Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak Ci pomóc? Przyjechać i Ci to naprawić? A może byś tak z łaski swojej napisał czy masz prądnicę czy alternator? Jeżeli masz alternator to sprawdź go zgodnie z tym:
98ed71a30b6cde2cm.jpg

Opublikowano (edytowane)

Panowie a jak sprawdzić czy regulator napięcia jest sprawny? Bo prądnica była remontowana razem z silnikiem w zakładzie. A caly czas świeci mi się kontrolka ładowania.
A i czym sie różnią oznaczenia na regulatorze? Bo widziałem ze jest rg15a/c/d??

Edytowane przez Misiaul
Opublikowano

Witam. U mnie w 360-3P siedzi alternator Elmot A115-45k. Kontrolka ładowania gasła ok. 1200 obr./min przy żarówce 2W. Był jednak problem z tym że jarzyła się przy dodawaniu gazu, szczególnie po włączeniu np. świateł. Po wymianie żarówki na 4W problem ustał. Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ? Wiem dlaczego teraz wcześniej - bo od ok. 900 obr./min zaczyna ładować, ale nie umiem sobie wytłumaczyć dlaczego teraz już nie jarzy się kontrolka przy wyższych obrotach. I kolejna sprawa, jak wymienić w takim alternatorze łożysko, ponieważ jest ono pomiędzy pierścieniami ślizgowymi a uzwojeniem wirnika ? Z góry dzięki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zdejmujesz pierścienie ściągaczem, następnie wymieniasz łożysko i montujesz pierścienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v