeby pociągnać pompę zewnetrzną wspomaganie kierownicy i uciągnąć to wszystko z przeciwwagą w błocie, dla mnie za mało w mf 255 47km i zdycha także wiem że ciapek dostawał by ostro wpie*dol

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

@Ferdek ma rację

Zwykły jednosekcyjny tur do c330 jak najbardziej , 3 sekcyjny mija się z celem co z tego, że więcej weźmiesz na krokodyla niż na zwykłe widły , jak nie ma czym jechać :o

Edytowane przez mariuszd93

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v