michcio

która przyczepa lepsza?????

Polecane posty

cichy84    21

Polecm przyczepę Pronaru mają solidne wykonanie i sa mocniejsze od metaltechu ale jak kupujesz używkę to HL sa super Podobno z Mirosławca przyczepy tez są dobre ale cena odstrasza

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati5457    0

ja osobiscie polecam ci tez osobiscie pronara moj znajomy ma i eszystkie towary co chcaial to przewioz bez najmniejszego problemu i komplikacji:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mathieu92    116

A nie zastanawiałeś się nad Wieltonem? Od niedawna produkują przyczepy rolnicze wyglądające bardzo dobrze. Cena nie od strasza a co chyba najważniejsze rama jest ze szwedzkiej stali a jak wiesz ich stal jest uważana za jedną z najlepszych na świecie.

 

ps: nawet sam Hitler wszedł w sojusz gospodarczy ze Szwecją w trakcie II wojny światowej i dzięki stali ze Skandynawii III Rzesza miała czołgi i inne działa które były bardzo wytrzymałe ;p


Sympatyczny facet z okolic Lublina który za wszelką cenę postanowił prowadzić gospodarstwo rolne i je rozwijać pomimo przeciwności losu oraz skromnego dobytku który odziedziczył :)

 

Zapraszam do mojej galerii którą ostatnio niestety zaniedbałem przez nawał pracy w gospodarstwie oraz poza nim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

Polecm przyczepę Pronaru mają solidne wykonanie i sa mocniejsze od metaltechu ale jak kupujesz używkę to HL sa super Podobno z Mirosławca przyczepy tez są dobre ale cena odstrasza

Pozdrawiam

twoja wiedza na temat przyczep jest powalająca na kolana i nie wiem po co sie wypowiadasz skoro nie masz pojecia na ten temat?? tak sie składa że te złe przyczepy MetalTechu sa produkowane w Mirosławcu gdzie robi sie dobre przyczepy

 

a wracając do tematu to wszystko zależy jakimi piniedzmi dysponujesz...Pronar bedzie najniżej w stawce później Wielton z Metal Techem (obie marki mają +i-, według mnie wielton jest za wąski, 20cm wąższy od MT)a jeszcze lepsze bedzie Pom-Eko czy Fliegl.

Jeśli chcesz tanio to Pronar, masz z czego dołożyć to Wielton albo MT (MT jest około 1tys droższy tylko) albo dobre i drogie Pom-Eko czy Fliegl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroJet    0

słuchajcie ja potrzebuje opinii na temat przyczep z firmy Joskin, Brochard lub Pronar, lub oczywiście co możeci mi polecić. Dzieki z góry za pomoc (cena nie jest taka istotna byle by było solidnie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Co wy się tak szwedzkiej stali się czepiliście się. Hardox i Domex są produkowane przez SAAB nie mylić z marką samochodów i są stalami trudno ścieralnymi o podwyższonym współczynniku udarności, o twardości od 150 do 650 HB i to, że coś jest zrobione ze szwedzkiej stali to nie znaczy, że jest lepsze. HSW pokazała, ze jest w stanie wyprodukować lepsza stal pancerna dla Rosomaka od SAAB. Wielton używa Domex-u i Hardox-u od 350HB do 650HB, który jest odpowiednio wytrzymały dla tego typu zastosowań. Proponował bym Wieltona PRS-2/W8 cena jak dobrze pamiętam z wystawy w lipcu to 36000 netto (startowa), trzeba zaznaczyć, iż pomimo , że w Wieluniu od niedawna są robione przyczepy dla rolnictwa to wykorzystano przy ich projektowaniu doświadczenia z naczep do ciągników siodłowych.

Ja mam Joskina 6500/18BC125 o ładowności 16ton i sobie go chwalę za dobre wykonanie, niezawodność i ochronę antykorozyjną.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    28

Oglądałem te przyczepy z Pom-Eko i jestem mile zaskoczony, a ich wielkim plusem jest szeroki rozstaw kół, ale czy one są droższe niż MT czy wielton ??? bo się w tym nie orientuję. Jeżeli bym kupował zwykłą dwu osiową przyczepę o ładowności np 14 t to bym wybrał wieltona, tylko że znowu w MT można wziąść nadstawkę 800mm zamiast 600 no a co za tym idzie więcej wejdzie, a w wieltonie już nie można. Jeżeli chodziło by o przyczpę na tandemie (a taka by się kiedyś bardzo przydała) to wybrał bym MT bo można zastosować w niej oś skrętną i hydrauliczne otwieranie tylnej burty, chyba że w Pom Eko montowali by takie wyposażenie, bo ich przyczepa tandem tak mi się podoba że cho cho B)


Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na grubość burt, grubość profili. Ważnym elementem jest gęstość spawów, tu mogę od razu napisać, ze MT ma dwa razy gęściej spawane burty. Wielkość ogumienia, rozstaw kół, bo ma to duże znaczenie. Warfamę od razu bym skreślił, bo jakość wykonania tej przyczepy pozostawia wiele do życzenia. Pronara można doposażyć tak, aby był porównywalny z MT, więc wtedy mamą sensowną przyczepę przystosowaną do jazdy z 40km/h. MT jest konstrukcją najbardziej zaawansowaną i dopracowaną, mam tu na względzie także jakoś powłoki lakierniczej. W MT spina się jedynie górna burtę, ale za to w dwóch miejscach, zaś u konkurencji dolna i górna burta mają po jednym łańcuchu. Pod uwagę bierzesz TB10000 mam rozumieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

W sumie to nie wiem, czy jest sens... TB 10001 ma wahacze, no i homologacje do 30... Jeśli zmieniłbym opony na te lepsze, to nie mogłbym i tak jechać 40? Jeszcze nie pisałem o cenniki, trzeba bedzie spr. jaka róznica jest. Dla mnie bedzie najważniejszy rozstaw kół, nie zanosi sie na długie dystanse do pokonywania, ale kto wie. Do ostatecznej decyzji którą brać i czy w ogole brać też jeszcze czas.

Dzięki za odp!


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36

Ja uważam, że producenci przyczep są jak równy z równy,m i nie ma tutaj sensu kogoś faworyzować. Nabywca powinien sobie odpowiedzieć na pytanie do czego ta przyczepa będzie mu służyć, jakie ewentualne wyposażenie dodatkowe mu będzie potrzebne. Producenci oferują rózne konfiguracje wyposażenia i jest w czym wybierać (plandeka, różne rodzaje ogumienia, burty otwierane w różnych kierunkach, otwieranie hydrauliczne burt, trójstronny wywrot itd. itp.). Więc dobrze się zastanów, co dany producent ci oferuje z wyposażenia dodatkowego, a będzie ci potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

A Wieltona nie bierzesz pod uwagę? przecież jest cenowo tak samo jak MT?

 

EDIT: nie patrzyłem że chcesz tamdem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

W jakimś temacie o cięzarówkach odradziliście kupno, wiec zaczynam sie rozglądać w tym temacie... Nie wiem co i jak na razie z jakością, u mnie w okolicy mają wielgachne wagony porobione z jakichs zachodnich typu Krone, albo Autosanki itp. Nikt nowych nie kupuje.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    871

Niewiem kto ci odradzil Wieltona ale to był chyba duży blad. Bedzie to jezeli juz nie jest powazna konkurencja dla MT czy Pronaru.

btw. brałes pod uwage Oehler?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@marjanjd dał linki do tandemów więc z Wieltonem się nie wyrywałem. U mnie też większość kupuje stare i je remontuje. Zależy od kursu euro, ale Oehler jest tańszy niz Fliegl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

Nie zakładałem nowego tematu gdyż ten jest bardzo podobny.

 

Stoję przez wyborem dwóch nowych przyczep: 10T i 14T i pojawia się pytanie jakie przyczepy doradzacie w rozsądnej cenie gdyż jak na razie myślę nad Metaltechem i Wieltonem i nie wiem na którą się zdecydować. Metaltech słyszałem, że jest bardzo szczelny natomiast Wielton ma twardą ramę. Jakiekolwiek przyczepy oferują hydrauliczne otwieranie burt rozwiązane lepiej nić MT? Są może jakieś inne ciekawe propozycje? Oehler to dobra firma? W jakich cenach oscyluje? Przyczepy będą używane tylko w żniwa przy transporcie rzepaku (dlatego musi być szczelna) i zbóż.

 

Pozdrawiam


Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych

Politechnika Warszawska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Ja bym proponował Wieltona, sam się do PRS-2/W14 (14 ton ładowności) przymierzam, tylko czekam co wyniknie z sytuacji jaka obecnie zapanowała u mojego znajomego, bo to mocna powiązana finansowo sprawa


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aadams7    0

@Libero ja też się wachałęm miedzy MT a wieltonem i wybór padł na wieltona opcja na full wypasie 10t i jak na razie nie mogę narzekać, mt jakośćiowo nie odbiega od wieltona natomiast wielton jest tańszy


Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

nie wydaje mi sie zeby wielton był tańszy od MT, przynajmniej jśli chodzi o 8tonowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aadams7    0

kolego w przedziele 10t z tym samym wyposażeniu róznica jakieś 3-4tyś wielton tanszy


Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominik0020
      Witam wszystkich zainteresowanych profesjonalnym remontem przyczepy.
      na zamówienie mogę wykonać remont każdej przyczepy. Specjalizuje się w remontach skrzyń ładunkowych, montuje systemy dolnego i górnego otwierania burt. jeżeli jesteś zainteresowany to pisz!! zdjęcia dostępne na e-mail, mój adres dominik020@vp.pl
    • Przez Radek000111
      mam zwykłą, starą przyczepe 3 tonową, ile atmosfer powinna miec kołach żeby nie siadły opony pod ciężarem?????
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez kamil5421
      Witam przymierzam się do zakupu przyczepy typu tandem, interesują mnie dwa modele firmy pronar t669 i t700. Może ktoś użytkuje któraś z nich i może wyrazić swoje opinie na ich temat.
    • Przez ene
      Proszę o opinie z użytkowania i jak ogólnie z funkcjonowaniem i awaryjnością. Rozglądam się za wywrotką używaną i niekiedy się spotyka taki typ wywrotu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj