JD1052

Problem z odpaleniem

Polecane posty

JD1052    206

Witam, chcieliśmy dzisiaj odpalić Fendta(Farmer 312), odpalił bardzo ciężko za którymś podejściem, chwile pochodził na nierównych obrotach kopcąc cholernie na biało(popmpa nie reagowała na zmiane obrotów) i zgasł, no to ojciec spróbował jeszcze raz, ale nie było szans, z tłumika nie wydostaje się ani gram dymu, traktor nigdy nie miał problemu z odpalaniem palił w tęgie mrozy bez probllemu. Myśle, że coś w popmie zamarzło albo coś i silnik w ogóle nie dostaje paliwa. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Konsystencje ma w miare ok., ale dziwne jest to że trzeba było strasznie długo kręcić żeby załapał :unsure: A dymu co z lokomotywy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Poczekaj na cieplejsze dni to pewnie znowu odpali bez problemu.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Zapewne masz wodę w paliwie, skoro na biało dymił.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Problem w tym, że teraz nie chce w ogóle zapalić, pompa nie podaje chyba paliwa bo z tłumika zero dymu przy kręceniu rozrusznikiem, myśle, że coś z pompą się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

jeśli kręci i nie ma dymu to oznacza że pompa nie podaje paliwa prawdopodobnie jest woda w pompie, kup środek do ON czyli uszlachetniacz do paliwa , wlej do zbiornika ,rozgrzej jakoś pompe i powinien odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Spróbuj wyczyścić filtry i zmienić paliwo.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

miałem podobnie w ubiegłym roku w swoim NH pod wpływem mrozu z ropy (niby zimowej) wytrąciła się wazelina i cały czas zatykała odstojnik spuściliśmy wszystko ze zbiornika i zalaliśmy z innego cpn-u ropę i już było ok także proponuje zrobić tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Ja miałem podobny problem w piątek w moim 312. Też nie chciał odpalić to kupiłem samostart i jakoś powoli dał rade. Ciężko i nie równo chodził ale po chwili było ok jak sie nagrzał. Natomiast w sobotę w ogóle nie chciał odpalić i też nie leciał z komina żaden dym. Wlałem na cały zbiornik 0,5 litra denaturatu i 100g uszlachetniacza. Wymieniłem filtr paliwa (ale nie zakręcałem kraników bo chciałem zobaczyć czy czasem w wężykach nie zamarzło paliwo). Po zmianie filtra odpalił od ręki ( tylko świece podgrzałem chwile). Radziłbym najpierw sprawdzić filtr a jak nie odpali to dopiero grzebać przy pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Filtr wymieniony, czekamy do przyszłego tyg. jak się ociepli i zobaczymy. Ojciec chce jeszcze spóścić paliwo i nalać nowego ogrzanego, problem w tym, że to stare dziadostwo dostało sie do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

po ostatnich mrozach przekonałem się że najwięcej broi paliwo , nie miałem problemu z paliwem , bo zrobiłem jak radził mi jeden kierowca ciężarówki - 5 litr€w benzyny na 200 litów ropy i spokojna głowa parafina się nie oddzieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Ja miałem podobny problem w piątek w moim 312. Też nie chciał odpalić to kupiłem samostart i jakoś powoli dał rade. Ciężko i nie równo chodził ale po chwili było ok jak sie nagrzał. Natomiast w sobotę w ogóle nie chciał odpalić i też nie leciał z komina żaden dym. Wlałem na cały zbiornik 0,5 litra denaturatu i 100g uszlachetniacza. Wymieniłem filtr paliwa (ale nie zakręcałem kraników bo chciałem zobaczyć czy czasem w wężykach nie zamarzło paliwo). Po zmianie filtra odpalił od ręki ( tylko świece podgrzałem chwile). Radziłbym najpierw sprawdzić filtr a jak nie odpali to dopiero grzebać przy pompie.

 

 

Nie wolno dolewać do ropy denaturatu. Zrób takie doświadczenie i do przezroczystej butelki nalej ropy, a potem dolej denaturatu zobaczysz co się zrobi.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Nie wolno dolewać do ropy denaturatu. Zrób takie doświadczenie i do przezroczystej butelki nalej ropy, a potem dolej denaturatu zobaczysz co się zrobi.

 

A coś się może stać jak sie doleje denaturatu. Przecież to spirytus tylko że zanieczyszczony. Czy to może szkodzić na silnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Na silnik może nie ale filtry raczej tak, po zmieszaniu denaturatu z ropą tworzy się substancja przypominająca żel, która zapycha filtry. Sam w to nie wierzyłem dopóki znajomy mi nie pokazał. Podobno najgorszy jest ten fioletowy denaturat.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomgli    3

zamiast samostartu uzywajcie plaka do dapicerki, nie szkodzi na silnik tak mocno i nic nie rozerwie jak ta bomba -samostart

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Dzisiaj jest +10st i spróbowaliśmy odpalić i sie udało. Poluzowaliśmy przewody przy wtryskach i wyrzuciliśmy jeden filtr powietrza i zapalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    17

Na 100% paliwo albo woda mogla w wezykach zamarznac albo wtracila sie parafina .. Mialem ten sam problem to mi bezpiecznik od pompy wywalilo po zmianie paliwa i bezpiecznika odpalil odrazu.I w filterku przed pompka zasilajaca zamarzla woda :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie wiem skąd wy paliwo bieżecie że takie problemy macie. Z tym denaturatem i benzyna przy silnikach z common rail bym nie radził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4106    13

Witam. Mam problem z odpaleniem fendta 309 kupilem mu nowy akumulator i nic strasznie wolno kreci rozrusznik. Gdzie szukac przyczyny wolnej pracy rozrusznika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4106    13

czy to normalne ze w czasie pracy skrzynia biegow w fendt 309 robi sie goraca ? dodam ze poziom oleju jest w normie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Ty no to oczywiste,że podczs pracy skrzynia jest gorąca tylko nie wiadomo w jakim stopniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj