Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja w c330 mam chińskie opony i już jedna 4 sezon druga jest rok nowsza i jak do tej pory nie zauważyłem na nich jakiś ogromnych pęknięć, nie widać nawet dużego zużycia, a 30 ma prace co dzień :(

Opublikowano

petlasa mam w przyczepie idzie 3 rok i na razie bez zastrzeżeń ` :)

 

trzeba już pomyśleć o oponach do 330 bo dętkę widać gdzieniegdzie :):) chciałem radialne ale teraz już nie robią 12,4R28 :) jedynie ze wschodu dnieproshina za ok 850

albo zwykłe kormoranki za 750 :)

Opublikowano

też właśnie myślę o nowych oponkach do 330 i wybiorę chyba petlas traktor długo nie pochodzi znaczy się ciągnik jest sąsiada ale on już długo nie pociągnie na gospodarstwie ma swoje lata nie chce mu się już więc chyba ciągnik przepisze na mnie . te opony mogę dostać po 560zł/szt i 90zł przesyłka przy 2szt wyjdzie mnie to 1210zł myślę że na parę ładnych lat starczą przecież to nie nowy jd że jedzie 60km/h i musi mieć super przyczepność na lodzie :)

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

Kolego ale popatrz na bieżnik z mojego linka a z twojej galerii.Te opony mają inne bieżniki. Wrzucam fotkę mojej oponki od ciapka ma 8 lat. OPONA OPONA2 Widocznie to pęknięcie to czysty przypadek , bo rzadkość by coś takiego stało się w tej oponie tak samo od siebie.

Opublikowano

A ja się nie znam ale powiem ci tak ...... jeżeli traktor albo ciągnik jak wolisz robi tylko polu to kormoran , ale jak użytkujesz go do transportu to Mitas albo Petlas .........a dlaczego to wystarczy zobaczć ile klocków jest na obwodzie im więcej tym lepiej na drodze

Opublikowano

30-ka stoi już na nowych kapciach myślałem założyć radialki ale cena (1100zł) mnie odstraszyła, zdecydowałem się na petlasa (kupiłem za 700) mam nadzieje że parę lat posłuży

Opublikowano

sraka nie śliskie , mam je juz kawałek i wiem jakie są , opony to sa sliskie jak niemasz protektora i mielisz w miejscu , jak nie jeżdzisz dużo asfaltem to kazda bedzie długo , a jak jeździsz sporo to czy taka czy tak zaraz się będzie zcierać , przeciez to jest guma

Opublikowano

witam po przerwie,ma prosbe do starszyzny,w moim/dziadków ciapku tylnie opny sa pratycznie lyse,co dalo mi znac przy wczorajszej podorywce(dobrze mówie/pisze?)

dobra,koniec OT,wiec jakie kupic najlepiej opony???budzet na komplet max 1500zl,opony maja byc nowe,i dobrze jak by wytrzymaly polowe tego co stare 25 letnie;

p.s.czemu w ciagniku bieznik tylnich opona zjada mi bardziej od wewnatrz???i czy metodami chalupniczymi udo wymienic mi sie oponke?

Opublikowano

mozesz probowac samemu, ale to będzie męka. Odłóż kase na oponiarza i po problemie, zaoszczedzisz czasu i nerwów.

 

jeśli zjada Ci od wewnątrz, to albo masz za duże ciśnienie, albo jeździsz dużo po utwardzonym, albo poprostu taka opona (kartofel).

 

ps. nie ma 'tylnia' jest 'tylna' opona. ;)

pozdro

 

tu masz linka do bieżnikowanej oponki do ciapka za 600zł/szt. Ja bym raczej nie kupił takiej, ale jeśli dużo nie robisz w roku, to myśle że styknie!

http://moto.allegro.pl/opony-opona-bieznikowana-ursus-12-4-28-c-330-c330-i1846256560.html

Opublikowano (edytowane)

dzieki za pomoc,co do zjadania mi nie chodzilo o to ze zjada opone tylko ze srodka,tylko o to ze zjada czesc opony od strony samych zwolnic;

jednak wolal bym nowe oponki,jak robic to raz a do porzadku,biednych ludzi na tanie rzeczy nie stac,a majac 15 lat do takich sie zaliczam;

co do nierównego zjadania opon,teraz po zobaczeniu nowej opony mam wrazenie ze moje opny nie równo sie zuzywaja z tego wzgledu ze nie co sie juz zuzywac;

Edytowane przez Szudy
Opublikowano

Nie kupuj opony bieżnikowanej chyba że za darmo dostaniesz, ja z tej firmy kupiłem oponę w marcu to już widać pęknięcia i inne wady jak już to nowa opona P.s ja sam zbijałem opony,spuszczasz powietrze , podnosisz ciągnik bijesz młotem w oponę żeby odeszła dobre łyżki i sama schodzi :) Jak mi powiedzieli za wymianę jednej opony 50 zł to wolałem się sam mordować :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v