Skocz do zawartości

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dlatego między nogami aby podczas obsługi tura prawą ręką, mógł swobodnie obsługiwać ciągnik lewą ręką, będzie założone wspomaganie, a następnie rozdzielacz pod tura będzie usytuowany wygodnie pod prawą rękę

Opublikowano

Pracuje z ładowaczem sporo i nie chciałbym mieć dźwigni między nogami. Dla mnie nie jest problemem zmiana biegu oryginalną dźwignią lewą ręką. Ile czasu na tym zaoszczędzisz przekładając lewą bez odrywania prawej z rozdzielacza. Jak nie masz wspomagania to żadna wygoda, bo przy ciężkim ładunku i tak potrzebne są obie ręce do kręcenia. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby się bieg zakleszczył a jeżdżę już tym ciągnikiem 15 lat,co najwyżej to czasem jest zgrzyt i nie wchodzi, ale to kwestia weregulowania sprzęgła.

Opublikowano

Dzięki za wszelkie informacje i wiem że kazdy ma swoje zdanie i uwagi na dany temat i to rozumiem, ale chcę to przerobić też ze względu na brata który miał wypadek z prawą reką i w 100% nie jest już sprawna.

Opublikowano

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym czy możliwe jest zamontowanie skrzyni biegów od jakiegoś większego modelu zetora lub ursusa do 7211 lub 360 tak aby gałka zmiany biegów była po prawej stronie  jak np.w c 912 

Opublikowano

Fascynujące :rolleyes: . Co w związku z tym ? Do jakich wniosków Cię ta myśl doprowadziła B) ?

Opublikowano

Ale w czym on tą skrzynię chce zamontować ? :P Wiecie , bo Ja nie :D .

Opublikowano

No ale jeszcze sam nie wie w którym B) . Chyba się komuś nudzi .

Opublikowano

Nie, on chce żeby drążek zmiany nie był przy kierownicy tylko po prawej stronie siedzenia kierowcy jak w serii ciężkiej :)

Ogólnie jest to osiągalne tylko jest bardzo dużo roboty. Gotowe części możliwe że bd pasowały od Zetora np. 5341. Żeby to przerobić jest to możliwe ale sama pokrywa i mechanizm koło 2 tys. bd kosztował, w dodatku musisz przerobić nacięcia na wodzikach

Opublikowano

Po pierwsze to było pytanie i oczekiwałem odpowiedzi "normalnych"  

Dwa to nic nie chcę wsadzać tylko spytałem czy jest to wg. możliwe ,ok

NIe jestem specem od mechaniki więc pytam ,chyba miedzy innymi po to jest te forum 

Opublikowano (edytowane)

Jak nie jesteś specem  to nawet nie ma co zaczynać z tobą tematu czy w ogóle jest coś takie możliwe bo na pewno bys tego nie zrobił głupi tym by się zajął co by miał kasę i bardzo dużego wolnego czasu żeby się bawić przeróbki, z roku na rok coraz lepsze pomysły ma gimbaza  nie długo będą dawać pomysły czy da się silnik zamontować 6  garowy z ciężkiego Ursusa do c-360 Bo jak się to się bawić po całości

Edytowane przez Adi96

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:

      2:
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :

      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
       
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v