JD1052

Problem z odpaleniem

Polecane posty

JD1052    127

Witam, chcieliśmy dzisiaj odpalić Fendta(Farmer 312), odpalił bardzo ciężko za którymś podejściem, chwile pochodził na nierównych obrotach kopcąc cholernie na biało(popmpa nie reagowała na zmiane obrotów) i zgasł, no to ojciec spróbował jeszcze raz, ale nie było szans, z tłumika nie wydostaje się ani gram dymu, traktor nigdy nie miał problemu z odpalaniem palił w tęgie mrozy bez probllemu. Myśle, że coś w popmie zamarzło albo coś i silnik w ogóle nie dostaje paliwa. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    127

Konsystencje ma w miare ok., ale dziwne jest to że trzeba było strasznie długo kręcić żeby załapał :unsure: A dymu co z lokomotywy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kosti68    17

Poczekaj na cieplejsze dni to pewnie znowu odpali bez problemu.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Zapewne masz wodę w paliwie, skoro na biało dymił.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    127

Problem w tym, że teraz nie chce w ogóle zapalić, pompa nie podaje chyba paliwa bo z tłumika zero dymu przy kręceniu rozrusznikiem, myśle, że coś z pompą się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

jeśli kręci i nie ma dymu to oznacza że pompa nie podaje paliwa prawdopodobnie jest woda w pompie, kup środek do ON czyli uszlachetniacz do paliwa , wlej do zbiornika ,rozgrzej jakoś pompe i powinien odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Spróbuj wyczyścić filtry i zmienić paliwo.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

miałem podobnie w ubiegłym roku w swoim NH pod wpływem mrozu z ropy (niby zimowej) wytrąciła się wazelina i cały czas zatykała odstojnik spuściliśmy wszystko ze zbiornika i zalaliśmy z innego cpn-u ropę i już było ok także proponuje zrobić tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Ja miałem podobny problem w piątek w moim 312. Też nie chciał odpalić to kupiłem samostart i jakoś powoli dał rade. Ciężko i nie równo chodził ale po chwili było ok jak sie nagrzał. Natomiast w sobotę w ogóle nie chciał odpalić i też nie leciał z komina żaden dym. Wlałem na cały zbiornik 0,5 litra denaturatu i 100g uszlachetniacza. Wymieniłem filtr paliwa (ale nie zakręcałem kraników bo chciałem zobaczyć czy czasem w wężykach nie zamarzło paliwo). Po zmianie filtra odpalił od ręki ( tylko świece podgrzałem chwile). Radziłbym najpierw sprawdzić filtr a jak nie odpali to dopiero grzebać przy pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    127

Filtr wymieniony, czekamy do przyszłego tyg. jak się ociepli i zobaczymy. Ojciec chce jeszcze spóścić paliwo i nalać nowego ogrzanego, problem w tym, że to stare dziadostwo dostało sie do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

po ostatnich mrozach przekonałem się że najwięcej broi paliwo , nie miałem problemu z paliwem , bo zrobiłem jak radził mi jeden kierowca ciężarówki - 5 litr€w benzyny na 200 litów ropy i spokojna głowa parafina się nie oddzieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Ja miałem podobny problem w piątek w moim 312. Też nie chciał odpalić to kupiłem samostart i jakoś powoli dał rade. Ciężko i nie równo chodził ale po chwili było ok jak sie nagrzał. Natomiast w sobotę w ogóle nie chciał odpalić i też nie leciał z komina żaden dym. Wlałem na cały zbiornik 0,5 litra denaturatu i 100g uszlachetniacza. Wymieniłem filtr paliwa (ale nie zakręcałem kraników bo chciałem zobaczyć czy czasem w wężykach nie zamarzło paliwo). Po zmianie filtra odpalił od ręki ( tylko świece podgrzałem chwile). Radziłbym najpierw sprawdzić filtr a jak nie odpali to dopiero grzebać przy pompie.

 

 

Nie wolno dolewać do ropy denaturatu. Zrób takie doświadczenie i do przezroczystej butelki nalej ropy, a potem dolej denaturatu zobaczysz co się zrobi.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Nie wolno dolewać do ropy denaturatu. Zrób takie doświadczenie i do przezroczystej butelki nalej ropy, a potem dolej denaturatu zobaczysz co się zrobi.

 

A coś się może stać jak sie doleje denaturatu. Przecież to spirytus tylko że zanieczyszczony. Czy to może szkodzić na silnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Na silnik może nie ale filtry raczej tak, po zmieszaniu denaturatu z ropą tworzy się substancja przypominająca żel, która zapycha filtry. Sam w to nie wierzyłem dopóki znajomy mi nie pokazał. Podobno najgorszy jest ten fioletowy denaturat.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomgli    3

zamiast samostartu uzywajcie plaka do dapicerki, nie szkodzi na silnik tak mocno i nic nie rozerwie jak ta bomba -samostart

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    127

Dzisiaj jest +10st i spróbowaliśmy odpalić i sie udało. Poluzowaliśmy przewody przy wtryskach i wyrzuciliśmy jeden filtr powietrza i zapalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    17

Na 100% paliwo albo woda mogla w wezykach zamarznac albo wtracila sie parafina .. Mialem ten sam problem to mi bezpiecznik od pompy wywalilo po zmianie paliwa i bezpiecznika odpalil odrazu.I w filterku przed pompka zasilajaca zamarzla woda :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1558

Nie wiem skąd wy paliwo bieżecie że takie problemy macie. Z tym denaturatem i benzyna przy silnikach z common rail bym nie radził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4106    12

Witam. Mam problem z odpaleniem fendta 309 kupilem mu nowy akumulator i nic strasznie wolno kreci rozrusznik. Gdzie szukac przyczyny wolnej pracy rozrusznika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4106    12

czy to normalne ze w czasie pracy skrzynia biegow w fendt 309 robi sie goraca ? dodam ze poziom oleju jest w normie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Ty no to oczywiste,że podczs pracy skrzynia jest gorąca tylko nie wiadomo w jakim stopniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez edwin1990
      Witam mam problem z oświetleniem roboczym. Mianowicie 2 halogeny są na żarówki h1 znalazłem dodatkowe wyjście w dachu na żarówki h4. Po zamontowaniu 2 lamp w dachu  te na h4 nie działają. Bezpieczniki i wszystko spr. Gdzie szukać przyczyny? czy połączyć je razem  do 1 halogenów? 
    • Przez Roman2001
      Witam mam problem z moim fedem .strasznie chałasuje hydraulika.a dokładniej pompa pompuje ciśnienie ale coś ją hamuje.(strasznie sie grzeje)lecz gdy przestawie dźwignie na ehr na opuszczanie traktor zachowuje sie normalnie.Lecz i to nie zawsze pomaga bo czasami nie ustaje i trzeba poruszyć dźwigniami hydrauliki i wtedy ponownie trzeba daç dźwignie na opuszczanie i jest wporządku.jak pompa sie męczy to słychać syczenie na rurkach zasilających
    • Przez areczek00095
      Cześć, posiadam Fendta 311 lsa 89r. Na liczniku pewnie coś pod 30tys mth. Przy ciężkiej pracy, jak się konkretnie rozgrzeje to z odmy widać delikatny dymek. Silnik nie bierze oleju nawet grama, ale mocy zaczyna mu brakować. Powiedzcie mi czy dobrze myślę? Z odmy daje bo zawory w głowicy do roboty tak? Od tego brakuje mu mocy? Dodam że poci mi się przy pompie wtryskowej i planuje oddać po sezonie wtryski i pompę do regeneracji. Ściągać od razu głowice i też robić? Opłaca się robić same głowice bez tłoków i tulei?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Roman2001
      Witam mam problem z moim fendem 310
      Otuż nie ma siły podnieść przedniej osi
      Jak pomoge mu i podniose sie turem to napompuje oleju i trzyma ale jak by miał sie sam podnieść to nie ma siły.z góry mówie że siłownik jest po regeneracji
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj