Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy czy ktos moglby mi podac oryginalne ksiazkowe wymiary wałka sprzęgłowego 1 stopnia do c360??? konkretnie chodzi mi o srednice tego otworu na koncowke walka głownego, ale jesli ktos ma wszystkie to byłbym bardzo wdzieczny :D

pozdrawiam ;p

Opublikowano

A po co ci to?? tam wchodza igiełki spr. w katalogu ile szt bo nie pamietam. na smar przyklaej i wsuń walek i ok.

Podpowiedzcie rozwiązanie na pier...lone zatrzaski, które blokują wrzucenie biegu. Wymieniłem listwy, zatrzaski i reguluje -jak lekko wchodzą(zatrzas poluzowany) to wyskakują, jak nie wyskakuja(zatrzaski skrecone) to wbic biegu nie można. normalnie można kota dostać. Tyby ok.

Opublikowano (edytowane)

a u mnie z kolei w 3p skrzynia po remoncie "wyła" gorzej niz przed remontem , ale chyba sie dotarła bo teraz jest ciszej . A przed remontem to taki był zuzyty wałek ("dyfer chyba" ) i koło talezowe ze jak sie jechało to nie mozna było nic powiedziec -tak głosno było . Najlepiej byłoby chyba zamontowac cały tylny most od zetora jakiegos pochodnego.

 

niekoniecznie cały wystarczylo by zmienic koło talerzowe i atak zetorowskie koszt okolo 800zl

ale jeszcze problem zwolnic zostaje do cichych nie naleza ;)

taki urok tego ciagnika :P

Edytowane przez luku1988
Opublikowano

atak i wieniec od zetora kosztuja jakies 300-400 zł zalezy gdzie kupujesz :D ostatnio widzialem taki zestawik na allegro za 350 zł ;p reszte tj. kola koronowe i satelity mozna zostawic stare jesli niema luzow, ale jesli juz sie wyjmuje dyfer z mostu to warto wymienic podkladki kuliste na satelitach i na kolach koronowych- niewielka inwestycja a robi róznice :D

Opublikowano

Witam,

poszukuje wałka głównego skrzyni biegów od ursusa c360 w stanie złomowym/złym itp.

Potrzebuje z niego 50mm wielowypustu na pracę zaliczeniową na politechnice. Mógłby ktoś poratować??

Opublikowano

Witam i proszę o pomoc!!

Dzis podczas odśnieżania zaklesczyły mi się biegi

po odkleszczeniu biegów wrzuciłem 1 i przejechalem 10 m i bieg sam wyleciał i dodatkowo silnik zaczol się 'mulic" i gasnąć

teraz po odpaleniu ciągnika biegi chodza normalnie sa odklesczone

ale gdy pusci się sprzegło ciągnik nie rusza i silnik gasnie tak jakby cos przyblokowało skrzynie.

 

Ktoś wie czego to może być przyczyna?

 

proszę o szybką odpowieź

Opublikowano

Moim zdaniem to należy go odblokować na wodzikach często mi się to zdarzało jak robiłem jeszcze podorywke :P Chociaż nie wiadomo czy coś się nie schrzaniło poczekałbym na rady innych

Opublikowano

Witam mam problem ze skrzynią w c360 dzisiaj rano biegi mi się tak mocno zakleszczyły że ułamał mi się ząbek na trybie i jak sprzęgło puszcze to strasznie stuka bo brakuje zęba jednego i przeskakuje jest to ten tryb na dole skrzyni do polowy zalany w oleju i moje pytanie jak dojść do tego trybu żeby go wymienić proszę o pomoc :(

Opublikowano

Ale tył tylko trzeba rozjechać od skrzyni a przód nie i ten wałek powinien z tymi trybami tak w książce napraw jest to bodajże nr. 26 chyba jutro z rana chcę się zabrać za to

 

2 zęby są po kolei ułamane i dlatego tak stuka mocno dzisiaj spuściłem olej to widać to dokładnie a koszt tego trybu jaki orientacyjnie tak może robił ktoś to kiedyś bo u nas to nie za bardzo

Opublikowano

Mechanik będzie tylko muszę go rozpołowić ale nie rozjeżdżać go ale chcę tylko informacji mniej więcej co i jak i czy rozbierać na 3 części czy tylko tylnim mostem wystarczy odjechać tylko tyle chcę ale jeśli nikt niewie to spoko rozumiem jak zrobię to odezwę się

Opublikowano

Dzisiaj rozjechałem na 3 części jutro będę robił te koła biegów które zęby są ułamane i ukruszone niektóre ale zrobię i będzie zgłowy trochę nerwów i pracy ale trudno trzeba to trzeba jak zrobię dam znać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v