Skocz do zawartości

Ursus'y NEXT-GENERATION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Omg widzę, że tu się z nikim nie dogadam, bo wszyscy wpatrzeni w tego ursusa jakby to było nie wiem co. Patriotą nie jest się przez to jaką lubi się markę ciągników. A co do tej kabiny to bym podyskutował, chociaż może lepiej nie bo i tak wam nie da się przetłumaczyć

Opublikowano

Widze, że z tobą się nie da dogadać bo jesteś wpatrzony w tego Belarusa jakby to było nie wiem co, a i wielki patriota z ciebie jak cieszysz się z upadku Polskiej firmy która daje prace twoim rodakom.

Opublikowano
Omg widzę, że tu się z nikim nie dogadam, bo wszyscy wpatrzeni w tego ursusa jakby to było nie wiem co. Patriotą nie jest się przez to jaką lubi się markę ciągników. A co do tej kabiny to bym podyskutował, chociaż może lepiej nie bo i tak wam nie da się przetłumaczyć

 

No to może podasz jakieś konkrety w czym ten Belarus jest lepszy od nowego Ursusa?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Belarus ma lepszą blokadę i więcej biegów <_<

Zachwycacie się tutaj 7524 ale jak porównać go np z MF 3095 to Ursus jest daleko w polu i nie zapowiada się, żeby zbudował tak zaawansowany ciągnik w najbliższym czasie.

Opublikowano

Pchnął się to zbyt duże określenie on się doczołgał. Żeby był na takim poziomie jak zachodnie to mu jeszcze ze 3 wieki brakuje. Nie jestem, zachwycony belarusem, bo wolę zachodnie marki takie jak JD i DF, ale porównuje tylko ciągniki z takiej samej klasy i wychodzi prosto, ze belarus przewyższa Ursusa <_<

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Porównałem sobie 6024 i Belarusa 952 i nie mogę stwierdzić czy któryś ma lepsze parametry techniczne. Niektóre parametry są lepsze w Ursusie, inne w MTZ. Pod względem momentu obrotowego to zdecydowanie wygrywa MTZ 396Nm vs 294 Ursus <_< .

Opublikowano

Z tego co wiem to nie..

No chyba że kupisz ten uniwersalny dedykowany do Belarusa [ma ten ciągnik półramę, więc się jakoś zamontuje <_< ] ale o przednim WOM nie mam mowy <_<

Opublikowano
Porównałem sobie 6024 i Belarusa 952 i nie mogę stwierdzić czy któryś ma lepsze parametry techniczne. Niektóre parametry są lepsze w Ursusie, inne w MTZ. Pod względem momentu obrotowego to zdecydowanie wygrywa MTZ 396Nm vs 294 Ursus <_< .

Ursus 6024 to raczej belarus 820 co ma 310Nm.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

952 ma 84 KM, ursus 82 więc porównanie słuszne. Nawet słabszy od Ursusa o 3 km 820 ma moment większy o 15 Nm. Nie będę już wspominał o masie tych ciągników...

Opublikowano

Jak ja czytam to forum to nikt się tu tym Ursusem nie zachwyca tzn 7524 ale mówić, że to niewypał i że ma przecieki wnioskując tylko po parametrach i po wyglądzie to trzeba mieć naprawde jakieś uprzedzenie do Ursusa a ja znam ludzi z serwisu tych ciągników i wcale nie mają tak krytycznego zdania na temat nowych Ursusów nawet agro bisów jak na tym forum, a tu jak widze panuje dziwna moda dzieciarni która ocenia coś po zdjęciach i wyglądzie, zegary ze strego MFa w Ursusie nie pasują czy kontrolki ale w Farmtracu już te same zegary wyglądaję za***iście <_< a jak ktoś felernego trafił to powiem że u nas w serwisie felerne NH też stoją.

Opublikowano

Jakby się ktoś tak zachwycał nowymi ursusami to został by wyśmiany. Większośc ludzi je ocenia krytycznie choc nie mają pojęcia jak nowe ursusy pracują i nigdy nimi nie jeździli. To jest nie profesjonalne jak na rolników

Opublikowano
Hahahaha nie można nie powiedzie złego słowa na ursusa. Jak to ktoś powiedział i ten i ten sie psuje, ale za te pieniądze co miałbym da za ursusa to wolałbym kupi ruskiego, który słynie z wycieków, ale i ursusowi ich też nie brakuje. Inie wmówicie mi, zę ursus to potęga światowego rolnictwa boi w polce nawet belarusy stają się bardziej popularne

 

Kto tu powiedział, że ursus to potęga światowego rolnictwa ? Skoro nie może powiedzieć złego słowa, to zapewne znak, że awarii nie było, a jeśli były to nie zbyt poważne. Fakt, szybko to Ursus zachodu nie dogoni. Chcesz to kupuj ruskiego, ważne, że ursus powoli pełznie do przodu.

Opublikowano
Dziwi mnie to że was cieszy że zagraniczne firmy rozwijają się lepiej od Polskiej ale mnie inaczej wychowano i jak mam dać zarobić polakowi czy niemcowi to wole dać kase polakowi i nigdy wilkiem nie patrzyłem do sąsiada że sobie np nowy samochód kupił, patrzcie ludzie na własne podwurko bo to o was tylko świadczy. Ja wiem że zachodnie ciągniki są lepsze od polskich i jak bym kupował nowy i stać by mnie było to bym wybrał JD lub DF ale cieszyć się z upadku polskiej firmy no to moim zdaniem przesada.

 

w sumie to racja ale jezeli mam zaplacic praktycznie taka samą kwotę za polski wyrób i za wyrób zachodni, który jest bardziej komfortowy w uzytkowaniu i lepiej wykonany - dla mnie wybór jest jasny - kupiłbym wyrób zachodni. Prawda jest taka że żeby nasze zakłady Ursusa chcociaz troche sie wysiliły i zmieniły cos wiecej w tych ciagnikach niz maski na plastikowe i naklejki o koniecznosci pracy w nausznikach, to ich wyroby byłyby napewno bardziej konkurencyjne i chetniej kupowane a tak jest jak jest. Na własnym przykłądzie moge porównac ursusa 3512 z roku 1994 kotry posiadam i nowego ursusa ktorego widzialem na pokazach chocby w szepietiowie. Minelo 14 lat co w technice jest przepascia a tu dalej te same rozwiazania i moze sa sprawdzone ale dalekie od tego co oferuje konkurencja

Opublikowano

Ostatnio czytałem wypowieć jednego rolnika i chwalił on Ursusy robi w niemczecz na gos. 8 tyś. ha tam mają 2 Ursusy i nowego JD i pisze on że bez serwisu z JD nic nie zrobisz a Ursus 1634 robi bez niczego. Ale każdy ma prawo do swojego zdania...

Opublikowano

To jest jedyna zaleta ursusa, że Można go naprawi samemu w domu i części nie są drogie, a poza tym to porażka. A co do tego gospodarza to może trafił na dobry model. Po prostu robiony przed wypłatą :D Tylko skąd w Niemczech ursusy...... czy oni nie mają nic lepszego... :lol:

Opublikowano

Byś się zdziwił ile takich maszyn w niemczech pracuje.A co to jakiś inny świat??Jednak ty nie lubisz tej marki a uwielbiasz zachodniaki - spoko . Ja mam ursusy i JD i uwierz mi wiem co mówie.

Opublikowano
To jest jedyna zaleta ursusa, że Można go naprawi samemu w domu i części nie są drogie, a poza tym to porażka. A co do tego gospodarza to może trafił na dobry model. Po prostu robiony przed wypłatą :D Tylko skąd w Niemczech ursusy...... czy oni nie mają nic lepszego... :lol:

Jedyna zaleta? Nie powinieneś się wypowiadać o czymś czego nie znasz bo ja znam wiele zalet np: mosty dana które są mało awaryjne i są napewno lepsze od tych carraro bo ta firma wciska mało znanym firmom buble, znikome przecieki, silniki tzn oszczędny perkins lub w ciężkich niezawodne silniki martina, które nadal stosuje np Zetor, za dopłatą nawet niezły komfort tzn modele **24 i **34 ( napewno lepszy niż w Belarusie) do głównych wad to bym zaliczył skrzynie biegów i kiepski komfort w modelach **14 czy agrobisach oraz za wysoką cene.

Opublikowano
Jedyna zaleta? Nie powinieneś się wypowiadać o czymś czego nie znasz bo ja znam wiele zalet np: mosty dana które są mało awaryjne i są napewno lepsze od tych carraro bo ta firma wciska mało znanym firmom buble, znikome przecieki, silniki tzn oszczędny perkins lub w ciężkich niezawodne silniki martina, które nadal stosuje np Zetor, za dopłatą nawet niezły komfort tzn modele **24 i **34 ( napewno lepszy niż w Belarusie) do głównych wad to bym zaliczył skrzynie biegów i kiepski komfort w modelach **14 czy agrobisach oraz za wysoką cene.

 

Zetor stosuje własne silniki:

http://www.zetorengines.cz/main.php?nLang=...p;nDepartment=1

 

W Martinie na Słowacji Zetor przeniósł produkcję modeli ciężkich w 1980 z Brna, a po rozpadzie Czechosłowacji, podziałowi uległ także majątek firmy. Czeski Zetor kontynułował produkcję silnika ciężkiego UR II ale już jako zmodernizowanego i tylko jednostki 4-cylindrowe w serii UR III 7520-9540. Ten silnik po kolejnych modernizacjach występuje w Zetor forterra i proxima.

Opublikowano

Sami produkują ale to przecież silnik tak sam jak np w 914 gdzie były silniki ZTS i oni jak piszesz troche je zmodernizowali i wypuszczają pod własną banderą ale to jest stara konstrukcja ZtS-a i skoro zainwestowali w jej modernizacje to znaczy że nie jest zła

Opublikowano
Sami produkują ale to przecież silnik tak sam jak np w 914 gdzie były silniki ZTS i oni jak piszesz troche je zmodernizowali i wypuszczają pod własną banderą ale to jest stara konstrukcja ZtS-a i skoro zainwestowali w jej modernizacje to znaczy że nie jest zła

 

Nie konstrukcja ZTS-a ale Zetora, Nazwa ZTS pojawiła się między 1980 a 1990

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:

      2:
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :

      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
       
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v