Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Z tym przecieraniem to może być tak jak pisze bratrolnika bo te nowe dętki są naprawdę cienkie i delikatne. A co do opon to ja polecam firmę taurus radialne bo mam je założone w zetorze 16145 i spisują się bardzo dobrze. Protektor jest bardzo wysoki więc w polu nie ma problemu z przyczepnością a na drodze się tak szybko nie ścierają a ja nim sporo jeżdże po drodze.

Opublikowano (edytowane)

To może jak już to jest taki gorący temat to pozwolę się zapytać o opony przednie do MF255.Planuję założyć do niego tura także muszą być wytrzymałe a także żeby nie stawiały za dużego oporu przy skręcaniu.Doradzicie ??

Tu znalazłem przydatną stronkę http://www.hurtopony...-model-255.html

Edytowane przez mp255
Opublikowano

najbardziej nurtuje mnie ta opinia o przecieraniu dętek w radialnych bo gwarancji na to nie dostane

 

przy kupnie opon radialnych należy je obejrzeć czy są gładkie w środku

 

ktoś powyżej napisał żeby kupić nowe dętki, otóż my przy wymianie opon przy C-360 na Mitas radialne (polecam) kupiliśmy nowe dętki, i te co chwilę były przebite, w oponie brak śladu, a dętki przebite. Po zamontowaniu starych dętek temat już nie powrócił, nowa dętka była o połowę cieńsza od starej, więc polecam zobaczyć jakie są te nowe dętki, jeśli cienkie to nie warto kupować

i w tym temacie się z tobą zgodzę

 

a ja mam opony pelikan w ursusie c330 są od 2 lat i nie narzekam

Opublikowano (edytowane)

ktoś powyżej napisał żeby kupić nowe dętki, otóż my przy wymianie opon przy C-360 na Mitas radialne (polecam) kupiliśmy nowe dętki, i te co chwilę były przebite, w oponie brak śladu, a dętki przebite. Po zamontowaniu starych dętek temat już nie powrócił, nowa dętka była o połowę cieńsza od starej, więc polecam zobaczyć jakie są te nowe dętki, jeśli cienkie to nie warto kupować

 

Ja też mam w c 360 opony Mitasa i w ciągniku rzeczywiście spisują się świetnie.Również mogę Ci je polecić.

Poszedłem za ciosem bo w przyczepie rozerwało mi oponę (10/15)kupiłem 2szt.do kompletu również Mitasa 10 płócienne i się rozczarowałem.Pod ciężarem są "miękciejsze" niż stare opony stomilowskie 8 płócienne na drugiej osi.Ciśnienie takie samo a wyglądają jakby brakowało im powietrza.

Edytowane przez KRISS75
Opublikowano

do kilku wcześniejszych postów

wadliwe były dętki, kosztowały coś ok. 100zł/szt. , przez 3miesiące ok. 7 razy ściągaliśmy opony, po montaż starych dętek już 2 lata spokój

za Mitasa 14.9/28 2 lata temu płaciliśmy ok. 1100zł, do tej pory bez problemu, więc tak jak wcześniej pisałem polecam z czystym sercem

Opublikowano

jeszcze male dopowiedzenie do mojego poprzedniego posta, opona bezdetkowa, na ktorej jest napisane ze moze byc stosowana z detka, nie bedzie jej ciela, chyba ze teraz robia detki jednorazowe, wcale bym sie nie zdziwil znajac jakosc czesci do ursusa/zetora,

jesli nie ma takiej informacji skladacie na wlasne ryzyko

Opublikowano

Dziękuję za podpowiedzi. Na tylnej osi mam radialne, a na przedniej diagonalne. W większości przypadków przewożę lżejsze ładunki. Czy 2,5-3 bar będzie optymalnym rozwiązaniem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v