Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam tak naprawde po co chcesz wyciszac kabine a tymbardziej skrzynki od aku . to nic nie da poniewaz sa one na dole kabiny jak juz to proponuje uszczelnic kabine by nie przeciekała i nie wiało to jest podstawa a uszczelki dokupisz w pirwszym leprzym sklepie motoryzacyjnym tzw. z metra wymierz i kup zainstaluj zrób podbitke dachu i jest ok .pozdrawiam :rolleyes:

Opublikowano

sprobuj najpierw uszczelic kabine jak radzi kolega wyzej i zalezy w jakim stanie jest tłumik czy jest juz stary przepalony w ciezkiej pracy sie wszystko okaze jak to nie da rezultatu to wtedy zakładaj maty wygłuszjaca najpierw od strony silnika później mozna podłoge wygłuszyc tego na allegro pełno. uszczelki mozna zakupic na metry w agromie, grene, lub innym wiekszym sklepie rolniczym.

Opublikowano

Podaj ile kasy chcesz wydać to powiem Ci czym wyciszyć :) ale tak na poważnie to raczej jak najmniej więc na gołą blachę możesz przykleić taśmę dekarską lub maty bitumiczne (tylko, że dekarka zdaje się że powinna się lepiej trzymać). A do wyciszania kabiny możesz użyć poroso http://www.bitmat.pl/pl/p/Filc-wygluszajacy-z-rolki-POROSO/250 To by były w miarę tania wersja wygłuszenie. Może nie najlepsza ale powinno być lepiej. Ten filc (poroso) to za grosze dostaniesz na szrotach z aut. w dodatku powinien być z matą bitumiczną razem.

Opublikowano

Jakie to dokładnie maty? Natomiast jeśli chodzi o wygłuszenie to w pierwszej kolejności przegroda pod deską rozdzielczą aby odizolować się od silnika bo tędy najwięcej hałasu się dostaje. Później podłoga i dach.

Opublikowano

W c 385 wszystko hałasuje ale czy silnik jest takim podstawowym problemem to bym polemizował ;)

Zaczął bym od wyeliminowania skrzypienia , piszczenia czy dzwonienia jakis elementów z reguły sa to dźwignie od podnośnika i hydrauliki, ręczny hamulec czy łącznik pedałów hamulca możnego.

Następnie jak piszą koledzy uszczelnić kabinę.

Nieprzyjemne buczenie mogą też powodować pełne felgi w połączeniu z gołymi błotnikami. Na botniki pasowało by dac samoprzylepna mate bitumiczna aby nie wpadały w wibracje i dopiero na to wyciszenie. Podobnie można zrobić z podłogą  i nie zapominać o gumach na dźwigniach biegów czy pedałów itp.

Opublikowano

Maty będą dobre  a na to kup wykładzinę gumową albo orginalna albo sam sobie dotnij. W internecie jest pełno różnych materiałów wygłuszajacych tak że z doborem nie ma problemu.

 

Opublikowano

u mnie strasznie warczy silnik bo taki tłumik mam długi prawie przelot ;p a wygłuszenie doprowadziło do efektu 82 decybeli :P a zetor 7211 ma 85 :P w standardzie musze zmierzyc ile jest w moim bo jest ciszej bo wersja z holandii ;p wiecej wygłuszeń ma a w 904 jeszcze mesze kilka punktów dogłuszyc i wymienic uszczelki w drzwiach bo dziurki sa wiec pewnie te 80 decybeli spokojnie uzyska :D a moze sie uda jeszcze bardziej wyciszyc :)

 

zrobie zdjęcie tej pokrywki tam pod szybą no nawet tam tata zwinął w rulnonik jakąs mate i włozył zaraz pod kokpit przed szybe :) w wersji exportowej 914 widziałem ze od strony silnika pod kokpitem wygłuszenie było przyklejone do szyby postaram sie fotki porobic i tu powrzucac :)

 

bardzo ładnie wygłuszenie kabiny ze masz 82 decybeli.

pytanie co masz na podłodze ?

bys zrobił zdjecia co i jak gdzie masz wygłuszone na pewno mi i inym przydadzą sie

Opublikowano

Jeżeli byś chciał możliwie jak najtańszym kosztem to kup wyciszenia na szrocie z samochodów (poroso, poroso z gumą) i napchaj przed deską rozdzielczą aby się odizolować od silnika. Z zewnątrz możesz jakąś blachę dociąć aby to wyglądało w miarę estetycznie.

Opublikowano

a chce jeszcze przykleić maty pod kabinę na zewnątrz . jakie maty polecacie pod kabine, tam piasek woda moze dostac sie,

patrzałem w zetor 7745 turbo mam wsedzie maty gdzie idzie i w nim cicho jak w aucie

Opublikowano

Panowie ja zastosowalem od spodu ocieplenie od kominkow dalem folia do dolu dach blotniki i podloga w srodku byla juz zrobiona fabrycznie teraz jest w miare zostalo mi wygluszyc deske rozdzielcza i szybe za deska zrobje to zwykla gabka o grubosci jakies 5cm poprostu ja przykleje na klej do wykladzin wszystkie pedaly i dzwgnie tak samo od zewnatrz zrobie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v