Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To masz tak samo jak u mnie.Ja już remont skrzyni skończyłem teraz kończymy tylni most. Krótki wałek wyjąłeś, łożyska wybiłeś?Spróbuj przesunąć kliny na dolnym wałku (są jeden za drugim).

Edytowane przez milanreal1
orty
Opublikowano

takwyjąłem te kliny i wogule wszystko co mogło trzymać te tryby no ale udało mi sie siła przecinaka zbić je w koncu wał miałem skrzywiony i strasznie wyżłobiony (mam ciagnik ten od roku) i raczej pół skrzyni musze wymienić tylko chyba kiedy wymieniam np dolny tryb to i górny musze??bo zauwazyłem ze łozyska wałka który idzie na mechanizm różnicowy też mam wyrobone ... nalezy przetoczyć tez wał wraz z załozeniem nowych łożysk??

Opublikowano

Muszę wymontowac i rozebrać skrzynie biegów C-360.

Oprócz kluczy płaskich i nasadowych jakie muszę mieć specialne narzędzia,ściągacze,wybijaki itp.?

Czy potrzebna jest prasa?

Czy muszę do wyjecia skrzyni ściągać kabinę.

W jakiej kolejnośći wymontować podzespoły,czy najpier silnik ze skrzynią od mostu i odjechać i odkręcić skrzynie od silnika,

czy silnik od skrzyni a później skrzynie od mostu?

Opublikowano

Ja za krótki wałek dolny, wałek górny, wałek sprzęgłowy i wszystkie koła zębate oprócz koła reduktora i WOM-u a także łożyska zapłaciłem 1300 zł części Skropol Siennica. Przetoczenie wałka nic ci nie da bo zmniejszysz jego średnicę i koła zębate będą miały za duży luz. Wymień go na nowy.

Opublikowano

dzieki za podpowiedź bo nie ma mi kto doradzić bo każdy myśli ze młody głupi przynajmniej u nas silnik sam sobie zrobiłem bo miał straszne luzy na wale tak ze to nie było problemem tylko ta skrzynia dzieki za rady przydadza sie napewno

Opublikowano

cześć mam jescze jeden problem mianowicie w jaki sposób mam wbić tryby stałego zazębienia w c360 na wałek ? został mi tryb 1-szego biegu na wałku i nie wim czy mam go zbić i po kolei od strony mostu wsuwać go w poszczególne zbatki ? a i kiedy kliny mam bbić ? prosze o podpowiedź

Opublikowano

Mam pytanie: jak zlikwidować stukanie na wstecznym(trwa to dłuższy czas a chciałbym teraz to naprawić). Prawdopodobnie zużyty jest tryb i ośka. Czy w obudowie skrzyni trzeba też przetoczyć otwory? Spotkał się ktoś z podobnym problemem?

Opublikowano

całkiem możlize ze masz wyrobiona zembatkę koła wstecznego biegu na skrzyni masz trakie wybrzuszenie z prawej strony skoro mówisz ze tam ci grzechocze i w tym wybrzyuszeniu znajduje sie tenze wałek najlepiej mozesz sie przekonaćo tym czy to jego wina odkręcając pokrywe skrzyni biegów (zdemontój sobie piramidkę od drązka zmiany łatwiej bedzie) później pare śrób i dekiel do góry ci pódzie to jes chwila roboty a gdybys nie widział nic to radze zlać olej ze skrzyni ułatwi ci to wszyskto bo mozesz mić wyrobiony tez tryb na wałku stałego zazebienia...

Opublikowano

@Dom612 Ja koła zębate wbijałem na zewnątrz skrzyni na kowadle i odrazu wkładane były kliny. @jaco512 jeżeli masz takie objawy to łożyska igiełkowe ośka i możliwe ,że koła wstecznego biegu są do wymiany , nie wymienisz ich jeżeli nie wyjmiesz wałka górnego skrzyni biegów.

Opublikowano

Witam Panów.

Mam problem ze skrzynią biegów w c360. A dokładniej chodzi o 3 bieg. od jakis paru lat na 3 biegu bardzo hałasowała skrzynia, więc postanowiłem zrobic remont. Zostały wymienione zębatki, wszystkie łożyska i ten główny wałek na które wchodzą zębatki biegów. Poza tym jeszcze tuleja od Womu i jeszcze pare drobiazgów.

Ale niestety po złożeniu okazało sie że problem nie zniknoł.Na 3 biegu nadal hałasuje moze troche mniej ale jednak, szczególnie np. jak dzisiaj jechałem pod góre z załadowanym turem to mocno hałasowało. Co to może byc? Pomóżcie!!!

Opublikowano

wtrące się z moim pytaniem :

kupiłem niedawno c 360 z 81 roku, w okolicach korka od skrzyni biegów wycieka olej , facet od którego go kupiłem zapewnia że wlał za dużo płynu i przez to ciągnik go gubi , to jest możliwe ? bo nie chce mi się w to wierzyć , a pozatym za tym patyczuk od sprawdzania poziomu płynu pokazuje jakby było tylko z 5 mm płynu

proszę o odpowiedź

dodam że korek jest bardzo mocno dokręcony

Opublikowano

Witam, mam podobny problem jak wcześniej pisali koledzy, mianowicie stuka mi coś na 3-biegu jak jest na wolnych obrotach to nawet nie, ale jak dodam gazu to stuka coraz głośniej,pozostałe biegi są w porządku, a czy przyczyna może być to że źle odkleszczyłem skrzynie na 3-biegu?

Opublikowano (edytowane)

witam , mój problem polega na tym iż po remoncie skrzyni w C 360 zaczął strasznie wyć tylny most, wyje tak głośno że nie da się jechać na 3 , 4 i 5-tce. Sam remont skrzyni zaczął się od stuków na 4 i 5-tce, do wymiany poszły wszystkie łożyska tryby 4 i 5-tki, tryb od wstecznego ( ten podwójny) , wałek 1 i 2 stopnia, biegi wchodzą elegancko bez zgrzytów . Czy możliwe że podczas składania za mocno skręciłem zębatkę na wałku atakującym i ścisnołem łożyska na tym wałku i tak wyje??????

Edytowane przez Ramzes360

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v