Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wasz wszystkich ,prosze o pomoc w znalezieniu przyczyny stukania rok temu został przeprowadzony remat generalny głowica 5 dni temu przeszła regeneracje dodaje link z filmikie w celu lepszego rozszyfrowania 

Z góry dziekuje za pomoc

Opublikowano

Rozrzad to dawal by inne oznaki i np falowania silnika. Ja to bym sprawdzil czy to nie regulator obrotow w papie paliwowej tak nie swiruje. Wez kolego reka za pompe przy zapalonym silniku i sprawdz czy nie wyczujesz postukuwan tam

Opublikowano

Witam. Problem rozwiązany wybity klin na wałku rozrządu i wałek chodził jak chciał, bede robił wymianę wszystkich klinów na rozrządzie i wymian tulejki na kole pośrednim.

A jaki ole do pompy wtryskowej ??

Opublikowano (edytowane)

Wiesz co wcześniej tym nadmiarem ropa mi uciekała zawsze po odpaleniu a teraz juz nie ...czy to moze mieć jakiś zwiazek z tym ze nie ma oleju ?

Edytowane przez wicher1
Opublikowano

Witam

 

Robiłem nie dawno remont silnika ursus c 330 i teraz mam taki problem związany z pukaniem dodam że pukanie słychać nie zawsze przeważnie na 800/1000tyś obrotów nie jest to jakieś uciążliwe pukanie, ale przed remontem nie było tego pukania. Wszystko sprawdzone nawet po 3 razy i już ręcę opadają. Może ktoś coś pomoże w temacie jakieś sugestie?  

Opublikowano

Witam

 

Robiłem nie dawno remont silnika ursus c 330 i teraz mam taki problem związany z pukaniem dodam że pukanie słychać nie zawsze przeważnie na 800/1000tyś obrotów nie jest to jakieś uciążliwe pukanie, ale przed remontem nie było tego pukania. Wszystko sprawdzone nawet po 3 razy i już ręcę opadają. Może ktoś coś pomoże w temacie jakieś sugestie?  

Problem rozwiązany okazało się że wina leżała po stronie rozrządu a dokładniej bo jednej z kół zębatych dzięki za wyczerpującą pomoc.

Opublikowano

Czołem koledzy,

 

Jak łatwo się domyślić pojawiło się u mnie stukanie w silniku ;) .

Pojawia się ono przy ciężkich pracach, kiedy ciapek mocno się nagrzeje (poza zielone pole na skali), a nagrzewa się bardzo szybko (pewnie kamień w chłodnicy). Stukanie nasila się przy konkretniejszych obrotach (od 1600 wzwyż, a przy 2000 to już klekocze solidnie) ale nie wpływa to na jakość pracy silnika, po prostu się tłucze. Po ostygnięciu wszystko wraca do normy i silnik pracuje normalnie. Dodam, że ciapek nie ma problemów z zapalaniem.

Co może być przyczyną, co sprawdzić?

Opublikowano

Luzy zaworowe sprawdzałeś? Skoro się tak grzeje to warto przedmuchać chłodnicę powietrzem w celu jej oczyszczenia, ponieważ nie koniecznie kamień w środku może być przyczyną grzania się. 

  • Like 1
Opublikowano

Witam, panowie pomóżcie, bo już nie mam cierpliwości do tego ciągnika, zrobiony remont silnika, szlif głowicy i wymiana wszystkich zaworów i sprężyn głowicy, po odpaleniu i wejściu na wyższe obroty zawory sie tak tłuką że prawie silnika nie słysze, na małych obrotach tego nie ma, dodam, ze przed regeneracją głowicy wszystkie zawory miałem na równo, natomiast teraz wydechowe mam na równo z głowicą, natomiast ssące wystają, mam nadzieje że wiadomo o co mi chodzi, nie jestem mechanikiem, luzy ustawiłem wszystkie na 0,2mm, nic to nie dało.

Opublikowano

Ile tłok wystaje Ci ponad płaszczyzne bloku? U mnie wystawał 0.7 mm i się tukło.A może luz na sworzniu?

Nie wiem co za partacz robił Ci głowice jak zawory ssące io wydechowe mają wystawać 1.5-2mm nad płaszczyznę głowicy.Pewnie wstawili Ci zawory nadwymiarowe , albo żle utopili zawory w gniazdach.Prawidłowa regeneracja głowicy to nowe gniazda , prowadnice , dotarcie zaworów , szlif gniazd , kąty itp .

Opublikowano

Witam, Panowie mam problem z moim c360, po ustawieniu zaworów i pracy około 2 godz zawory na 3 cylindrze same się luzują i tak w kółko i już mnie to denerwuje, może ktoś wie co to może być

Opublikowano

Witam!

Od niedawna z moim ciapkiem coś się dzieje.

Mianowicie gdy jadę na polę i kiedy wcisnę mu 1200 obrotów to słychać dziwne pukanie w silniku.

Na wolnych obrotach nic nie słychać dopiero po 1000

Zauważyłem również że olej chlapie przez korek od czasu do czasu

Co to może być?

Pompa wtryskowa, silnik, tłoki, pierścienie czy wtryski?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v