Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie mam taka prośbe o przekazanie mi wskazówek na temat jak wyeliminować luzy w kierownicy????

Kiedy krence kierownicą musze przynajmniej 2 obroty zrobić zeby zaczeła skrencać??

Kierownica sie unosi i opuszcza jest tam straszny luz i chodzi na boki prawa>>lewa...Czy ktoś to naprawiał???I wie co i jak???Bardzo prosze o wskazówki

Opublikowano
Witajcie mam taka prośbe o przekazanie mi wskazówek na temat jak wyeliminować luzy w kierownicy????

Kiedy krence kierownicą musze przynajmniej 2 obroty zrobić zeby zaczeła skrencać??

Kierownica sie unosi i opuszcza jest tam straszny luz i chodzi na boki prawa>>lewa...Czy ktoś to naprawiał???I wie co i jak???Bardzo prosze o wskazówki

No tak dwa dni temu to samo miałem. a więc tak prawdopodobnie pękły ci łożyska stożkowe w kolumnie kierowniczej od wałka kierownicy albo się już rosypały. jeśli ten luz powstał odrazu to pękły a jeśli z biegiem czasu to się rosypały

Opublikowano

Witam jestem tu nowy posiadam c360 mam problem chodzi o to że dośc cięzko sie kreci u mnie kierownicą mój dziadek ma taką samą 60 i u niego o wiele lżej sie kręci nie ma wspomagania jak by co ja też nie mam.

 

Czy da sie to jakaoś choćby lekko jakoś naprawić nie wiem czy się coś smaruje czy jak czekam na wasze pomysły.

Opublikowano

Jakie końcówki i zwrotnice powiedzcie gdzie to jest i jak to się smaruje jak napiszecie to dam rade sory nie jestem tak obeznany jak wy powietrze w kołach jest okej opony to orginalne ursusowskie felgi też.

Opublikowano

z przoru masz wiecej...3albo 5 chyba..nie pamietam zreszta...

sprawdz caly uklad kierwniczy...od poczatku do konca...wyczysc jesli jest zabrudzone lub zablocone i sprawdz czy czasem jakas nie jest wykrecona i jej brak...

Opublikowano

przeguby niemają nic wspólnego z ciężkim kierowaniem się

a powietrze chyba widzi gościu że jest

lub że go niema

kolumna

napewno

a nie skrzypi Ci przy skręcaniu??

pod kierownicą???

Opublikowano

U mnie w 60 też czasami ciężko kręci się. Ale po nasmarowaniu wszystkich kalamitek (dokładnie chyba 4) jest lepiej i to dużo. No i dosyć często je smaruj. Jak często jeżdżę to raz na tydzień je smaruje i jest o niebo lepiej. A jeżeli to nie pomaga to chyba niestety czeka cię rozebrać kolumnę kierowniczą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez MFargo
      Czy jest sens założenia nawigacji jak stacja jest odemnie 40km. Dodam że ciemny jestem w tym temacie.
       
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v