Skocz do zawartości
News
kuzi160

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamyk514    1

Gdzieś na forum jest podobny tema ale nie mogę znaleźć ;)

Wogule nie wiem czy to się opłaca chyba że samo sobie wszystko zrobisz i cena silnika może być wysoka

A tak wogule to ile może kosztować taki silnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Ja słyszałem że ktoś założył głowice od 4-garowego zetora do C-360 i miał troche więcej mocy ale głowica miałe większe otwory niż w C-360


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

posować to pasuje, ale silnik zetora jest na pewno bardzo drogi i lepiej jak byś sprzedał C-360 i kupił se zetora ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Cena jak cena ale po co ci więcej mocy jak na uciągu i tak jej nie przybędzie bedzie tylko większe spalanie. Chyba że chcesz silnik od 5211 3 cylindry na allegro jest taki ursus c360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    44

bo nie bedzie mial wiekszej masy a uciag zalezy od masy, silnik bedzie ciagnal wiecej ale co z tego jak zacznie buksowac do tego silnik sie nie zadusi to od razu bedzie sie w ziemie wbijał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzi160    0

Zapomniałem dodac ze moj ciagnik pracuje glownie w transporcie i smiga z 2 przyczepami materiałow budowlanych, piachu itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

według mnie to sprzedaj tą 60 i kup se zetora 7211, będziesz miał bez żadnych przeróbek i jeszcze jaki komfort ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Chyba że tak. Slyszałem że niektorzy rozwiercają silnik od c-360 i wkładają tłoki od 6211 i wtedy staje się mocniejszy i jeszcze zmiana dawki paliwa(jak coś mówie nie tak to proszę mnie poprawić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    91

Niezły pomysł z tym silnikiem. Dobry by był do sieczkarni, orkana, prasy, a i w pługu czy kultywatorze by chodził jak trzeba, nie brakowałoby mocy. Spalanie niewiele większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychusob    0

witam prosze o opinie na temat mojej przeróbki. Silnik ursusa przerobiłem na zetora. Dałem blok do szlifu założyłem tłoki,tuleje,wał,panewki zetora 7211 i co najważniejsze założyłem głowice od 4011 bo mają większe gniazda ssące. Założyłem opony ,,16" tarcze sprzegłowe oraz pompe olejową od 7211. Podnośnik; dodatkowy śiłownik z boku tokarz przerobił mi tłok założył manczety od cyklopa (gwarantuje ze wytrzyma 10 lat). Razem na sąsiada polu który ma gline oraliśmy on 7211 na 3 skiby dawal rade a ja 4.Jak on dokrecił 4 skibe to zetorek zdycha. Przywiozłem z Francji okazyjnie prase New Hollanda 654 w słomie idą oby dwa ale w sianokiszące zetor jęczy, no i moim jeszcze siągne aktywną 3m.Takrze jesli ktoś ma c360 4011 lub c355 i silnik do remontu to poleca :P:):) przerubke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Nie w tym temacie !! "Elektryka ciagników - schematy" poproś moda o przeniesienie :P


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychusob    0

jesli chodzi o koszta; szlif bloku,wyzerowanie,korbowody regeneracja głowic 900 zł. Za cześć zapłaciłem ok.3500 zł łącznie z kolektorem wydechowym i tłumikiem zetora a robocizny nie licze bo sam to wykonałem. Jeśli chodzi o foty, wykonam je podczas pracy to napewno wrzuce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    44

nie ten dział kolego-pomyśl zanim napiszesz temat.

A tak ogolnie to słabego zetora ma ten twój sąsiad :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

za pisanie takich glupot to chyba % sie nalezy.za uwazanie innych za naiwnych idiotow,ktorzy uwierza we wszystko co ktos pisze


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychusob    0
Napisano (edytowany)

jacus sam jesteś idiotom !!!!!!!!!!!!! pojęcia o mechanice debilu nie masz a się wypowiadasz o mojej przeróbce. Będzie pisało w kolejnym numerze Top Agrar Polska oraz krok po kroku jak to zrobiłem

 

poleciało ostrzeżenie!

Edytowano przez tommy66692

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez jedrus2020
      Tak jak w tytule. Uszkodzeniu uległa jedna z łapek 1 stopnia (od jazdy).Pytanie czy można ją wymienić bez rozpoławiania ciągnika przez okienko rewizyjne.
    • Przez Matip53
      Witam. Mam takie małe pytanie , ile kosztuje remont skrzyni biegów i tylnego mostu z robocizną i bez w ursusie c360 ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.